VGP
TIP
Re: VGP
Lol, wie wil er 2 rechten kopen aan 55,50€, zie https://live.euronext.com/en/product/eq ... bc11/vgp11
Een nieuw aandeel kost 55,50€ en niet de rechten.
Voor Mexem twijfel ik hoe ik het moet invullen. Om mijn rechten uit te oefenen moet ik iets invullen bij "Quantity of rights to submit for exercise (Basic offer)". Maar er staat dan onderaan bij "New elections for a specific account should be entered as a share quantity!". Moet ik dan het aantal nieuwe aandelen dat mij dat oplevert invullen bij "Quantity of rights to submit for exercise (Basic offer)" Zo verwarrend! Kan iemand helpen?
Toch plezant he, die buitenlandse brokers. Goedkoop, dat wel.
Bij quantity of rights: het aantal rechten dat je uitoefend invullen. New elections is denk ik als je uw keuze nadien wijzigd of bij fracties om aan 1 nieuw aandeel te komen. Vraag het aan de Mexem helpdesk.mver schreef: ↑21 november 2022, 13:00 Voor Mexem twijfel ik hoe ik het moet invullen. Om mijn rechten uit te oefenen moet ik iets invullen bij "Quantity of rights to submit for exercise (Basic offer)". Maar er staat dan onderaan bij "New elections for a specific account should be entered as a share quantity!". Moet ik dan het aantal nieuwe aandelen dat mij dat oplevert invullen bij "Quantity of rights to submit for exercise (Basic offer)" Zo verwarrend! Kan iemand helpen?
Kreeg je 0,x rechten voor fractionele aandelen bij Mexem?
Bedankt om te helpen! Ik had ook al via trial and error gezien dat het aantal rechten invullen dan 99 % alloceerde van de rechten en het dus zo moest. Ik had er 1 op overschot en die moest dus blijkbaar ook ergens ingevuld worden. Niet gedaan en dan maar snel verkocht . Ik denk dat het nu gelukt is. Bedankt in elk geval!Tycoon schreef: ↑21 november 2022, 13:29Bij quantity of rights: het aantal rechten dat je uitoefend invullen. New elections is denk ik als je uw keuze nadien wijzigd of bij fracties om aan 1 nieuw aandeel te komen. Vraag het aan de Mexem helpdesk.mver schreef: ↑21 november 2022, 13:00 Voor Mexem twijfel ik hoe ik het moet invullen. Om mijn rechten uit te oefenen moet ik iets invullen bij "Quantity of rights to submit for exercise (Basic offer)". Maar er staat dan onderaan bij "New elections for a specific account should be entered as a share quantity!". Moet ik dan het aantal nieuwe aandelen dat mij dat oplevert invullen bij "Quantity of rights to submit for exercise (Basic offer)" Zo verwarrend! Kan iemand helpen?
Graag gedaan. Bij Bolero is het eenvoudiger, maar die rekenen wel 5€ aan. Die service is de kost waard. Online het aantal rechten invullen dat je uitoefend en tekenen. In de pdf invullen: "Ik oefen x rechten uit en teken in op y nieuwe aandelen.".mver schreef: ↑21 november 2022, 14:23Bedankt om te helpen! Ik had ook al via trial and error gezien dat het aantal rechten invullen dan 99 % alloceerde van de rechten en het dus zo moest. Ik had er 1 op overschot en die moest dus blijkbaar ook ergens ingevuld worden. Niet gedaan en dan maar snel verkocht . Ik denk dat het nu gelukt is. Bedankt in elk geval!Tycoon schreef: ↑21 november 2022, 13:29
Bij quantity of rights: het aantal rechten dat je uitoefend invullen. New elections is denk ik als je uw keuze nadien wijzigd of bij fracties om aan 1 nieuw aandeel te komen. Vraag het aan de Mexem helpdesk.
