nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Jaaaaaaa, die Pukkie weet dingen die tie niet hoort te weten. Dat is hier nog al opgevallen. Prachtig toch, die digitale wereld.
Het is natuurlijk een mes dat aan twee kanten snijdt. De roverheid, en anderen, weten alles van jou, en anders fabriceren ze het wel.
Maar je kan ook zo alle gegevens die je denkt ooit nodig te hebben op het grote interweb kopen. Ik zou er in elk geval voor zorgen dat je iedere ramptenaar en bankster waar je mee te maken kan krijgen weet wonen, kwestie van min of meer op veilig te spelen...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Good for Pukkie.
Maar goed, blij dat je nog niet naar de Elyzeese velden bent vertrokken.
Er waren toch wel wat gelijkenissen met de doodgeschoten Yannick Verdick. Goed, nodeloos zorgen gemaakt
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zeker. En ook voor al die anderen met 'inside information'.
Onkruid vergaat niet, zeker?CarpeNoctem schreef: ↑17 oktober 2022, 18:27 Maar goed, blij dat je nog niet naar de Elyzeese velden bent vertrokken.
Wanneer die dag daar is zal het geen treurige dag zijn, zover ben ik toch al in dit leven. Niet dat ik met een death wish zou rondlopen. Integendeel, ik leef nog steeds met volle teugen.
Kijk, dat is dan wel weer triestig en toont de kwalijke ontwikkelingen die we hebben laten woekeren. Ook het feit dat sommigen (ook op dit forum) zoiets normaal vinden spreekt boekdelen over de verziekte geesten in de samenleving.CarpeNoctem schreef: ↑17 oktober 2022, 18:27 Er waren toch wel wat gelijkenissen met de doodgeschoten Yannick Verdick. Goed, nodeloos zorgen gemaakt
Ik houd mijn hart vast voor de dag wanneer de vlam in de pan gaat slaan.
Vroeger waren het mensen van een bepaald caliber die openlijk hun haat voor de flikken uitspraken. Vandaag is dat de brave vader en de brave moeder. Ook de termen die rondvliegen zijn flink zwaarder. Dit gaat de verkeerde kant op, maar dat weten we allebei al lang. Uiteindelijk kan je je lot toch niet ontlopen, enkel accepteren.
Waar heb ik me weer in mee laten sleuren? Ik wil nog wel ff meegaan hoor, maar niet hier.
Back on topic, zou ik zeggen.
Back on topic, zou ik zeggen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Benjamin Dalle neemt het zekere voor het zekere als Sihame El Handindekassadinges rond zijn portefeuille komtinquirer schreef: ↑9 februari 2021, 15:24 Voor zij die graag nog wat leuke weetjes lezen over S. El Kaouakibi:
De absolute toptransfer van het politieke jaar 2019 zou er eentje geweest zijn met een flink prijskaartje aan, afgaande op de nieuwste berichten. Sihame wou nl. enkel naar VLD komen op voorwaarde dat de liberale partij haar 50.000 euro cash zou storten via haar persoonlijke vennootschap A woman's view, zodat ze zich meteen op uiterst professionele manier in de markt kon zetten via haar eigen reclamebureau.
Link
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
https://youtu.be/bpAJpmAMdhs
De toekomst van Vlaanderen
Moest ik het VB zijn ik zet dit filmpje elke dag op FB.
Dat was nu exact wat ik aan het denken was toen ik het zag...CarpeNoctem schreef: ↑20 oktober 2022, 06:38Benjamin Dalle neemt het zekere voor het zekere als Sihame El Handindekassadinges rond zijn portefeuille komtinquirer schreef: ↑9 februari 2021, 15:24 Voor zij die graag nog wat leuke weetjes lezen over S. El Kaouakibi:
De absolute toptransfer van het politieke jaar 2019 zou er eentje geweest zijn met een flink prijskaartje aan, afgaande op de nieuwste berichten. Sihame wou nl. enkel naar VLD komen op voorwaarde dat de liberale partij haar 50.000 euro cash zou storten via haar persoonlijke vennootschap A woman's view, zodat ze zich meteen op uiterst professionele manier in de markt kon zetten via haar eigen reclamebureau.
Link
Zou die ook na 30 dagen op de ziekenbond terechtgekomen?
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221019 ... rce=google
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221019 ... rce=google
Geen zorgen, ze is niet geïnteresseerd in kleingeld, enkel in het grote geldCarpeNoctem schreef: ↑20 oktober 2022, 06:38Benjamin Dalle neemt het zekere voor het zekere als Sihame El Handindekassadinges rond zijn portefeuille komtinquirer schreef: ↑9 februari 2021, 15:24
Voor zij die graag nog wat leuke weetjes lezen over S. El Kaouakibi:
Link
Jong, vrouwelijk en allochtoon … de natte droom van Somers om BDW van zijn troon in Antwerpen te schoppen. Want ze moest ook de toekomstige burgemeester van Antwerpen worden.TikTak schreef: ↑20 oktober 2022, 07:34 https://youtu.be/bpAJpmAMdhs
Je zou al die politici, zoals Somers maar ook Rutten en ander VLD’ers, moeten confronteren met de beelden van hoe ze enkele jaren geleden Sihame aanbeden. Ik herinner me ook nog ander beelden van hoe ze in het parlement allemaal stonden te springen om haar goedendag te wensen. Zelf nu werd ze door sommigen nog vrij hartelijk onthaald (al dan niet oprecht).
Ze heeft aan haar passage in de politiek in ieder geval haar eigen emoji overgehouden
Volgens mij pleegt ze hier zelfs strafbare feiten. Chantage en bedreigingen met bevel of voorwaarde. Misschien kan de korpschef een pv opstellen maar waarschijnlijk zal hij dan de verlenging van zijn mandaat op zijn buik kunnen schrijven.
Ik denk dat een beter omschrijving is: machtsmisbruik van een NVA-burgemeester. Ik veronderstel dat ze op eigen houtje handelt en niet in opdracht van de NVA-top.haelewyn schreef: ↑20 oktober 2022, 10:31 https://www.hln.be/haaltert/machtsmisbr ... ~a4fdbe8d/
Machtsmisbruik van N-VA.
PS: in het geval van Veerle Heeren (ex-burgemeester Sint-Truiden) werd toch ook niet gezegd: machtsmisbruik van CD&V?
Niet door mij maar het mag gezegd worden.
En als het van de kant van die op volksverlakkerij gerichte partij NVA komt, mag het voor mijn part dubbel.