HelloBank; einde 5 euro MobileVikings-punten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
HelloBank; einde 5 euro MobileVikings-punten
Sinds vele jaren krijg je als klant bij HelloBank én MobileVikings maandelijks 5 Vikingpunten als men 10 betalingen gedaan heeft met die rekening.
Die punten hebben een waarde van 1 euro per punt en kunnen gebruikt worden voor diensten bij MobileVikings. Dus in praktijk heb je zo steeds 5 euro korting.
Dat is nu gedaan. Is nog tot het einde van het jaar.
https://www.hellobank.be/nl/news/viking-deal
Jammer maar helaas. Het duurde eigenlijk nog lang die aanbieding.
Die punten hebben een waarde van 1 euro per punt en kunnen gebruikt worden voor diensten bij MobileVikings. Dus in praktijk heb je zo steeds 5 euro korting.
Dat is nu gedaan. Is nog tot het einde van het jaar.
https://www.hellobank.be/nl/news/viking-deal
Jammer maar helaas. Het duurde eigenlijk nog lang die aanbieding.
Re: HelloBank; einde 5 euro MobileVikings-punten
Deze Viking Deal was zowat de enige reden dat ik klant was bij beiden. Voor mij wordt vb. Hey Telecom ineens veel interessanter.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nu de korting via Hello-Bank wegvalt, lijken Hey telecom, Neibo en Edpnet (allen Orange-netwerk) of Youfone (Proximus) allen een beter aanbod te hebben dan Mobile Vikings afhankelijk van wat je precies zoekt.
Bij Hey telecom opnieuw mogelijk om 2 jaar lang €10 ipv €15 te betalen voor 10gb data en onbeperkt bellen/sms. In het eerste jaar komt er na elke 3 maanden nog 2,5gb extra data bij (dus 20gb/maand na 1 jaar).
Bij Hey telecom opnieuw mogelijk om 2 jaar lang €10 ipv €15 te betalen voor 10gb data en onbeperkt bellen/sms. In het eerste jaar komt er na elke 3 maanden nog 2,5gb extra data bij (dus 20gb/maand na 1 jaar).
Jammer, maar ondertussen hebben we het toch gehad. Ik zal ze missen de gratis busritjes via hellobank 

Proximus werken die niet samen met Belfius.
Gaat het switchen worden voor Viking punten?
Gaat het switchen worden voor Viking punten?
Estate Guru believer.
-
- Hero Member
- Contacteer:
ik twijfel echt om deze deal te nemen zit momenteel bij orange maar twijfel.Yvekes schreef: ↑15 november 2022, 19:32 Nu de korting via Hello-Bank wegvalt, lijken Hey telecom, Neibo en Edpnet (allen Orange-netwerk) of Youfone (Proximus) allen een beter aanbod te hebben dan Mobile Vikings afhankelijk van wat je precies zoekt.
Op hun facebookpagina ook wel negatieve reacties te vinden ivm bestelde simkaarten die niet aankomen, problemen bij nummeroverdracht, moeilijk bereikbare klantendienst die steeds verschillende antwoorden geeft en eerder regel dan uitzondering dat in de eerste maand toch de normale prijs ivm promo-prijs wordt aangerekend die toch betaald moet worden.Timoootjex schreef: ↑16 november 2022, 22:43ik twijfel echt om deze deal te nemen zit momenteel bij orange maar twijfel.Yvekes schreef: ↑15 november 2022, 19:32 Nu de korting via Hello-Bank wegvalt, lijken Hey telecom, Neibo en Edpnet (allen Orange-netwerk) of Youfone (Proximus) allen een beter aanbod te hebben dan Mobile Vikings afhankelijk van wat je precies zoekt.
Kwestie van te hopen dat alles goed gaat en je klantendienst niet nodig hebt. Ik vermoed dat ze een pak nieuwe klanten hebben en klantendienst misschien moeilijk kan volgen. Mensen zullen natuurlijk ook sneller hun negatieve ervaringen delen dan hun positieve. Voor €10/maand is er alleszins geen beter aanbod te vinden.
Normaal gezien behoud je gewoon je Orange-simkaart. Dat was bij mij toch het geval. Resterend beltegoed (ik had een prepaid-tarief bij Orange) wordt ook via de eerste factuur verrekend. Het volledige proces duurde destijds een halve dag.Yvekes schreef: ↑16 november 2022, 23:33Op hun facebookpagina ook wel negatieve reacties te vinden ivm bestelde simkaarten die niet aankomen, problemen bij nummeroverdracht, moeilijk bereikbare klantendienst die steeds verschillende antwoorden geeft en eerder regel dan uitzondering dat in de eerste maand toch de normale prijs ivm promo-prijs wordt aangerekend die toch betaald moet worden.Timoootjex schreef: ↑16 november 2022, 22:43
ik twijfel echt om deze deal te nemen zit momenteel bij orange maar twijfel.
Kwestie van te hopen dat alles goed gaat en je klantendienst niet nodig hebt. Ik vermoed dat ze een pak nieuwe klanten hebben en klantendienst misschien moeilijk kan volgen. Mensen zullen natuurlijk ook sneller hun negatieve ervaringen delen dan hun positieve. Voor €10/maand is er alleszins geen beter aanbod te vinden.
Bij mij ging overdracht Proximus-Hey vlot.
Mijn partner zat bij Orange en kreeg heel snel een bericht dat ze over gezet was op Hey. Van die extra's als bioscooptickets weinig tot geen gebruik gemaakt, dus veel beter af met 10 euro per maand.
Ondertussen is verbruik makkelijk te checken via app, rekening houdend met de extra data om de 3 maand.
Die eerste afrekening: ik denk dat als je de 15e overstapt, je de volgende maand 15 euro gefactureerd wordt, 5 euro (de pro rata) van de eerste halve maand en 10 euro voor de lopende maand.
Maar mensen zien 15 euro ipv 10 euro en voelen zich bedrogen ipv te kijken naar de datums.
Mijn partner zat bij Orange en kreeg heel snel een bericht dat ze over gezet was op Hey. Van die extra's als bioscooptickets weinig tot geen gebruik gemaakt, dus veel beter af met 10 euro per maand.
Ondertussen is verbruik makkelijk te checken via app, rekening houdend met de extra data om de 3 maand.
Die eerste afrekening: ik denk dat als je de 15e overstapt, je de volgende maand 15 euro gefactureerd wordt, 5 euro (de pro rata) van de eerste halve maand en 10 euro voor de lopende maand.
Maar mensen zien 15 euro ipv 10 euro en voelen zich bedrogen ipv te kijken naar de datums.