termijnrekening europabank 4.25%
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
termijnrekening europabank 4.25%
ik ben van plan 1 termijnrekening te nemen bij europabank, 4.25 op 7 jaar, heeft er hier iemand ervaring met deze bank?
Re: termijnrekening europabank 4.25%
Hallo,
Europabank valt onder het garantiestelsen,
maar 4,25% op zevenjaar vind ik persoolijk wat mager. is maar 3,69% netto.
en je geld staat ook 7 jaar vast.
grtz
Europabank valt onder het garantiestelsen,
maar 4,25% op zevenjaar vind ik persoolijk wat mager. is maar 3,69% netto.
en je geld staat ook 7 jaar vast.
grtz
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kan je beter die van goffin van 4.1% op 4 jaar nemen.
Bijna hetzelfde rendement maar een veel kortere termijn.
Bijna hetzelfde rendement maar een veel kortere termijn.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ben al een 5 tal jaar klant bij Rabo, en heb af en toe ook termijnrekeningen genomen, gewoon na het volgen van intresten of via tips van deze site.
De intresten worden jaarlijks perfect op datum op je tegenrekening (of spaarrekening) geboekt. Heb er nooit enig probleem mee gehad, noch kan ik er één woord kritiek over geven.
Heb er nu zelfs ééntje lopen op 10 jaar, geloof dat ze in juni nog 5,05 bruto gaven, dus je moet ook eens geluk hebben.
De creatie van en het opvolgen van de termijnrekeningen is héél simpel en klantvriendelijk, overzichtelijk enz.
De termijn bepaal je zelf adhv je eigen vooruitzichten naar beschikbaarheid van je centen en welke rente je wilt... Wel goed de evoluties volgen van de intresten, want Rabo past enorm rap aan...
Groeten.
De intresten worden jaarlijks perfect op datum op je tegenrekening (of spaarrekening) geboekt. Heb er nooit enig probleem mee gehad, noch kan ik er één woord kritiek over geven.
Heb er nu zelfs ééntje lopen op 10 jaar, geloof dat ze in juni nog 5,05 bruto gaven, dus je moet ook eens geluk hebben.
De creatie van en het opvolgen van de termijnrekeningen is héél simpel en klantvriendelijk, overzichtelijk enz.
De termijn bepaal je zelf adhv je eigen vooruitzichten naar beschikbaarheid van je centen en welke rente je wilt... Wel goed de evoluties volgen van de intresten, want Rabo past enorm rap aan...
Groeten.
Laatst gewijzigd door Luc B. op 13 oktober 2009, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
In de bankshoppen tijdperk had ik alleen een spaarrekening bij hun.
Klantvriendelijk en niet te opdringerig.
Enig kanttekening, bij het promoten van pensioensparen (eigenlijk een AXA product) probeerden ze een kontrakt te maken voor de toen 1.650 EUR "maximum aftrek" terwijl in mijn fiscale situatie maar nog ruimte was voor 500 EUR aan aftrek
Nu bij een termijn van 7 jaar dringt een vergelijk met TAK21 zich op
Het komt erop aan van te kijken 8) en te vergelijken
(ook met andere producten)
Klantvriendelijk en niet te opdringerig.
Enig kanttekening, bij het promoten van pensioensparen (eigenlijk een AXA product) probeerden ze een kontrakt te maken voor de toen 1.650 EUR "maximum aftrek" terwijl in mijn fiscale situatie maar nog ruimte was voor 500 EUR aan aftrek
Nu bij een termijn van 7 jaar dringt een vergelijk met TAK21 zich op
Het komt erop aan van te kijken 8) en te vergelijken
(ook met andere producten)
Laatst gewijzigd door geerth op 16 oktober 2009, 07:35, 1 keer totaal gewijzigd.