Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
Hebben jullie zonder problemen online een rekening kunnen openen? Via eID?
Wanneer ik dit probeer krijg ik de melding "Installeer 1st het kaartlezer programma - Download GCL".
Na installatie, heropstart en meerdere pogingen blijft deze popup verschijnen (systeem: macOS, Firefox/Safari, M1) :-/.
Wanneer ik dit probeer krijg ik de melding "Installeer 1st het kaartlezer programma - Download GCL".
Na installatie, heropstart en meerdere pogingen blijft deze popup verschijnen (systeem: macOS, Firefox/Safari, M1) :-/.
Alweer hogere rentes vanaf 15 december. Wat een opbod .
Vision Basisinterest Getrouwheidspremie
Oude voorwaarden 0,40% 0,20%
Nieuwe voorwaarden 0,75% 0,25%
Vision Plus Basisinterest Getrouwheidspremie
Oude voorwaarden 0,20% 0,80%
Nieuwe voorwaarden 0,50% 0,90%
Opnieuw renteverhoging vanaf 15/12 bij Santander. Ik kreeg zonet een mail hierover:
Vanaf 15 december 2022 verhogen we de rente op de Vision, Vision Plus en Vision Max spaarrekeningen.
Zo wordt sparen aan het eind van dit turbulente jaar weer wat aantrekkelijker.
Vision Max Basisinterest Getrouwheidspremie
Tot 125.000 euro
Oude voorwaarden 0,05% 0,70%
Nieuwe voorwaarden 0,05% 0,80%
Tussen 125.000 en 200.000 euro
Oude voorwaarden 0,50% 0,70%
Nieuwe voorwaarden 0,80% 0,80%
Boven 200.000 euro
Oude voorwaarden 0,05% 0,70%
Nieuwe voorwaarden 0,05% 0,80%
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik klaag niet. Eindelijk krijgt sparen weer zin.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Heb je een betere strategie? Afkeuren zonder een alternatief voor te leggen... pfff.EarthNvstr1 schreef: ↑9 december 2022, 19:30Het heeft dus ook geen zin om continue zomaar je geld te verkassen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Nu nog NIBC...
2/3 van de spaargelden zit bij de grootbanken en die geven nog steeds slechts 0,11% …EarthNvstr1 schreef: ↑9 december 2022, 19:30
Het heeft dus ook geen zin om continue zomaar je geld te verkassen.
Bij Santander gaan, zou ik zeggen. Die hebben de afgelopen jaren eigenlijk vrijwel altijd het voordeligste aanbod gehad. Ook geen scherpe dalingen of nieuwe rekeningen zoals bij MeDirect.Sammy2 schreef: ↑9 december 2022, 20:13Heb je een betere strategie? Afkeuren zonder een alternatief voor te leggen... pfff.EarthNvstr1 schreef: ↑9 december 2022, 19:30
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vind je "continue zomaar je geld te verkassen" een strategie dan ?Sammy2 schreef: ↑9 december 2022, 20:13Heb je een betere strategie? Afkeuren zonder een alternatief voor te leggen... pfff.EarthNvstr1 schreef: ↑9 december 2022, 19:30
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Uh ok ... ik zie echter de relevantie met mijn post niet ...m-peeters schreef: ↑9 december 2022, 20:152/3 van de spaargelden zit bij de grootbanken en die geven nog steeds slechts 0,11% …EarthNvstr1 schreef: ↑9 december 2022, 19:30
Wie verkast "continu"? Er is eindelijk beweging in positieve zin voor de spaarder. Na jaren van dalende rentevoeten nu dan eens stijgende rentevoeten. Strategie aanpassen doe je niet om de haverklap als je een beetje "interesse" hebt in je spaargeld. Volgens mij is nu het moment om de grootbanken met hun belachelijke 0.11% buiten te jassen.EarthNvstr1 schreef: ↑9 december 2022, 20:32Vind je "continue zomaar je geld te verkassen" een strategie dan ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Telkens een bank een rente wijziging aankondigt, is dat hier een heel circus.Sammy2 schreef: ↑9 december 2022, 20:41 Wie verkast "continu"? Er is eindelijk beweging in positieve zin voor de spaarder. Na jaren van dalende rentevoeten nu dan eens stijgende rentevoeten. Strategie aanpassen doe je niet om de haverklap als je een beetje "interesse" hebt in je spaargeld. Volgens mij is nu het moment om de grootbanken met hun belachelijke 0.11% buiten te jassen.
Het is nochthans altijd hetzelfde voor gereglementeerde spaarrekeningen hoor.
En mij moet je niet overtuigen, ik heb al jaren geen geld bij "grootbanken" meer staan ...
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 9 december 2022, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.