Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
Keytrade verhoogt de rente op de getrouwheidsspaarrekening tot 1%. Vanaf 1 december krijg je op de Fidelity rekening 0,30% basisrente en 0,70% getrouwheidspremie. Momenteel krijg je op deze rekening 0,01% basisrente en 0,15% premie.
Op de klassieke Azur-rekening stijgt de totale vergoeding naar 0,70%. Die vergoeding bestaat voor 0,50% uit een basisrente en voor 0,20% uit een premie. Voordien lag de rente op 0,01% basisrente en 0,10% premie.
Op de klassieke Azur-rekening stijgt de totale vergoeding naar 0,70%. Die vergoeding bestaat voor 0,50% uit een basisrente en voor 0,20% uit een premie. Voordien lag de rente op 0,01% basisrente en 0,10% premie.
Re: Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
juist ook bericht gehad.
goed nieuws.
goed nieuws.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Daardoor stijgt de druk op de andere banken, inclusief de grootbanken, om de rente ook te verhogen. Eens op de kalender kijken. Zou 1 januari geen goede datum zijn?
Goed nieuws is relatief natuurlijk, ten eerste werd het wel stilaan tijd dat spaarders ook iets te zien krijgen van de stijgende rentes en ten tweede ga je moeten wachten voor die hogere getrouwheid tot lopende periodes zijn afgelopen, dus minstens één jaar plus resterende looptijd aan 0,1% voor je die extra getrouwheidsrente in handen hebt. Dat systeem van lopende periodes was gunstig voor de klant toen de rente aan het zakken was, bij stijgende rente is het gunstig voor de bank
Meteen het beste aanbod qua spaarrekeningen. Had ik niet verwacht. Ik vraag mij nu vooral af wat Santander zal doen.
Van 0,16% naar 1% is een ferme sprong. Dat is ineens meer dan 6 keer zoveel.
Ja, maar dit moet je in absolute cijfers bekijken.
Stel dat de rente 0% was...
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
En Aion zal weeral niet volgen zeker? Eerst klanten lokken met een hoge intrestvoet om dan na een jaar de intrest te laten zakken. Nochtans beloofden ze aanvankelijk om de aanbiedingen van de concurrentie te matchen. Mijn maandelijks betalend lidmaatschap (3,90) heeft geen zin meer. Als Aion niet met een aanbod komt tegen begin '23 sluit ik alles af.
Of je opent twee rekeningen en doet interne overschrijvingen, zoals een maand geleden al eens gezegd werd.
Ja maar let op, er bestaat ook nog zoiets als behoud van opgebouwde getrouwheid wanneer je binnen eigen rekeningen overschrijft, max twee overschrijvingen per jaar op zoiets.
vortex schreef: ↑21 november 2022, 15:54 Goed nieuws is relatief natuurlijk, ten eerste werd het wel stilaan tijd dat spaarders ook iets te zien krijgen van de stijgende rentes en ten tweede ga je moeten wachten voor die hogere getrouwheid tot lopende periodes zijn afgelopen, dus minstens één jaar plus resterende looptijd aan 0,1% voor je die extra getrouwheidsrente in handen hebt. Dat systeem van lopende periodes was gunstig voor de klant toen de rente aan het zakken was, bij stijgende rente is het gunstig voor de bank
Voor mij komt de verhoging op een goed moment (wanneer niet hehe, maar toch best wel goed nu). Het mocht altijd vroeger geweest zijn natuurlijk. Al stelt het allemaal nog wel weinig voor.
Je kan eventueel de azur rekening gebruiken daar krijg je 0.5% basis
Is er een verschil of je nu een bedrag stort op de high fidelety spaarrekening voor 1 december of erna?
M.a.w. stort je voor 1/12 dan zit je nog een jaar aan de lage interest?
M.a.w. stort je voor 1/12 dan zit je nog een jaar aan de lage interest?