De grote geldbarometer 2022
TIP
Re: De grote geldbarometer 2022
Daarom doe altijd je eigen onderzoek,en bekijk ook eens buitenlandse analisten die over het aandeel schrijven.Oh maar hij heeft zeker invloed, zo riep hij ooit dat Fortis een koopje was terwijl hij zelf verkocht, dat heeft bijna zijn kop gekost, toen is polleke goed weggekomen.
Volg NOOIT zomaar klakkeloos een "Paul D'Hoore" of de "mijn portefeuille" ( voor fondsen) website.
-
- Full Member
- Contacteer:
Zeer zeker, maar meestal zet je dan jouw cash in om bij te kopen....TrX schreef: ↑3 januari 2022, 20:31IWDA kan ook -50% gaan.RGiskard schreef: ↑2 januari 2022, 17:59
Belangrijke kanttekening: hij steekt geen 3000 is obligaties. Hij steekt 3000 in 1 enkele bedrijfsobligatie. Als die obligatie goed afloopt heel stabiel, maar als ze zou defaulteren dramatisch.
Persoonlijk vind ik IWDA dan minder riskant dan deze portefeuille die eigenlijk maar uit 6 posities bestaat.
Ik zou durven beleggen in aandelen van UMICORE. Zij verleggen hun markt naar recyclage van elektrische batterijen. Niet veel bedrijven hebben die Knowhow. Ik denk dat dit aandeel er dit jaar op vooruit zal gaan. Nog even afwachten tot ze een kleine duik nemen en dan kopen.
Afwachten tot een kleine duik.
Heb je het koersverloop van de laatste maanden al eens bekeken?

Heb je het koersverloop van de laatste maanden al eens bekeken?
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Volgende week kennen we het resultaat :-)
Weer een goed nieuws show van onze Paul!!
Vraag me soms af uit welke hoed hij die cijfers tovert?
Vraag me soms af uit welke hoed hij die cijfers tovert?
-
- VIP member
- Contacteer:
Een mooie hoed! En die man wordt daar nog voor betaald door vtm…. En dik waarschijnlijk. Toch zalig al die zogenaamde experten in de media! Van Ranst is ook weer daar nu met die Corona uitbraak in China…
Hoe dan ook, we gaan hem missen als hij binnen een jaar met pensioen gaat …
Kan het altijd smakelijk uitleggen.
Kan het altijd smakelijk uitleggen.
Het is niet omdat hij volgend jaar 65 wordt dat hij daarom stopt met werken.
Een echte blijft doorwerken MET een dikker pree en samen met een al dan niet dik pensioen
op de vtm is er een nieuwslezer die ook zoiets doet
ik heb het ook gedaan omdat ze een paar maanden vergeten waren mijn opzeg te geven, ik stop dus op mijn 65,4 jaar
Zo moeilijk was dat niet he. Als je tijdens Corona zwaar hebt ingekocht had je dikke winst.
Ik ken iemand die met Tesla van 2000 euro 20.000 euro heeft gemaakt. Das andere koek dan de Paul.
Ik ken iemand die met Tesla van 2000 euro 20.000 euro heeft gemaakt. Das andere koek dan de Paul.
Belegt hij dit echt? Of is het telkens een theoretisch iets voor 1 jaar? En zegt hij dan 'ik heb zoveel verdiend' en steekt dan zijn theoretische 10000 in andere producten, zonder de theoretische 10000 plus opbrengst (of verlies) van het vorige jaar te incasseren? Telt hij in- en uitstapkosten, beurstaksen en andere onkosten?