goffin termijnrekening 4.10% op 4j.(vraagje)
TIP
Re: goffin termijnrekening 4.10% op 4j.(vraagje)
Goffin is gedekt tot 100.000 euro, dus ook op hun termijnrekening.
Wat er morgen staat te gebeuren met dit gegarandeerd bedrag is natuurlijk de vraag, de meeste verwachten dat omdat de crisis nog niet voorbij is, het bedrag van 100.000 euro zal verlengd worden.
Moest goffin bank in de problemen komen zal dit, omdat het een hele kleine speler is, geen echte problemen opleveren voor het garantiefonds.
Wat er morgen staat te gebeuren met dit gegarandeerd bedrag is natuurlijk de vraag, de meeste verwachten dat omdat de crisis nog niet voorbij is, het bedrag van 100.000 euro zal verlengd worden.
Moest goffin bank in de problemen komen zal dit, omdat het een hele kleine speler is, geen echte problemen opleveren voor het garantiefonds.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
In het garantiefonds is momenteel 800 miljoen euro beschikbaar. De overheid heeft zich garant gesteld tot 100.000 euro per persoon/rekening.
Fortis zou 17 miljard gekost hebben, moest dit failliet gegaan zijn.
Het garantiefonds is uiteindelijk een zoetmakertje om de indruk te wekken dat........
Als er werkelijk iets gebeurd, een bank failliet gaat. TJa???????????
Fortis zou 17 miljard gekost hebben, moest dit failliet gegaan zijn.
Het garantiefonds is uiteindelijk een zoetmakertje om de indruk te wekken dat........
Als er werkelijk iets gebeurd, een bank failliet gaat. TJa???????????
dan zoeken we een nieuwe BNP om de bank te kopen voor een appel en een ei
GOFFIN BANK
Momenteel aanbieding 4,10 % op 4 jaar
Heeft iemand ervaring met deze bank ? Betrouwbaar ?
Re: GOFFIN BANK
Als je de moeite zou doen om de andere topics te lezen, zou je zien dat deze vraag al meerder keren werd gesteld met de bijhorende antwoorden.MARTINE10 schreef: Momenteel aanbieding 4,10 % op 4 jaar
Misschien kunnen de moderators dit wegdoen of afsluitendaar het enerzijds in het verkeerde item staat en anderzijds al meermaals werd beantwoord.
cp1234, MARTINE10 is pas op het forum.
Een beleefder reactie op haar vraag zou zeker niet misstaan.
Laatst gewijzigd door radar op 14 oktober 2009, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Moeite doen zou ook niet misstaan!radar schreef: cp1234, MARTINE10 is pas op het forum.
Dag MARTINE10, Welkom op het forum. Niet iedereen roep hier hoor :-)
Goffin Bank is te betrouwen in die zin dat het de 100000 euro staatsgarantie onderschrijft. 4,10 procent (zelfs bruto) is momenteel de moeite waard, de vraag is of het dat zal blijven. Wat als de rente volgend jaar pakweg 5% haalt? Al denk ik toch dat zeker nog de komende twee jaar geen grote rentestijgingen te verwachten zijn.
Vooreerst zullen banken de neiging hebben de extra belastingsdruk door te schuiven aan de klanten (vandaag las ik nog in de krant dat banken hierdoor verlies dreigen te maken; laten we nu eens goed lachen...). Voortst zal de economie zich niet zo snel herstellen, eerder een terugval zelfs in het prille economische herstel, wat automatisch betekent dat de rente niet zal toenemen op spaarproducten.
Goffin Bank heeft weinig kantoren, maar is per post wel makkelijk bereikbaar. Hopelijk leveren ze een inspanning om een internetplatvorm uit te werken en daar de mogelijkheid creëren online verrichtingen uit te voeren. Mocht je nog vragen hebben, dan zal zeker iemand binnen het forum wel antwoorden en mijn opmerkingen aanvullen en corrigeren.
Je zal zien, spaargids.be, is een interessante bron om meningen en ideeën uit te wisselen.
Goffin Bank is te betrouwen in die zin dat het de 100000 euro staatsgarantie onderschrijft. 4,10 procent (zelfs bruto) is momenteel de moeite waard, de vraag is of het dat zal blijven. Wat als de rente volgend jaar pakweg 5% haalt? Al denk ik toch dat zeker nog de komende twee jaar geen grote rentestijgingen te verwachten zijn.
