jaarafrekening energie
Re: jaarafrekening energie
Och, als ik die premie ontvang voor ik ze via de belastingen moet terug geven is het voor mij al lang goed Het helpt om de verwachtingen niet te hoog te leggen wanneer Pinokio Van der Straeten iets komt verkondigen, rond die overwinsten, prijsplafonds en verlenging van de twee jongste kerncentrales is het ook al een hele tijd stilEarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2022, 20:26 Wat een klucht ...
"Veel mensen zullen ook deze maand nog geen energiepremie ontvangen"
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/overig ... ab9ef6459a
En dat voor iets dat men beter helemaal niet had gedaan.
Laatst gewijzigd door vortex op 5 december 2022, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Die maanden is voor de volgende premie.
En ga niet klagen dankzij de premies een jaar gratis gas.
Estate Guru believer.
Heb je het artikel gelezen? Ik denk van niet want er staat uitdrukkelijk in dat het om de eerste premie gaat, die van november.
En een jaar gratis gas … dat zal dan toch maar voor enkelen zijn, vrees ik.
Voor kleine gebruikers met een goed geïsoleerd huis, zijn de premies in verhouding hoog. Maar dat krijg je altijd als je rap rap iets wilt doen om te "scoren".
Als het goed is, moet het ook gezegd worden:
Stookoliepremie aangevraagd op 29/11 en vandaag op de rekening gekregen.
Kon alles altijd maar zo efficiënt gebeuren .
Stookoliepremie aangevraagd op 29/11 en vandaag op de rekening gekregen.
Kon alles altijd maar zo efficiënt gebeuren .
Ik wacht ondertussen rustig op mijn jaarafrekening elektriciteit van Eneco. Moest die in maart ontvangen hebben en straks zijn we opnieuw maart…
Op tijd wat investeren kan nooit kwaad.
Meterstand 26/11/22 5900 M3
Meterstand 10/12/21 5943 M3
Voor en na koude periode
Temperatuur overdag 21,5 °
Nacht 18 °.
Estate Guru believer.
392 euro van overheid wordt door eneco op rekening gestort voor 13 januari.
Komt er nog zoiets voor januari, februari en april?
Mijn gemiddelde prijs kwh aardgas 1,10 eurocent en stroom 28 eurocent /kwh (*) op mijn eindfactuur.
* terugleveringsvergoeding injectie afgetrokken
Mijn gemiddelde prijs kwh aardgas 1,10 eurocent en stroom 28 eurocent /kwh (*) op mijn eindfactuur.
En wat met maart? Dan moet je geen premie hebben …odbc schreef: ↑28 december 2022, 18:58 392 euro van overheid wordt door eneco op rekening gestort voor 13 januari.
Laat maar komenm-peeters schreef: ↑28 december 2022, 20:42En wat met maart? Dan moet je geen premie hebben …odbc schreef: ↑28 december 2022, 18:58 392 euro van overheid wordt door eneco op rekening gestort voor 13 januari.
Hier is de volgende energiepremie al, wat een geldverspilling
Voor de maanden januari-februari-maart in totaal
€405 gas
€183 elektriciteit
Voor de maanden januari-februari-maart in totaal
€405 gas
€183 elektriciteit
Via een creditnota ontvangen? Bij welke leverancier zit je?
Voorlopig enkel de info per brief gekregen, storting zou ten laatste op 6 maart zijn. TotalEnergies
Ik ga ze aan het plaatselijke asielcentrum schenken denk ik.
Ik krijg blijkbaar ook nog 588 euro energiepremie. Gisteren mail gekregen van Luminus. Dat dekt ongeveer 6 maanden verbruik.
Maar ik ga ze niet aan het asielcentrum schenken. Een weekendje weg lijkt me een betere besteding.
Maar ik ga ze niet aan het asielcentrum schenken. Een weekendje weg lijkt me een betere besteding.