Citytrips
Re: Citytrips
Veel te druk voor mij en goedkoop is het ook niet, wel mooie plekken. Waarom niet madeira (als je een goedkope vlucht kan vinden)? De landing alleen al is een ervaring en je kan daar fantastische wandelingen maken.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Er zijn zo veel mooie plaatsen. Mijn toppers, Budapest, Las Palmas de Gran Canaria, Rome, Edinburgh en Stockholm.
ik probeer al een paar jaar een goedkope rechtstreekse vlucht te vinden, lukt na corona niet meer. Als je 1 vind periode mei-juni volgend jaar, laat maar weten.
Kan mij wel aansluiten bij Madeira, prachtig inderdaad. Wij zijn wel geweest niet in het hoogseizoen, denk anders wat te druk...
Maar qua citytrips: Barcelona, Rome, Berlijn, Lissabon,...
Maar qua citytrips: Barcelona, Rome, Berlijn, Lissabon,...
Inderdaad allemaal toppers, behalve Rome. Was er onlangs en de toegang tot de sites bijna overal duur en of ik even 50 euro toeristenbelasting wou betalen... maar nergens een openbare toilet te vinden (maar ze gaan dat geld allemaal goed gebruiken om het aangenaam voor de toeristen te maken). Het is ook geen stad waar de voetganger centraal staat, overal is de auto dominant aanwezig.
Griekenland vind ik ook de moeite (eindeloos veel eilanden), vriendelijke Grieken, vluchten wel duurder tegenwoordig. Hoe dan ook, Europa heeft veel te bieden.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
City trips aan goedkope prijzen.
Of die prijzen normaal zijn de spaargidser ligt er niet wakker van?
Ondertussen, maar kakken op luieriken, profiteurs.
Vraag me af of ze willen ruilen met het volk op de vloer.
Ja r ....... gedachtegoed, het plebs .....
Of die prijzen normaal zijn de spaargidser ligt er niet wakker van?
Ondertussen, maar kakken op luieriken, profiteurs.
Vraag me af of ze willen ruilen met het volk op de vloer.
Ja r ....... gedachtegoed, het plebs .....
Estate Guru believer.
Het is geleden van 2015 dat ik in Rome was. Er moet dan een en ander ten slechte veranderd zijn. Griekenland ben ik nog nooit geweest, staat op mijn to do lijst.Spaarplan schreef: ↑19 oktober 2022, 18:02 Inderdaad allemaal toppers, behalve Rome. Was er onlangs en de toegang tot de sites bijna overal duur en of ik even 50 euro toeristenbelasting wou betalen... maar nergens een openbare toilet te vinden (maar ze gaan dat geld allemaal goed gebruiken om het aangenaam voor de toeristen te maken). Het is ook geen stad waar de voetganger centraal staat, overal is de auto dominant aanwezig.
Griekenland vind ik ook de moeite (eindeloos veel eilanden), vriendelijke Grieken, vluchten wel duurder tegenwoordig. Hoe dan ook, Europa heeft veel te bieden.
Ik blijf ook binnen Europa. Waarom verder gaan wanneer er hier zo veel te zien is. Ik heb ook mijn hart verloren aan Scandinavië. Daar heb je tenminste nog ruimte. Stilte is daar ook echt stil. Je hoort er niets als je in een bos wandelt. Elanden en rendieren paraderen voor je auto. Fantastisch gewoon.
Euhm ik snap er niet veel van.
Pilletje vergeten vanmorgen
Of net wel pilletjes gepikt, kan ook
Istanboel, Sevilla, Marrakesh, Venetia, Boedapest, Wenen, Porto zijn de moeite waard