nieuwe federale regering
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Je zit er ver naast. Is trouwens ook een familiebezoek maar dat gaat je niets aan.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Aflevering elfendertig van hoe onze overheden de grootste winnaars zijn van indexaties:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zegt de ene kalkoen tegen de andere: "Geloof jij in leven na Kerstmis?"
Kalkoen? Niets mis met een groot kieken maar geef mij maar Thaise kost. Ik kom hier niets te kort en het is hier de beste tijd van het jaar.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Het vliegtuig niet nemen is natuurlijk het allerbeste, maar ik wil ook de stelling tegengaan dat bewust omgaan met klimaat niet noodzakelijk betekent dat je geen enkel vliegtuig meer mag nemen. Het zal gewoon een andere opoffering vergen. Iemand die weinig kaas en rood vlees zal bvb veel vaker met het vliegtuig mogen reizen.EarthNvstr1 schreef: ↑23 december 2022, 20:42
Bestaat daar voor de industrie tegenwoordig geen term voor ? "Greenwashing" dacht ik.
Voor de consument die vrijwillig daarvoor extra betaalt, bestaat ook een term: "idioot" dacht ik.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Syriasly?
Straks krijg je nog een digitale ecopas die bepaalt of je in december nog kalkoen mag eten en/of je met de auto of met de fiets naar je schoonmoeder moet.
Enkel al aan zulk een systeem denken is ziek.
Straks krijg je nog een digitale ecopas die bepaalt of je in december nog kalkoen mag eten en/of je met de auto of met de fiets naar je schoonmoeder moet.
Enkel al aan zulk een systeem denken is ziek.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
You must be joking !Gudrun schreef: ↑27 december 2022, 13:38Het vliegtuig niet nemen is natuurlijk het allerbeste, maar ik wil ook de stelling tegengaan dat bewust omgaan met klimaat niet noodzakelijk betekent dat je geen enkel vliegtuig meer mag nemen. Het zal gewoon een andere opoffering vergen. Iemand die weinig kaas en rood vlees zal bvb veel vaker met het vliegtuig mogen reizen.EarthNvstr1 schreef: ↑23 december 2022, 20:42
Bestaat daar voor de industrie tegenwoordig geen term voor ? "Greenwashing" dacht ik.
Voor de consument die vrijwillig daarvoor extra betaalt, bestaat ook een term: "idioot" dacht ik.
Binnenkort word ik met het capaciteitstarief al financieel afgestraft als ik tegelijkertijd mijn wasmachine en/of droogkast en/of vaatwasmachine laat draaien. En als ik in de toekomst het vliegtuig wil nemen, dan moet ik dus ter compensatie vegetariër worden?
Ik krijg steeds meer en meer sympathie voor CarpeNoctem en zelfs een beetje voor Dean
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Niet overdrijven hė...
Een tijd geleden had ik een depressief gevoel omdat ik oud aan het worden ben maar hoe meer ik dergelijke flauwekul lees hoe blijer ik ben dat ik oud ben. Mag een mens eigenlijk nog wel leven tegenwoordig? Het beste voor het klimaat is massaal er een eind aan maken daarmee reduceer je uw voetafdruk tot nul.Gudrun schreef: ↑27 december 2022, 13:38Het vliegtuig niet nemen is natuurlijk het allerbeste, maar ik wil ook de stelling tegengaan dat bewust omgaan met klimaat niet noodzakelijk betekent dat je geen enkel vliegtuig meer mag nemen. Het zal gewoon een andere opoffering vergen. Iemand die weinig kaas en rood vlees zal bvb veel vaker met het vliegtuig mogen reizen.EarthNvstr1 schreef: ↑23 december 2022, 20:42
-
- Verbannen Gebruiker
Laat je niet depressief maken door Gudrun en anderen. Ook jonge mensen vinden het flauwekul dat je schuldig moet zijn omdat je dingen doet, omdat je leeft.Trivium schreef: ↑27 december 2022, 16:01Een tijd geleden had ik een depressief gevoel omdat ik oud aan het worden ben maar hoe meer ik dergelijke flauwekul lees hoe blijer ik ben dat ik oud ben. Mag een mens eigenlijk nog wel leven tegenwoordig? Het beste voor het klimaat is massaal er een eind aan maken daarmee reduceer je uw voetafdruk tot nul.Gudrun schreef: ↑27 december 2022, 13:38
Het vliegtuig niet nemen is natuurlijk het allerbeste, maar ik wil ook de stelling tegengaan dat bewust omgaan met klimaat niet noodzakelijk betekent dat je geen enkel vliegtuig meer mag nemen. Het zal gewoon een andere opoffering vergen. Iemand die weinig kaas en rood vlees zal bvb veel vaker met het vliegtuig mogen reizen.
Al Gore, de profeet van heel die flauwekul, heeft een ecologische voetafdruk die even groot is als 20.000 gewone mensen. En zo iemand moeten we volgen