Vooreerst zullen banken de neiging hebben de extra belastingsdruk door te schuiven aan de klanten (vandaag las ik nog in de krant dat banken hierdoor verlies dreigen te maken; laten we nu eens goed lachen...). Voortst zal de economie zich niet zo snel herstellen, eerder een terugval zelfs in het prille economische herstel, wat automatisch betekent dat de rente niet zal toenemen op spaarproducten.
Goffin Bank heeft weinig kantoren, maar is per post wel makkelijk bereikbaar. Hopelijk leveren ze een inspanning om een internetplatvorm uit te werken en daar de mogelijkheid creëren online verrichtingen uit te voeren. Mocht je nog vragen hebben, dan zal zeker iemand binnen het forum wel antwoorden en mijn opmerkingen aanvullen en corrigeren.
Je zal zien, spaargids.be, is een interessante bron om meningen en ideeën uit te wisselen.
Dit topic hoort thuis bij Termijnrekeningen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
hallo Martine
Welkom op het spaargids forum.
Het is de bedoeling dat zowel nieuwelingen als experten hier hun informatie vinden.
Dat kan soms een keertje spanningen geven, omdat de experten het gevoel hebben om telkens dezelfde vragen te moeten beantwoorden. Dus volgende keer eerst wat rondneuzen.
Niettemin wil ik toch ook vragen aan de anciens om een beetje geduldiger te zijn met de nieuwe forumleden. Alleen zo kunnen we het forum nog doen groeien.
Bedankt iedereen,
Kristof
Webmaster
ps: ik heb de twee topics rond goffin samengevoegd
Welkom op het spaargids forum.
Het is de bedoeling dat zowel nieuwelingen als experten hier hun informatie vinden.
Dat kan soms een keertje spanningen geven, omdat de experten het gevoel hebben om telkens dezelfde vragen te moeten beantwoorden. Dus volgende keer eerst wat rondneuzen.
Niettemin wil ik toch ook vragen aan de anciens om een beetje geduldiger te zijn met de nieuwe forumleden. Alleen zo kunnen we het forum nog doen groeien.
Bedankt iedereen,
Kristof
Webmaster
ps: ik heb de twee topics rond goffin samengevoegd
vind toch dat jullie het probleem van agentschappen wat overdijven : OKB of dergelijke zijn toch ook niet altijd bij de deur?
Mijn dochter tekende vandaag in, agent kwam dat gewoon thuis regelen na een telefoontje en ze kreeg er een geschenk bovenop !
Mijn dochter tekende vandaag in, agent kwam dat gewoon thuis regelen na een telefoontje en ze kreeg er een geschenk bovenop !
Ik had vroeger een (verzekerings)makelaar.
Als je hem belde antwoorde altijd zijn vrouw die vroeg steeds waarvoor we hem nodig hadden.
Bij een nieuwe wagen of nieuwe kontrakt belde hij meteen terug.
Hij was "just terug thuisgekomen"
Ging het om een ongeval moest je wel meerdere keren bellen om een antwoord te krijgen
Ik betwijfel of een agent ook thuis zou komen voor een beleg van
5 of 10.000 EUR
Anderzijds als ze werken met fax moet het ook lukken voor die enkele verrichtingen.
Waar en wil is, is een weg
Wat wil je; we zijn bedorven
Als je hem belde antwoorde altijd zijn vrouw die vroeg steeds waarvoor we hem nodig hadden.
Bij een nieuwe wagen of nieuwe kontrakt belde hij meteen terug.
Hij was "just terug thuisgekomen"
Ging het om een ongeval moest je wel meerdere keren bellen om een antwoord te krijgen
Ik betwijfel of een agent ook thuis zou komen voor een beleg van
5 of 10.000 EUR
Anderzijds als ze werken met fax moet het ook lukken voor die enkele verrichtingen.
Waar en wil is, is een weg
Wat wil je; we zijn bedorven
Is het een knappe?jan13 schreef: vind toch dat jullie het probleem van agentschappen wat overdijven : OKB of dergelijke zijn toch ook niet altijd bij de deur?