Energie en geld besparen de komende winter
Re: Energie en geld besparen de komende winter
Politici : als je dan voor andere politici stemt blijft alles even slecht. Dat is het hopeloze aan de zaak.KomaanBeurs schreef: ↑5 oktober 2022, 22:54 Ik zei enkel wie bewezen niets doet voor die mensen. Als politici niets voor je doen, stem je ze weg. Simpel.
In dat geval wil ik ze allemaal wegstemmen maar daarvoor is geen vakje voorzien op het stembiljetKomaanBeurs schreef: ↑5 oktober 2022, 22:54 Als politici niets voor je doen, stem je ze weg. Simpel.
Mij interesseert enkel wat een politicus voor het algemeen belang doet en niet persoonlijk voor mijzelf. Ik zou graag Filiberke van Schoten en consoorten ver weg stemmen. Wat hebben jullie dan liever ? Een dictatuur waarbij je niet meer moet gaan stemmen ?
Voor alle duidelijkheid: we kunnen niet tégen politici stemmen, enkel voor.
En wat hebben Groen en Vooruit - beide zitten in de federale regering - al bewezen op het vlak van opkomen voor kinderloze alleenstaanden???KomaanBeurs schreef: ↑5 oktober 2022, 22:54Ik zei enkel wie bewezen niets doet voor die mensen. Als politici niets voor je doen, stem je ze weg. Simpel.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Probeer ze eens weg te stemmen...KomaanBeurs schreef: ↑5 oktober 2022, 22:54 Als politici niets voor je doen, stem je ze weg. Simpel.
Afspraak na de volgende verkiezingen.
PS en SPA politici komen altijd op voor het "algemeen belang" en niet persoonlijk voor zichzelf
Denk maar aan Willy "Agusta" Claes, Frank "burning money" VDB en de vele Waalse PS-politici die al in opspraak zijn gekomen voor fraude en persoonlijke verrijking, zoals Stéphane "intercommunale" Moreau of Jean-Claude "Sodexho" Van Cauwenberghe.
Dus we gaan met zijn allen stemmen voor PVDA die geven verplicht een stuk van hun loon aan de partij.
Dus doen alles voor een minimum loon.
Die kan men tot nu toe niet beschuldigen van zakken vullen.
Maar ja dat zullen de Vlaamse B aanhangers niet graag horen.
Dus doen alles voor een minimum loon.
Die kan men tot nu toe niet beschuldigen van zakken vullen.
Maar ja dat zullen de Vlaamse B aanhangers niet graag horen.
Estate Guru believer.
Ja heel simpel. Hoeveel zitten er ook weer in de regering die niet verkozen zijn? Hoe komt het dat de zevende partij de premier mag leveren? Veel succes met dat wegstemmen.KomaanBeurs schreef: ↑5 oktober 2022, 22:54Ik zei enkel wie bewezen niets doet voor die mensen. Als politici niets voor je doen, stem je ze weg. Simpel.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Individuele politici worden wel weggestemd. Hierdoor worden die partijen voorzichtiger in hun coalitiemaatregelen. Het is geen toeval dat er moeilijkheden waren om tot een Vlaams akkoord te komen.
Er zijn veel oppositiepartijen. Een parlementair zitje gun je mijns inziens niet aan een politicus die niet voor je opkomt. Ik schrok mij een bult toen Vooruit sprak pro de alleenstaande. Dat was lang geleden. De neergaande verkiezingsresultaten lijken ze wat inzicht gebracht te hebben. Dat inzicht ontbreekt de Vlaamse regeringspartijen voorlopig nog. Dat kan bijgebracht worden.
Dat is het mooie aan een democratie.
Er zijn veel oppositiepartijen. Een parlementair zitje gun je mijns inziens niet aan een politicus die niet voor je opkomt. Ik schrok mij een bult toen Vooruit sprak pro de alleenstaande. Dat was lang geleden. De neergaande verkiezingsresultaten lijken ze wat inzicht gebracht te hebben. Dat inzicht ontbreekt de Vlaamse regeringspartijen voorlopig nog. Dat kan bijgebracht worden.
Volgens Brembos wél ...
Spreken en doen is niet hetzelfde (vraag dat maar aan Trieneke VDS).KomaanBeurs schreef: ↑6 oktober 2022, 13:17 Individuele politici worden wel weggestemd. Hierdoor worden die partijen voorzichtiger in hun coalitiemaatregelen. Het is geen toeval dat er moeilijkheden waren om tot een Vlaams akkoord te komen.
Allez, Vooruit heeft ooit eens gesproken over alleenstaanden ... maar er nooit iets voor gedaan. Nochtans liggen de meeste fiscale instrumenten (inzake Personenbelasting bv.) bij de federale overheid waarvan Vooruit en Groen deel uitmaken ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik maak mij weinig illusies.m-peeters schreef: ↑6 oktober 2022, 14:38Spreken en doen is niet hetzelfde (vraag dat maar aan Trieneke VDS).KomaanBeurs schreef: ↑6 oktober 2022, 13:17 Individuele politici worden wel weggestemd. Hierdoor worden die partijen voorzichtiger in hun coalitiemaatregelen. Het is geen toeval dat er moeilijkheden waren om tot een Vlaams akkoord te komen.
Allez, Vooruit heeft ooit eens gesproken over alleenstaanden ... maar er nooit iets voor gedaan. Nochtans liggen de meeste fiscale instrumenten (inzake Personenbelasting bv.) bij de federale overheid waarvan Vooruit en Groen deel uitmaken ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Over geld besparen, kun je de verzekeringsmakelaar om korting verzoeken bv.