Groene lening / Mijn verbouwlening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Groene lening / Mijn verbouwlening
Hallo,
Ik heb een offerte laten maken voor zonnepanelen en kom uit op een totaal van 7.000 EUR zonder batterij.
Nu ben ik eens aan het rond kijken voor een lening via mijn verbouwlening, echter weet ik niet zeker of ik hiervoor in aanmerking ga komen.
Daarom wil ik een alternatief achter de hand, wat zijn de beste instanties voor een groene lening?
Bijkomstige vraag: de reden dat ik voor mijn verbouwlening zou gaan is naast het feit dat deze renteloos is, ik ook op 25 jaar zou kunnen spreiden.
Waarom laat een bank dit niet toe? Op 3,5 jr tov 25 jaar is natuurlijk een wezenlijk verschil.
Groet,
Ik heb een offerte laten maken voor zonnepanelen en kom uit op een totaal van 7.000 EUR zonder batterij.
Nu ben ik eens aan het rond kijken voor een lening via mijn verbouwlening, echter weet ik niet zeker of ik hiervoor in aanmerking ga komen.
Daarom wil ik een alternatief achter de hand, wat zijn de beste instanties voor een groene lening?
Bijkomstige vraag: de reden dat ik voor mijn verbouwlening zou gaan is naast het feit dat deze renteloos is, ik ook op 25 jaar zou kunnen spreiden.
Waarom laat een bank dit niet toe? Op 3,5 jr tov 25 jaar is natuurlijk een wezenlijk verschil.
Groet,
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Groene lening / Mijn verbouwlening
Een bank wil winst maken. Zoals elk bedrijf. Een lening op 25 jaar, zonder enige waarborg: ze zouden goed zot zijn dat te doen. Het is geen HL waar ze je huis kunnen verkopen als je de lening niet terugbetaalt. Zelfs al geef je je zonnepanelen als waarborg: zijn 0 waard als tweedehandsproduct.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.