Handelen nabeurs ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Handelen nabeurs ?
Weet iemand waar je nabeurs koersen kan opvolgen van bv de SPY index.
Ik merkte vorige week dat deze verhandeld werden tot 22u15 maar wanneer ik bij bv Saxo kijk staat er om 22u markt gesloten.
Ik merkte vorige week dat deze verhandeld werden tot 22u15 maar wanneer ik bij bv Saxo kijk staat er om 22u markt gesloten.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Handelen nabeurs ?
Is het niet zo dat de koersen met 15 min vertraging komen ? Dat kan verklaren dat je ze nog ziet wijzigen tot 22u15 ook al stopte de handel om 22u.
Sommige indexen kan je blijkbaar wel kopen.
En de SPY index wordt verhandeld tot 22u15 in tegenstelling tot gewone aandelen die om 22u afsluiten.
En de SPY index wordt verhandeld tot 22u15 in tegenstelling tot gewone aandelen die om 22u afsluiten.
SPY is de ticker voor de volgende Amerikaanse ETF (hier niet te koop): SPDR S&P 500 ETF. Reguliere beursuren zijn 15:30 - 22:00 in onze tijdszone.
Bij Saxo gewoon te verkrijgen.
Voor SPY trading hours, kijk eens op: https://www.nyse.com/markets/hours-calendars
SPY staat bij de "Late Closing" ETF exceptions tot 4:15 pm ET (UTC-5), dat is dus inderdaad 22:15 CET (UTC+1) bij ons.
Ik vraag me enkel af waar ik die real time koers tot 22u15 kan volgen ?
Gaat dat niet over opties? (staat namelijk bij "NYSE American Options" en "NYSE Arca Options")karine schreef: ↑21 november 2022, 21:42Bij Saxo gewoon te verkrijgen.
Voor SPY trading hours, kijk eens op: https://www.nyse.com/markets/hours-calendars
SPY staat bij de "Late Closing" ETF exceptions tot 4:15 pm ET (UTC-5), dat is dus inderdaad 22:15 CET (UTC+1) bij ons.
Ik vraag me enkel af waar ik die real time koers tot 22u15 kan volgen ?
Daar zit het, de ETF's worden verhandeld tot 22u en de opties daarop tot 22u15.
Ik dacht dat deze gelijklopend waren, de aandelen of etf in dit geval samen met de opties daarop.
De opties worden toch gevormd naargelang de aandelenkoers, dus als deze om 22u stopt hoe wordt dan de optiekoers verder bepaald ?
SPY (en de rest) wordt nog verhandeld tot 2u onze tijd.
Normaal kan je die inderdaad niet kopen in België.
Optieprijzen na sluiting worden dus bepaald door de after hours trading maar vooral door de futures op de s&p500. Die blijven doorlopend open. Er is enkel een korte pauze tussen 22.15u en 22.30 en van 23u tot 00.00u onze tijd. Bij Belgische brokers is er geen after hours trading mogelijk bij mijn weten.
De real-time koersen vind je normaal op bvb yahoofinance.com of investing.com. Typ daar nu maar eens SPY in en dan zie je de after hours-prijs staan.
Normaal kan je die inderdaad niet kopen in België.
Optieprijzen na sluiting worden dus bepaald door de after hours trading maar vooral door de futures op de s&p500. Die blijven doorlopend open. Er is enkel een korte pauze tussen 22.15u en 22.30 en van 23u tot 00.00u onze tijd. Bij Belgische brokers is er geen after hours trading mogelijk bij mijn weten.
De real-time koersen vind je normaal op bvb yahoofinance.com of investing.com. Typ daar nu maar eens SPY in en dan zie je de after hours-prijs staan.
Bedankt voor de uitgebreide en duidelijke uitleg.
De opties op de SPY zijn after hours nog mogelijk bij Saxo.
De opties op de SPY zijn after hours nog mogelijk bij Saxo.
Graag gedaan. Nog een kwartier waarschijnlijk? Bij Bolero kon dat vroeger ook maar nu precies niet meer. Mijn order geraakt niet meer gevuld.