Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
verwijderd vanwege foutieve redenering
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 27 november 2022, 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarom zou een moderator dit moeten uitklaren ?
Zie gedragsregels-forum-t29915.html
"Aanmodderen" lijkt mij geen inbreuk tegen de regels van het forum te zijn.
Edit: los daarvan, als je geïnteresseerd bent in het inzicht van Spaargids:
Yaris schreef: ↑26 november 2022, 21:38 Hier alvast een linkje met uitleg van Spaargids zelf: https://www.spaargids.be/sparen/algemee ... remie.html
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 27 november 2022, 21:48, 2 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Doe maar eens en laat ons het resultaat weten ...spaarfreakje schreef: ↑27 november 2022, 21:23 @EarthNvstr1:
3 overstappen ME Fidelity naar ME Dynamic + 3 in omgekeerde richting
3 overstappen ME Fidelity naar ME Max (maandspaar) + 3 in omgekeerde richting
3 overstappen ME Dynamic naar ME Max (maandspaar) + 3 in omgekeerde richting
Dat is in totaal 6+6+6 = 18
Het is 3 per rekening. Jij doet er 6 per rekening.spaarfreakje schreef: ↑27 november 2022, 21:23 @EarthNvstr1:
3 overstappen ME Fidelity naar ME Dynamic + 3 in omgekeerde richting
3 overstappen ME Fidelity naar ME Max (maandspaar) + 3 in omgekeerde richting
3 overstappen ME Dynamic naar ME Max (maandspaar) + 3 in omgekeerde richting
Dat is in totaal 6+6+6 = 18
Na de eerste regel zijn alle overschrijvingen van ME Fidelity en ME Dynamic al opgebruikt.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dank u.
Nu zie ik in dat mijn redenering fout is.
Moet zijn: 3 vertrekkende rekeningen en bij elk 3 overstappen. Dus slechts 3x3 = 9
Ik haal per direct mijn betreffende bijdragen eruit om geen verwarring te zaaien.
Nu zie ik in dat mijn redenering fout is.
Moet zijn: 3 vertrekkende rekeningen en bij elk 3 overstappen. Dus slechts 3x3 = 9
Ik haal per direct mijn betreffende bijdragen eruit om geen verwarring te zaaien.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mogelijks zaai je daardoor nog meer verwarring, dus laat maar gewoon staan als je geen verwarring wil zaaien ...spaarfreakje schreef: ↑27 november 2022, 22:35 Ik haal per direct mijn betreffende bijdragen eruit om geen verwarring te zaaien.
Ik heb nog een spaarrekening direct en 2x plus spaarrekening die enkele jaren geleden is overgedragen vanuit moneyou. Ik zag dat vanaf heden de rentes op de Keytrade spaarrekening verhoogd zijn. Maar wat bedraagt de rente momenteel op de 2 overgedragen spaarrekeningen ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Normaal kan je dat zien in je online banking omgeving.paraman schreef: ↑3 december 2022, 11:16 Ik heb nog een spaarrekening direct en 2x plus spaarrekening die enkele jaren geleden is overgedragen vanuit moneyou. Ik zag dat vanaf heden de rentes op de Keytrade spaarrekening verhoogd zijn. Maar wat bedraagt de rente momenteel op de 2 overgedragen spaarrekeningen ?
Ik heb er geen idee van, maar ik kan mij inbeelden dat dat "voor eeuwig" 0,01% basis + 0,10% getrouwheids zal blijven.
Dat is een manier om die oude producten uit te laten sterven, terwijl ze "slapende" klanten geen extra intrest moeten betalen.
(maar dat is dus allemaal speculatie van mijn kant)
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik kom ook van moneyyou en de oude rekeningen zijn automatisch omgezet naar fideity en die andere spaarrekening . Naam kan je zelf veranderen bij mijn rekeningen tandwieltje. Ik heb hiervoor naar de bank gebeld
De plus rekening is identiek aan de high fidelity. Maar van de direct rekening heb ik geen melding gehad ...EarthNvstr1 schreef: ↑3 december 2022, 12:18Normaal kan je dat zien in je online banking omgeving.paraman schreef: ↑3 december 2022, 11:16 Ik heb nog een spaarrekening direct en 2x plus spaarrekening die enkele jaren geleden is overgedragen vanuit moneyou. Ik zag dat vanaf heden de rentes op de Keytrade spaarrekening verhoogd zijn. Maar wat bedraagt de rente momenteel op de 2 overgedragen spaarrekeningen ?
Ik heb er geen idee van, maar ik kan mij inbeelden dat dat "voor eeuwig" 0,01% basis + 0,10% getrouwheids zal blijven.
Dat is een manier om die oude producten uit te laten sterven, terwijl ze "slapende" klanten geen extra intrest moeten betalen.
(maar dat is dus allemaal speculatie van mijn kant)
Weet iemand waarom ik geen overschrijving tussen de Spaarrekening plus en de High Fidelity spaarrekening kan doen bij Keytrade. Het kan enkel via de zichtrekening, maar dan verlies ik de reeds opgebouwde rente.
Misschien eens proberen via de gewone Azur spaarrekening, dan is er wel behoud van de opgebouwde rente en van daar kun je wel doorboeken naar de HiFi getr.rek.. Heb zelf geen plus rekening meer, heb die destijds zo snel mogelijk af laten sluiten.
het gras is altijd groener aan de overkant
Bedankt, maar het lukt mij ook niet. Ik zal morgen eens contact nemen met Keytrade
Staat de ene rekening mss op naam van 1 persoon en de andere op 2 personen?
Je kan dit maximaal 3 X per jaar doen, met behoud van de opgebouwde rente.
Indien je het afgelopen jaar al 3 keer een overschrijving deed tussen 2 spaarrekeningen, dan wordt die mogelijkheid automatisch geblokkeerd door de banken in het algemeen.