-
- Newbie
- Contacteer:
Welke pdf moet je nog invullen bij Bolero?Tycoon schreef: ↑21 november 2022, 15:05Graag gedaan. Bij Bolero is het eenvoudiger, maar die rekenen wel 5€ aan. Die service is de kost waard. Online het aantal rechten invullen dat je uitoefend en tekenen. In de pdf invullen: "Ik oefen x rechten uit en teken in op y nieuwe aandelen.".mver schreef: ↑21 november 2022, 14:23
Bedankt om te helpen! Ik had ook al via trial and error gezien dat het aantal rechten invullen dan 99 % alloceerde van de rechten en het dus zo moest. Ik had er 1 op overschot en die moest dus blijkbaar ook ergens ingevuld worden. Niet gedaan en dan maar snel verkocht . Ik denk dat het nu gelukt is. Bedankt in elk geval!
Ik heb enkel online het aantal rechten ingevuld en online getekend. Moet ik nog acties uitvoeren dus?
Worden de aandelen van €55 automatisch aangekocht of moeten er nog handelingen plaats vinden?
Tesla - Alphabet A - Aperam - Basic Fit - Recticel - Alfen - Illumina - Invitae - Palo Alto - Barco
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
LOL, ik had er wel 2 willen verkopen aan die prijs als ik er nog had.Tycoon schreef: ↑21 november 2022, 08:04 Lol, wie wil er 2 rechten kopen aan 55,50€, zie https://live.euronext.com/en/product/eq ... bc11/vgp11
Nu goed, het was tijdens de veiling, dus ik zie 2 mogelijkheden:
- die springt een gat in de lucht wanneer die vaststelt dat die 2 "aandelen" zijn aangekocht aan 4,5 EUR pa
- die schrikt zich een bult dat de "aandelen" van VGP nog maar 4,5 EUR pa waard zijn op de beurs
Neen, online tekenen is voldoende.woodenhome schreef: ↑21 november 2022, 17:55Welke pdf moet je nog invullen bij Bolero?
Ik heb enkel online het aantal rechten ingevuld en online getekend. Moet ik nog acties uitvoeren dus?
Worden de aandelen van €55 automatisch aangekocht of moeten er nog handelingen plaats vinden?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Staat je kooporder al klaar?
Op de laatste dag van de KV herstelt de koers uiteindelijk. Met een dip tot €70.90 kwam de recente bodem van 10 nov dichtbij. Gisteren hebben de meeste brokers de inschrijvingen op de KV voor hun cliënten al afgesloten.
Bijkopen op 10 nov (ik heb toen de koersgrafiek gepost) was wel een onvermoede voltreffer. De koers schoot enkele uren later hoger om de dagen daarop nog door te stijgen in de eesrte aanloop naar de KV. Dat soort koerscapriolen voedt altijd geruchten over gelekte informatie...
Bijkopen op 10 nov (ik heb toen de koersgrafiek gepost) was wel een onvermoede voltreffer. De koers schoot enkele uren later hoger om de dagen daarop nog door te stijgen in de eesrte aanloop naar de KV. Dat soort koerscapriolen voedt altijd geruchten over gelekte informatie...
5.57% van de nieuwe aandelen worden nu via de scripts verkocht aan 55.50€/aandeel, zie onderstaand persbericht.
https://ml-eu.globenewswire.com/Resourc ... 2fbac2ec63PERSBERICHT
GEREGULEERDE INFORMATIE – VOORWETENSCHAP
25 November 2022, Antwerpen, België – 10.30 uur
VGP openbare aanbieding (met extralegale voorkeurrechten voor bestaande aandeelhouders) van een maximum van 5.458.262 nieuwe aandelen, voor een bedrag van maximaal EUR 302.933.541
94,43% van de Nieuwe Aandelen onderschreven bij afsluiting van de Inschrijvingsperiode voor de Voorkeurrechten voor de houders van Voorkeurrechten
Start van de Scrips Private Plaatsing op 25 November 2022 – Opschorting van de handel tot de publicatie van de resultaten van het Aanbod
De 1.217.146 niet-uitgeoefende Voorkeurrechten werden automatisch omgezet in een gelijk aantal Scrips. Deze Scrips zullen worden verkocht in een private plaatsing met gekwalificeerde beleggers in België en door middel van een private plaatsing die vrijgesteld is van prospectusvereisten of vergelijkbare formaliteiten in andere rechtsgebieden die zullen worden bepaald door de Emittent in samenspraak met de Global Coordinators.