De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
lop, wakker worden.
En jij beweerd nu dat je boven het gemiddelde zal presteren
Jij beweert==>TT==>ik beweer==>jij beweert
En jij beweerd nu dat je boven het gemiddelde zal presteren
Jij beweert==>TT==>ik beweer==>jij beweert
Toch mooi die lopiaanse logica . Ik ga me er verder niet in mengen want dan zijn we weer vertrokken voor 5 pagina's.
Vandaag 12,99 % op jaarbasis op 10 jaar is een stuk hoger dan de S&P 500 en van IWDA .
Van 1450 naar 3850 = 170 % + S&p 500
12.99 % op jaarbasis op 10 jaar =240 %
BeweerdE dan misschien in de verleden tijd?
Bijna carnaval, nog even geduld...
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Ok, laatste poging.
Jij beweert = TT = stam+t
Jij hebt beweerd = VTT= beweerd
Hopelijk ben je wel beter met cijfers anders is er een probleem.
Als jij vandaag een uitspraak doet is dat morgen verleden tijd .
Dus is het jij beweerd of jij beweerde , zij hebben beweerd
Ik heb beweerd , ik had beweerd , zij hadden beweerd .
Tegenwoordige tijd jij beweert .
Omdat er steeds een tijdsframe tussen reacties in dit forum zit is het echter nooit tegenwoordige tijd als je reageert op iemand anders .
Tegenwoordige tijd in een reactie op iemand anders in dit forum bestaat niet .
Net wanneer je denkt dat het inhoudelijk gehalte van dit forum een dieptepunt bereikt hefft.lop schreef: ↑25 oktober 2022, 19:08 Als jij vandaag een uitspraak doet is dat morgen verleden tijd .
Omdat er steeds een tijdsframe tussen reacties in dit forum zit is het echter nooit tegenwoordige tijd als je reageert op iemand anders .
We zouden het ook over interpunctie kunnen hebben - whatever... Hier nog één seconde tijd in steken is zinloos. Ik hoop van harte dat je jezelf niet zo ernstig neemt als je laat uitschijnen.
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
+1Boompie schreef: ↑25 oktober 2022, 19:50
Net wanneer je denkt dat het inhoudelijk gehalte van dit forum een dieptepunt bereikt hefft.
We zouden het ook over interpunctie kunnen hebben - whatever... Hier nog één seconde tijd in steken is zinloos. Ik hoop van harte dat je jezelf niet zo ernstig neemt als je laat uitschijnen.
Natuurlijk dat je het niet zal weerleggen om dat het correct is wat ik zeg .Boompie schreef: ↑25 oktober 2022, 19:50Net wanneer je denkt dat het inhoudelijk gehalte van dit forum een dieptepunt bereikt hefft.lop schreef: ↑25 oktober 2022, 19:08 Als jij vandaag een uitspraak doet is dat morgen verleden tijd .
In reactie naar iemand zit je ALTIJD in de verleden tijd .
Als je het niet geloofd kijk naar de tijdstippen van de post.
Op het moment van spreken is het met een TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Kijk in het woordenboek
https://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/beweren
Euhm, CSPX is een ETF die de S&P500 trackt en heeft de laatste 10 jaar 15,16% opgebracht op jaarbasis. Dat is 310%.
Klik eens op het ? op die link je zult zien