"Transactie afgebroken" met debetkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
"Transactie afgebroken" met debetkaart
Ik wou net betalen in de nachtwinkel met mijn Keytrade debetkaart en hoewel er genoeg geld op de rekening staat, werd de transactie afgebroken, dit 2X na elkaar.
Dan maar de Mastercard prepaid genomen van KBC en werkte perfect.
Wat kan hier de reden van zijn? (Bij mijn weten is mijn kaart van Keytrade niet geblokkeerd).
Dan maar de Mastercard prepaid genomen van KBC en werkte perfect.
Wat kan hier de reden van zijn? (Bij mijn weten is mijn kaart van Keytrade niet geblokkeerd).
Re: "Transactie afgebroken" met debetkaart
Misschien een gepland onderhoud bij keytrade?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook nog meegemaakt, als je het dan 1 minuut later opnieuw probeert gaat het ineens wel. Denk een soort van tijdelijke storing op de terminal of misschien wel de kaart.
Geeft een mislukte transactie niet altijd een foutcode aan de kant van de winkelier of op de CZAM ?
Gaat er bij een betaling wel een signaal naar je bank zelf ? Of gewoon naar het overkoepelend systeem.. ? Bv. Maestro / Bancontact etc
Gaat er bij een betaling wel een signaal naar je bank zelf ? Of gewoon naar het overkoepelend systeem.. ? Bv. Maestro / Bancontact etc
Kan het zijn dat je gaan tanken was ? Blijkbaar wordt er dan een bedrag van 300 euro, dacht ik, geblokkeerd op je rekening voor een aantal dagen.relativity schreef: ↑4 oktober 2022, 01:46 Ik wou net betalen in de nachtwinkel met mijn Keytrade debetkaart en hoewel er genoeg geld op de rekening staat, werd de transactie afgebroken, dit 2X na elkaar.
Die blokkering voor meerdere dagen is maar als het systeem fout loopt.
Normaal gezien wordt de reservering direct na het tanken opgeheven.
Bij één tankstation waar ik ga wordt die blokkering ook vermeld op het BC toestel, op het scherm. Dat was redelijk nieuw voor mij
Normaal gezien wordt de reservering direct na het tanken opgeheven.
Bij één tankstation waar ik ga wordt die blokkering ook vermeld op het BC toestel, op het scherm. Dat was redelijk nieuw voor mij

Klopt, oa Shell geeft die informatie op het schermpje van de terminal.
Nee, de handelaar krijgt enkel de boodschap dat de transactie mislukt is. De klant ziet aan zijn/haar kant wel een mogelijke reden.
- Contacteer uw bank
- Saldo ontoereikend
- Betaling niet mogelijk
- Transactie afgebroken
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
[/quote]
Kan het zijn dat je gaan tanken was ? Blijkbaar wordt er dan een bedrag van 300 euro, dacht ik, geblokkeerd op je rekening voor een aantal dagen.
[/quote]
Ik was niet gaan tanken en er was een saldo van +1000€ op de zichtrekening.
Bovendien die dag geen Maestro betalingen gedaan, waarvoor ze bij Keytrade reserveringen doen.
Kan het zijn dat je gaan tanken was ? Blijkbaar wordt er dan een bedrag van 300 euro, dacht ik, geblokkeerd op je rekening voor een aantal dagen.
[/quote]
Ik was niet gaan tanken en er was een saldo van +1000€ op de zichtrekening.
Bovendien die dag geen Maestro betalingen gedaan, waarvoor ze bij Keytrade reserveringen doen.