De Beurs vandaag
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Geen paniek. Er komen nog koopkansen genoeg. Ik vraag me af waar deze stijging op gebaseerd is. Het algemeen sentiment blijft negatief. De markt wordt volgens mij nu even omhoog gepusht en binnen enkele weken een nieuwe low op te zoeken.
Met welke belegging zou je dat dan gedaan hebben?
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Dat je een koopkans gemist hebt is niet zo erg. Het is pas echt treiterachtig wanneer je iets verkoopt dat daarna met 24% stijgt.
Langs de andere kant als Credit Swisse was omgevallen of zou omvallen. Zou je blij zijn dat je niet ingestapt was.
Als die bank valt, zorgt dit voor een kettingreactie bij de andere banken en krijg je fors dalende koersen zoals in 2008.
Het was gewoon dat technische koopsignaal zonder menselijke emoties dat voor de stijging zorgde. Zonder nieuws zal men nu rond de weerstanden de boel in de gaten moeten houden.
-
- Verbannen Gebruiker
Kevva heeft ook Apple niet gekocht eind 2000.
50.000% verlies The story of his life
(Verwacht geen antwoord op jouw vraag. Kevva houdt zich daar niet mee bezig)
Je ziet dat je niet te vlug (nooit) verlies moet nemen.Apple's stock began trading publicly on Dec. 12, 1980 at $22 per share. If you had invested $1,000 into the company during its early days, your investment would be worth $1,635,847 as of Sept 2022.
The closing price for Apple (AAPL) in 2000 was $0.23, on December 29, 2000. It was down 71.6% for the year. The latest price is $142.45.
-
- Verbannen Gebruiker
Kevva wil vandaag kopen en morgen 20% winst maken. Met minder is hij niet tevreden.
En dus zit hij al jaren op een hoge berg cash, te wachten op de opportuniteit om OP VOORHAND te weten wat morgen 20% meer waard is.
En ondertussen vreet de inflatie aan zijn geld, dag na dag, maand na maand, jaar na jaar ....
-
- Verbannen Gebruiker
"Far more money has been lost by investors trying to anticipate corrections, than lost in the corrections themselves."
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als ze die cash in USD parkeerden, hadden ze best een mooi rendement.VLblokpate schreef: ↑4 oktober 2022, 13:28Ja, en daarom zitten jij, Kevva en 100.000'en anderen, op een berg cash, te wachten op die correctie, op het goede moment om in te stappen
Ik heb cash maar het grootste deel van mijn kapitaal is belegd. Cash is niet noodzakelijk slecht. Zelfs Warren Buffett houdt een deel in cash aan.
Kortom, je kunt het niet voorspellen. Accepteer dat.
-
- Verbannen Gebruiker