Kbc en uitgestelde betaling
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Kbc en uitgestelde betaling
Vandaag weer iets nieuw tegengekomen kopen, betalen, en afrekening gratis later max 2 maanden.
Dus u koopt vandaag iets betaald via scannen barcode en u krijgt de keuze betaling uit stellen.
Dus geld gaat van rekening u heeft aangekocht verkoper ontvangt zijn centen.
Kbc zet wat betaald terug op uw rekening.
De aankoop dient pas aan kbc terug betaald te worden op de door u gekozen dag.
Is dus een gratis kredietvorm.
Staat wel een maximum aankoop bedrag op.
Voor iedereen beschikbaar
?
Deze service zou het te maken hebben met onkosten verbonden aan krediet kaart voor uitgever.
Dus u koopt vandaag iets betaald via scannen barcode en u krijgt de keuze betaling uit stellen.
Dus geld gaat van rekening u heeft aangekocht verkoper ontvangt zijn centen.
Kbc zet wat betaald terug op uw rekening.
De aankoop dient pas aan kbc terug betaald te worden op de door u gekozen dag.
Is dus een gratis kredietvorm.
Staat wel een maximum aankoop bedrag op.
Voor iedereen beschikbaar

Deze service zou het te maken hebben met onkosten verbonden aan krediet kaart voor uitgever.
Estate Guru believer.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Kbc en uitgestelde betaling
Deze service is meer dan een jaar geleden weet het niet meer precies ook bij mij terecht gekomen. Toen kon het enkel bij bepaalde webshops en enkel als je een KBC betaalknop had. MAar niet bij elke winkel werkte het.
Dus vermoed dat ze het toen getest hebben en nu uitgebracht. Dus het is niet nieuw
Dus vermoed dat ze het toen getest hebben en nu uitgebracht. Dus het is niet nieuw

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zou strikt verboden moeten worden, ze duwen de consument op die manier op een uitgestelde lening.
Intussen geeft de consument nog andere bedragen uit welke van zijn rekening gaan, en op de betaal/vervaldatum van het uitgesteld krediet staat er géén geld meer op de rekening/, en dan begint de mizerie.....
Intussen geeft de consument nog andere bedragen uit welke van zijn rekening gaan, en op de betaal/vervaldatum van het uitgesteld krediet staat er géén geld meer op de rekening/, en dan begint de mizerie.....
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is sowieso een gratis service en dat maakt het nog pijnlijker.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik kan mij daar volledig bij aansluiten.ludo schreef: ↑6 oktober 2022, 18:00 Zou strikt verboden moeten worden, ze duwen de consument op die manier op een uitgestelde lening.
Dit is de beste manier om mensen in de shit te duwen.
Uitgestelde manieren van betaling zijn geen oplossing, goed beheer van je geld wel.
De KBC-Betaalknop met uitgesteld betalen (enkel online)
Koop je online en kun je op de betaalpagina kiezen voor KBC? Dan kun je tot twee maand later betalen.
En de handelaar krijgt toch onmiddellijk zijn geld.
Dit kan voor bedragen van 50 tot 1.250 euro.
Koop je online en kun je op de betaalpagina kiezen voor KBC? Dan kun je tot twee maand later betalen.
En de handelaar krijgt toch onmiddellijk zijn geld.
Dit kan voor bedragen van 50 tot 1.250 euro.
Is enkel voor betaling via KBC mobile. Je kiest er zelf voor het wordt niet door je strot geramd. Zelf al had je op de knop geklikt kan je de handelaar nog steeds onmiddellijk betalen. Bovendien is het niet standaard 60 dagen, je kiest zelf de termijn.
De knop wordt door de handelaar aangeboden. Wil je niet in de verleiding komen, klik dan niet op de knop "Uitgesteld betalen" bij datum. Nog beter betaal niet via KBC Mobile. De KBC digipas werkt even goed.
"Hoe betaal ik met de KBC-Betaalknop
1 Kies voor KBC Mobile op het betaalscherm van de webshop van de handelaar. Je wordt doorverwezen naar onze app.
2 Tik op het overzichtsscherm van de betaling in KBC Mobile bij 'Datum' op 'Uitgesteld betalen'.
3 Geef de datum in wanneer je het voorschotbedrag zult terugbetalen aan KBC (je hebt maximaal 60 dagen de tijd om terug te betalen).
4 Je krijgt nu je zelfgekozen datum te zien waarop het geld van je rekening zal gaan. Voor de overschrijving zelf hoef je verder niets te doen, die gebeurt automatisch op de datum die je gekozen hebt.
5 Tik op 'Bevestigen'.
Wil je de handelaar meteen zelf betalen? Vul dan bij stap 3 geen datum in en tik meteen op 'Bevestigen'. "
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... lknop.html
Voordeel is dat je een maand extra krijgt t.o.v. je kredietkaart zonder kredietlijn. Maar voor online betalingen verkies ik de kredietkaart of rechtstreekse betaling. Ik klik dus nooit op "Uitgesteld betalen".
De knop wordt door de handelaar aangeboden. Wil je niet in de verleiding komen, klik dan niet op de knop "Uitgesteld betalen" bij datum. Nog beter betaal niet via KBC Mobile. De KBC digipas werkt even goed.
"Hoe betaal ik met de KBC-Betaalknop
1 Kies voor KBC Mobile op het betaalscherm van de webshop van de handelaar. Je wordt doorverwezen naar onze app.
2 Tik op het overzichtsscherm van de betaling in KBC Mobile bij 'Datum' op 'Uitgesteld betalen'.
3 Geef de datum in wanneer je het voorschotbedrag zult terugbetalen aan KBC (je hebt maximaal 60 dagen de tijd om terug te betalen).
4 Je krijgt nu je zelfgekozen datum te zien waarop het geld van je rekening zal gaan. Voor de overschrijving zelf hoef je verder niets te doen, die gebeurt automatisch op de datum die je gekozen hebt.
5 Tik op 'Bevestigen'.
Wil je de handelaar meteen zelf betalen? Vul dan bij stap 3 geen datum in en tik meteen op 'Bevestigen'. "
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... lknop.html
Voordeel is dat je een maand extra krijgt t.o.v. je kredietkaart zonder kredietlijn. Maar voor online betalingen verkies ik de kredietkaart of rechtstreekse betaling. Ik klik dus nooit op "Uitgesteld betalen".
Aan de reacties te lezen.
Sommigen blijkbaar een probleem om hun eigen uitgaven onder controle te houden.
Normen opleggen zijn ze als de besten, bepalen wat goed of slecht is .....
Sommigen blijkbaar een probleem om hun eigen uitgaven onder controle te houden.
Normen opleggen zijn ze als de besten, bepalen wat goed of slecht is .....
Estate Guru believer.