Bericht Argenta: Onbeschikbaarheid Internetbankieren in de nacht van 17-18/10
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Bericht Argenta: Onbeschikbaarheid Internetbankieren in de nacht van 17-18/10
Argenta laat hetvolgende weten:
Onbeschikbaarheid Internetbankieren van 17 oktober 23.30 uur tot 18 oktober 06.00 uur
Vanwege onderhoudswerken zal Argenta Internetbankieren onbeschikbaar zijn van 17 oktober 23.30 uur tot 18 oktober 06.00 uur. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Onbeschikbaarheid Internetbankieren van 17 oktober 23.30 uur tot 18 oktober 06.00 uur
Vanwege onderhoudswerken zal Argenta Internetbankieren onbeschikbaar zijn van 17 oktober 23.30 uur tot 18 oktober 06.00 uur. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Bericht Argenta: Onbeschikbaarheid Internetbankieren in de nacht van 17-18/10
ja man ge hebt weer een halve dag voor drie overschrijvingen nodig. en dan wil ik nog een gewone aparte overschrijving doen, en moet ik een referentie van een lot of zoiets ingeven, ik snap er de ballen van... die gaan mij nog eens terug naar een grootbank drijven
Laatst gewijzigd door svparijs op 18 oktober 2009, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Bericht Argenta: Onbeschikbaarheid Internetbankieren in de nacht van 17-18/10
Drie? In principe maximum twee (tenzij je het in het weekend gedaan hebt, maar dat is bij elke bank hetzelfde).svparijs schreef: ja man ge hebt weer een halve dag voor drie overschrijvingen nodig. en dan wil ik nog een gewone aparte overschrijving doen, en moet ik een referentie van een lot of zoiets ingeven, ik snap er de ballen van... die gaan mij nog eens terug naar een grootbank drijven
nee ik bedoel het ingeven van een overschrijving
hier net hetzelfde probleem
krijg na het valideren de volgende melding:
[glow=yellow,2,300]Dit veld is verplicht[/glow]
Referentie: [glow=yellow,2,300] [/glow]
svparijs schreef: nee ik bedoel het ingeven van een overschrijving
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dit ken ik ook niet, je kan best eens bellen naar hun hulplijn.frietmetstoofvlees schreef: hier net hetzelfde probleem
svparijs schreef: nee ik bedoel het ingeven van een overschrijving
Bericht homepage Argenta:
Internetbankieren: momenteel zijn er enkele technische problemen.
Het internetbankieren ondervindt momenteel technische problemen. Bepaalde functies zijn mogelijk niet beschikbaar.
Internetbankieren: momenteel zijn er enkele technische problemen.
Het internetbankieren ondervindt momenteel technische problemen. Bepaalde functies zijn mogelijk niet beschikbaar.
[quote="frietmetstoofvlees"]
Heeft er misschien iemand gebeld met de Argenta helpdesk?
Het nog steeds niet mogelijk een overschrijving in te geven.
Argenta internetbankieren sucks.
inderdaad Argenta internetbankieren sucks, voor de rest is het een goede bank. Maar ja, de pc banking moet ook in orde zijn, anders weegt het niet af tegen de rest.
Ai, zie dat mijn bericht ook een citaat geworden is!
Mijn bericht dus:
Mijn bericht dus:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
U kan op hun site een vraag doorsturen (zie faq bij contact).
heeft er iemand al een antwoord van Argenta? De pcbanking werkt nog altijd niet. geen overschrijvingen ingeven, geen bestendige opdrachten wissen,...
Nee, ik vraag me zelfs af in hoeverre ze er wakker van liggen.
Ik heb hen al gemaild, en hun verwezen naar hun EIGEN ALGEMENE VOORWAARDEN.
Hierbij vraag ik of ze met een dergelijk internetbankieren nog kunnen spreken van een continuïteit van hun dienstverlening.
Dan krijg je een standaardantwoord terug à la: we doen alles om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Ik vraag me af wanneer je nog moet internetbankieren bij hun. Er zijn geen piek-momenten meer. De bereikbaarheid van de toepassing laat de wensen over!
Ik heb hen al gemaild, en hun verwezen naar hun EIGEN ALGEMENE VOORWAARDEN.
Hierbij vraag ik of ze met een dergelijk internetbankieren nog kunnen spreken van een continuïteit van hun dienstverlening.
Dan krijg je een standaardantwoord terug à la: we doen alles om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Ik vraag me af wanneer je nog moet internetbankieren bij hun. Er zijn geen piek-momenten meer. De bereikbaarheid van de toepassing laat de wensen over!
-
- Newbie
- Contacteer:
Misschien kunnen ze hun informatica personeel wat beter betalen zodat ze blijven. Voor het andere personeel is het er ook geen lachertje.
Hun informatica is al jaren slechter dan de andere kleine banken.
In het verleden vertelde het kantoorpersoneel dan dat hun intresttarieven hoger waren - de informatica mocht dan wat slechter zijn.
Ik belde vanmorgen de helpdesk - na zeven keer een knopje in te duwen krijg je dan iemand die letterlijk een boodschap zat af te lezen...
Hun informatica is al jaren slechter dan de andere kleine banken.
In het verleden vertelde het kantoorpersoneel dan dat hun intresttarieven hoger waren - de informatica mocht dan wat slechter zijn.
Ik belde vanmorgen de helpdesk - na zeven keer een knopje in te duwen krijg je dan iemand die letterlijk een boodschap zat af te lezen...
Blijkbaar slagen een paar personen er steeds in van een mug een olifant te maken.
Een onderhoudsbeurt waar een kleine onbeschikbaarheid bijhoort, is logisch en komt voor bij alle banken.
Ook in het dagelijkse leven komt dit voor: Wie gaat er niet met zijn wagen naar de garage voor onderhoud of naar de dokter voor een check up??
Het ideale is niet van deze wereld . Dit wordt wel eens vergeten.
Een onderhoudsbeurt waar een kleine onbeschikbaarheid bijhoort, is logisch en komt voor bij alle banken.
Ook in het dagelijkse leven komt dit voor: Wie gaat er niet met zijn wagen naar de garage voor onderhoud of naar de dokter voor een check up??
Het ideale is niet van deze wereld . Dit wordt wel eens vergeten.