De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Nevermind is blijkbaar enkel voor dividenden van aandelen mogelijk.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Geef gewoon toe dat je een complete nederlaag leed.m-peeters schreef: ↑18 oktober 2022, 23:05Vooral een draadje met vele (verkeerde) assumpties en veralgemeningen van jouw kant … maar om tot de kern te komen: stop daarmee! Dat is mijn emoji …KomaanBeurs schreef: ↑18 oktober 2022, 16:36
Je moet echt dat draadje nalezen. Het was een prehistorisch gevecht met knotsen gespijsd met morele waarden.
Ineengeslagen kroop je ten einde raad het draadje uit, je goedendag desolaat op het slagveld/slachtveld.
Elke argumentatie negeerde je, je nam 1 zin uit een betoog en probeerde dat te laten passen in je rechts-Vlaamse wereldvisie.
Nog verloor je.
Net zoals de Guldensporenslag, waarbij Antwerpen genadeloos de pan werd ingehakt, delfde jij het onderspit.
Jouw banier prijkt als trofee op de kantelen van de overwinnaars, rekenkundig en moreel.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
LOL Waar haalt hij het vandaan, ons VB pateeke (alias NTO/Weverke/amturingas/… )? LOLKomaanBeurs schreef: ↑19 oktober 2022, 13:04Geef gewoon toe dat je een complete nederlaag leed.
Ineengeslagen kroop je ten einde raad het draadje uit, je goedendag desolaat op het slagveld/slachtveld.
Elke argumentatie negeerde je, je nam 1 zin uit een betoog en probeerde dat te laten passen in je rechts-Vlaamse wereldvisie.
Nog verloor je.
Net zoals de Guldensporenslag, waarbij Antwerpen genadeloos de pan werd ingehakt, delfde jij het onderspit.
Jouw banier prijkt als trofee op de kantelen van de overwinnaars, rekenkundig en moreel.
Denken dat hij gewonnen heeft … omdat de rest hem negeert en wat verder laat bazelen …
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je kunt ook leren uit een argumentatie.m-peeters schreef: ↑19 oktober 2022, 13:13LOL Waar haalt hij het vandaan, ons VB pateeke (alias NTO/Weverke/amturingas/… )? LOLKomaanBeurs schreef: ↑19 oktober 2022, 13:04
Geef gewoon toe dat je een complete nederlaag leed.
Nog verloor je.
Denken dat hij gewonnen heeft … omdat de rest hem negeert en wat verder laat bazelen …
Neusdoekje nodig?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
VS begint weer te zakken. Mooi zo.
Zelfs cijfers Tesla worden met angst afgewacht.
Zelfs cijfers Tesla worden met angst afgewacht.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat zou Tesla doen...?
Rally om nadien ineen te zakken?
Intussen kleurt alles hier groen.
Rally om nadien ineen te zakken?
Intussen kleurt alles hier groen.
Het vertrouwen stijgt met de dag.
Vorige week nog op 19.
Vorige week nog op 19.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vreemd dat er nu al meer vertrouwen zou komen.
Je hoort overal in de media dat we 'richting recessie' gaan. Wanneer trek je dan die grens en wanneer zit je in een recessie?
In Podcasts en op Kanzaal Z vertelt men dat sommige analysten denken dat de S&P volgend jaar nog 20% kan zakken als de jaarverslagen tegenvallen en de winstverwachtingen dalen.
In de podcast van Trends werd verteld dat het hoogtepunt van de renteverhoging wellicht in begin 2023 zal liggen.
Grondstoffen beginnen al iets goedkoper te worden maar dat kan ook onderdeel zijn van een cyclus in plaats van economische afkoeling (alvolgens diezelfde podcast).
Wat ik hier allemaal van moet denken? Geen flauw idee eigenlijk.
Ik ben nog maar een jaar bezig met beleggen, ik heb wel een brede maatschappelijke interesse maar om al die gegevens in context te plaatsen en/of gevolgen van iets te snappen... daar is het nog wat vroeg voor :p
Sowieso koop ik gewoon maandelijks mijn ETF's en van de rest trek ik mij niets aan :p
Je hoort overal in de media dat we 'richting recessie' gaan. Wanneer trek je dan die grens en wanneer zit je in een recessie?
In Podcasts en op Kanzaal Z vertelt men dat sommige analysten denken dat de S&P volgend jaar nog 20% kan zakken als de jaarverslagen tegenvallen en de winstverwachtingen dalen.
In de podcast van Trends werd verteld dat het hoogtepunt van de renteverhoging wellicht in begin 2023 zal liggen.
Grondstoffen beginnen al iets goedkoper te worden maar dat kan ook onderdeel zijn van een cyclus in plaats van economische afkoeling (alvolgens diezelfde podcast).
Ik ben nog maar een jaar bezig met beleggen, ik heb wel een brede maatschappelijke interesse maar om al die gegevens in context te plaatsen en/of gevolgen van iets te snappen... daar is het nog wat vroeg voor :p
Sowieso koop ik gewoon maandelijks mijn ETF's en van de rest trek ik mij niets aan :p
Weinigen die het wel weten denk ik.
Een Microsoft bv noteerde een jaar geleden aan 350USD, vandaag aan 236USD.
Is dat nog niet voldoende gedaald voor dergelijk bedrijf ?
Collega kocht op aanraden van zijn bank KBC aandelen aan €75 dit jaar, vandaag noteren ze aan €49.
Staat het er plots zo slecht voor met KBC ??
P.S : analisten zijn de laatste die je moet volgen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Welke bank raadde dat wanneer aan?karine schreef: ↑20 oktober 2022, 10:14Weinigen die het wel weten denk ik.
Een Microsoft bv noteerde een jaar geleden aan 350USD, vandaag aan 236USD.
Is dat nog niet voldoende gedaald voor dergelijk bedrijf ?
Collega kocht op aanraden van zijn bank KBC aandelen aan €75 dit jaar, vandaag noteren ze aan €49.
Staat het er plots zo slecht voor met KBC ??
P.S : analisten zijn de laatste die je moet volgen.
+1 mbt analisten.
Laatst gewijzigd door KomaanBeurs op 20 oktober 2022, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De beurs loopt altijd voorop. Wanneer het draait, zal het vliegen.Tarbo schreef: ↑20 oktober 2022, 09:00 Vreemd dat er nu al meer vertrouwen zou komen.
Ipv ETFs zou ik in deze marktsituatie fondsen kopen die veel derivaten gebruiken.
Actief beheerd, geen index. Na herstel verkopen.
Was niet bij KBC en was in het voorjaar toen de koers nog boven €84 noteerde. Toen is ook de Russische invasie begonnen rond die periode en al de ellende.
Die analisten hebben ook allemaal hun voorkeuren en koersdoelen natuurlijk.
Voor KBC gemiddeld koersdoel €67 momenteel of een verwacht rendement van 37,29% zie ik bij Saxo.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Interessante is dat ondanks renteverhogingen KBC amper bewoog.karine schreef: ↑20 oktober 2022, 12:15Was niet bij KBC en was in het voorjaar toen de koers nog boven €84 noteerde. Toen is ook de Russische invasie begonnen rond die periode en al de ellende.
Die analisten hebben ook allemaal hun voorkeuren en koersdoelen natuurlijk.
Voor KBC gemiddeld koersdoel €67 momenteel of een verwacht rendement van 37,29% zie ik bij Saxo.
Zijn gevaarlijke tijden. Indices en actief beheerde fondsen dragen de voorkeur.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Tesla lijkt in range te bewegen