VGP
TIP
-
- Verbannen Gebruiker
Re: VGP
Het was binnen de minuut na bekendmaking, die 1,5% bij VGP.EarthNvstr1 schreef: ↑7 oktober 2022, 19:29Of het volgende banenrapport.
Heeft weinig specifiek met VGP te maken lijkt mij, BEL20 1,96% "eraf".huisjetuintjefiets schreef: ↑7 oktober 2022, 14:52 Renteverhoging op de lange termijn in USD en EUR, nav banenrapport US, en hop 1,5% eraf bij VGP
Tegen het einde van de dag was het veel meer natuurlijk, nl 2,96%, dat is dus 50% meer dan jouw bel 20
Er zijn toch niet echt mensen die boven de 250 euro niks verkocht hebben, mag ik hopen? Ik neem altijd een deel winst bij dit soort stijgers. De bomen groeien niet tot in de hemel.
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb er 30verkocht aan 265€,jammer genoeg terug ingestapt aan 248€, gelukkig maar 10stuks.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat moet pijn doen. Maar ik heb er ook nog genoeg waar ik de daling mee meegemaakt heb. Het zijn geen gemakkelijke tijden.
Goh ja je zal Apple maar verkocht hebben aan 30 USD.
Of Recticel aan 8€.
Of Lotus aan 2.000€.
Compounders moet je met rust laten en niet snoeien.
Zolang het groeiverhaal intact blijft.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ieder zijn opinie. Ik ben blij dat ik een deel verkocht heb. Ben blij met alles wat ik verkocht heb in 2021 en 2022. Ik had veel meer moeten verkopen eigenlijk. Maar iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
Compounders zijn bedrijven met een sterke vrije cashflow die zelf kansen zien om die cashflow te herinvesteren in deugdvolle projecten. Als dit jaar na jaar gebeurt, kan een bedrijf sneeuwballen of compounden.
Een kritisch forumlid als jij heeft er vast enkele in portfolio.
Inderdaad. Let your winners run.
Zo een afslachting als VGP is natuurlijk heel zichtbaar. (Een dergelijke positie liquideren is overigens wat Lynch beschrijft als "hiding the evidence"). Te vroeg verkochte aandelen daarentegen zijn onzichtbaar in je portefeuille maar het verlies is even reeel.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Euhm... Ik heb bijgekocht aan ongeveer die prijs
Maar goed, ik kocht er ook aan 40 euro, dus dat compenseert dan weer.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."