Reisannulatieverzekering met tussenkomst INHAALexamens
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Reisannulatieverzekering met tussenkomst INHAALexamens
Goeie dag,
Veel reisannulatieverzekeringen bieden dekking voor annulering van een reis door herexamens of tweede zittijd.
Het lijkt me een uitdaging om een annulatieverzekering te vinden die ook tussenkomt bij het hebben van inhaalexamens.
Inhaalexamens zijn de examens die op de vrije dagen direct na een reguliere examenperiode worden georganiseerd voor studenten die door overmacht niet aan één of meer examens konden deelnemen.
De omschrijving van de definitie "herexamens" of "tweede zittijd" sluit dekking bij annulering door inhaalexamens uit.
Ik bekeek al de bijzondere voorwaarden van de verzekering die gekoppeld is aan mijn kredietkaart bij Belfius (AIG) en de annulatieverzekering van Protections, maar die bieden geen dekking voor dit specifiek risico.
Iemand die weet heeft van een maatschappij die wel dat risico dekt?
Mvg,
Philip
Veel reisannulatieverzekeringen bieden dekking voor annulering van een reis door herexamens of tweede zittijd.
Het lijkt me een uitdaging om een annulatieverzekering te vinden die ook tussenkomt bij het hebben van inhaalexamens.
Inhaalexamens zijn de examens die op de vrije dagen direct na een reguliere examenperiode worden georganiseerd voor studenten die door overmacht niet aan één of meer examens konden deelnemen.
De omschrijving van de definitie "herexamens" of "tweede zittijd" sluit dekking bij annulering door inhaalexamens uit.
Ik bekeek al de bijzondere voorwaarden van de verzekering die gekoppeld is aan mijn kredietkaart bij Belfius (AIG) en de annulatieverzekering van Protections, maar die bieden geen dekking voor dit specifiek risico.
Iemand die weet heeft van een maatschappij die wel dat risico dekt?
Mvg,
Philip
Re: Reisannulatieverzekering met tussenkomst INHAALexamens
Twee opmerkingen:
- Dus je bent nu al bang voor overmacht tijdens de examens? Is overmacht niet iets waar je niets aan kunt doen of dat je niet had kunnen voorzien? Hoe kun je dan voorzien dat er overmacht zal zijn?
- Als je de periode van de inhaalexamens op voorhand weet, ligt het dan niet meer voor de hand dat je je reis niet juist dán plant?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.