Schietpartij Texas
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Schietpartij Texas
Moet ik een vraag hebben?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is blijkbaar de manier om een vraag te omzeilen als je het antwoord schuldig blijf (of niet durft te geven). Een andere tactiek is een vraag beantwoorden met een andere vraag. EarthNvstr1 is dan ook zowat de kampioen filibusteren op dit forum.
Soit, hij is in deze discussie zowat voor de verpersoonlijking van de manier van aan politiek doen van de traditionele politieke partijen. Iets opleggen maar het niet kunnen (of durven) uitleggen …
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Idd.
LOL. Een tegenvraag is vaak bedoeld om de originele vraag beter te begrijpen.
Als iemand daar het nut niet van inziet, dan is dat enkel jammer voor de origniele vraagsteller n.m.i.
Nog eens LOL.
Ik heb op dit forum al eens duidelijk mijn politeke voorkeur kenbaar gemaakt.
Maar vermits dat mij verder niet echt interesseert, herhaal ik dat niet voortdurend.
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in jouw politieke voorkeur. I couldn’t care any less …EarthNvstr1 schreef: ↑16 november 2022, 22:12Idd.
LOL. Een tegenvraag is vaak bedoeld om de originele vraag beter te begrijpen.
Als iemand daar het nut niet van inziet, dan is dat enkel jammer voor de origniele vraagsteller n.m.i.
Nog eens LOL.
Ik heb op dit forum al eens duidelijk mijn politeke voorkeur kenbaar gemaakt.
Maar vermits dat mij verder niet echt interesseert, herhaal ik dat niet voortdurend.
Ik zou alleen graag willen weten wat het VB de laatste jaren zo populair heeft gemaakt als het “cordon” volgens jou niet de hoofdreden is. En na vele posts heen en weer heb je daar nog steeds geen concreet antwoord op gegeven. Of durven geven …
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik dacht al geantwoord te hebben op je vraag:
Dat jij niet begrijpt wat "sociaal-economische en culturele aspecten" zijn, is niet mijn probleem.EarthNvstr1 schreef: ↑16 november 2022, 20:13 Mij lijken bv. sociaal-economische en culturele aspecten daar veel meer aan bij te dragen.
Desalniettemin heb je ik ook op die vraag van jou geantwoord... met idd. een link, ik wordt niet betaald om hier te reageren.
Welke sociaal-economische en culturele aspecten verklaren het succes van het VB en hoe? Die concretisering en ook de link tussen die aspecten en het succes zie ik nog nergens beantwoord. Het cordon was volgens jou niet de oorzaak voor dat succes maar wat dan wel? Waarom durf je het niet te benoemen? Bang voor de stoottroepen van het VB?EarthNvstr1 schreef: ↑16 november 2022, 23:32Ik dacht al geantwoord te hebben op je vraag:Dat jij niet begrijpt wat "sociaal-economische en culturele aspecten" zijn, is niet mijn probleem.EarthNvstr1 schreef: ↑16 november 2022, 20:13 Mij lijken bv. sociaal-economische en culturele aspecten daar veel meer aan bij te dragen.
Desalniettemin heb je ik ook op die vraag van jou geantwoord... met idd. een link, ik wordt niet betaald om hier te reageren.
Dat je niet betaald wordt om te reageren? Gelukkig maar … je zou mij moeten betalen voor al mijn tijd die ik er in steek om jouw vaag gedoe te proberen concretiseren
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Welk succes van VB ?
Je hebt dus nog steeds niet de moeite gedaan om nog maar iets te proberen te begrijpen ?
Ik rust mijn valies …
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb de eerste vraag gesteld , jij hebt daarop enkel wat zinloze vragen gesteld om op mijn vraag niet concreet te moeten antwoorden.EarthNvstr1 schreef: ↑17 november 2022, 00:21Dat lijkt me zinvol idd.
En om het in jouw eigen formulering te schrijven:
"na vele posts heen en weer heb je nog steeds geen concreet antwoord gegeven op mijn vragen. Of durven geven … "
Soit, de conclusie is: Het VB heeft haar “vermeend succes” (want ook dat wordt in twijfel getrokken) niet zozeer aan het cordon sanitaire te danken maar aan “sociaal-economische en culturele aspecten” (welke en hoe moeten jullie zelf maar invullen) …
Bedankt voor je bijdrage!
Vier dagen later is de tussenstand nog altijd onveranderd. Hoe kan dat nou dat ze op vier dagen niet 1% van de stemmen kunnen tellen? Is het dan niet belachelijk dat CNN om de tien seconden een update geeft?CarpeNoctem schreef: ↑13 november 2022, 11:19 Met 99% van de stemmen geteld heeft ze een voorsprong van 1122 stemmen. Link