ARCOPAR - ARCOFIN -ARCOPLUS
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
ARCOPAR - ARCOFIN -ARCOPLUS
Hoi Allemaal,
Nieuwe Claim organisatie opgestart om geld terug te vorderen van ARCOPAR en co.
Genaamd ARCOCLAIM.
Zijn hier arco gedupeerden? wat vinden jullie hiervan? Zijn jullie ingeschreven?
grtz,
Genaamd ARCOCLAIM.
Zijn hier arco gedupeerden? wat vinden jullie hiervan? Zijn jullie ingeschreven?
grtz,
Re: ARCOPAR - ARCOFIN -ARCOPLUS
Neen ik denk niet dat er hier gedupeerden zijn op dit forum, maar u kan de topic Arcopar Actieteam eens doornemen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wie zegt dat er hier geen gedupeerden zijn?
Ik ben er één van maar heb me nooit ergens bij ingeschreven. Ik heb die pagina al lang geleden omgedraaid. Dat belegd geld zie je nooit meer terug.
Ik ben er één van maar heb me nooit ergens bij ingeschreven. Ik heb die pagina al lang geleden omgedraaid. Dat belegd geld zie je nooit meer terug.
Dat zal misschien een cynische opmerking geweest zijn van AMA. Veel newbies stellen hier vragen die ze onmiddellijk met de zoekfunctie beantwoord kunnen zien.
Kris Peeters benoemd tot lid van raad van bestuur Elia, Bingo.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200519_04965817
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200519_04965817
27 juni 2019Knuffelken schreef: ↑10 januari 2020, 17:38 Hoi Allemaal,
Genaamd ARCOCLAIM.
grtz,
Vanmiddag houdt Arcopar haar aandeelhoudersvergadering. Na het bestuderen van de stukken trekt ArcoClaim de conclusie dat Arcopar virtueel failliet is. Aandeelhouders kunnen er 100% zeker van zijn dat ze nooit meer iets uit de vereffening zullen ontvangen.
Ik las in De Tijd dat Deminor een nieuwe procedure lanceert in verband met Arcopar, omdat het binnenkort verjaart.
Op de website van Deminor zeggen ze dat je geen kosten betaalt, tenzij ze winnen en je een schadevergoeding ontvangt. Is er enig risico om je bij dit groepsgeding aan te sluiten?
Op de website van Deminor zeggen ze dat je geen kosten betaalt, tenzij ze winnen en je een schadevergoeding ontvangt. Is er enig risico om je bij dit groepsgeding aan te sluiten?
Eind 2022 verjaart de Arco affaire
Sluit u aan bij het nieuwe groepsgeding om uw belangen te laten verdedigen.
De klok tikt!
5.600 coöperanten schreven zich al in
Voor coöperanten die zich nog niet hebben aangemeld is dit de laatste kans om hun recht op een schadevergoeding te vrijwaren. Om voldoende tijd te hebben om uw dossier te vervolledigen en er zeker van te zijn dat het op tijd zal worden gevalideerd, sluiten wij op 15 december 2022 de inschrijvingen af. Daarna is het onherroepelijk te laat.
Registreer hier
U betaalt geen advocatenkosten of gerechtskosten
Deminor betaalt alle kosten die gepaard gaan met deze procedure. In ruil voor onze investering, brengen wij een variabele vergoeding in rekening enkel en alleen als wij erin slagen een schadevergoeding voor u te bekomen. Deze bedraagt 17% (inclusief BTW) van de schadevergoeding die u daadwerkelijk ontvangt. Indien wij er niet in slagen een schadevergoeding voor u te bekomen, zal Deminor de reeds betaalde juridische en andere kosten niet van u kunnen terugvorderen. Zo kunt u er zeker van zijn dat wij ons ten volle inzetten om een positief resultaat te behalen voor de coöperanten die wij vertegenwoordigen.
Re: B zojuist ingeschreven bij Deminor.Heb niets te verliezen
kolibri schreef: ↑19 oktober 2022, 09:21 Ik las in De Tijd dat Deminor een nieuwe procedure lanceert in verband met Arcopar, omdat het binnenkort verjaart.
Eind 2022 verjaart de Arco affaire
Sluit u aan bij het nieuwe groepsgeding om uw belangen te laten verdedigen.
De klok tikt!
5.600 coöperanten schreven zich al in
Voor coöperanten die zich nog niet hebben aangemeld is dit de laatste kans om hun recht op een schadevergoeding te vrijwaren. Om voldoende tijd te hebben om uw dossier te vervolledigen en er zeker van te zijn dat het op tijd zal worden gevalideerd, sluiten wij op 15 december 2022 de inschrijvingen af. Daarna is het onherroepelijk te laat.
Registreer hier
U betaalt geen advocatenkosten of gerechtskosten
Deminor betaalt alle kosten die gepaard gaan met deze procedure. In ruil voor onze investering, brengen wij een variabele vergoeding in rekening enkel en alleen als wij erin slagen een schadevergoeding voor u te bekomen. Deze bedraagt 17% (inclusief BTW) van de schadevergoeding die u daadwerkelijk ontvangt. Indien wij er niet in slagen een schadevergoeding voor u te bekomen, zal Deminor de reeds betaalde juridische en andere kosten niet van u kunnen terugvorderen. Zo kunt u er zeker van zijn dat wij ons ten volle inzetten om een positief resultaat te behalen voor de coöperanten die wij vertegenwoordigen.
Late reactie!
Wel dat dacht ik ook toen met Fortis.Heb wel ,mij toen ingeschreven bij Fortissetlement en teruggetrokken.
Nu vandaag me ingeschreven bij Deminor
Ook hier, late reactie... Ik heb mij op de valreep toch nog ingeschreven bij Deminor, gezien het gratis is, op de 17% na die ze afromen als ze winnen. Voor mij was het sowieso al lang afgeschreven. Ben gewoon benieuwd of het misschien nog iets oplevert. Ik lig er al lang niet meer wakker van .
Na 10 jaar nog een claim gaan indienen, ik zou het als rechter direct als onontvankelijk verklarenKnuffelken schreef: ↑10 januari 2020, 17:38 Hoi Allemaal,
Genaamd ARCOCLAIM.
grtz,
Ga ook nog snel claim via Deminor indienen,doe er niks mis mee hé....