Peiling: Kerncentrales openhouden?
Re: Peiling: Kerncentrales openhouden?
De strijk lijkt me nu niet echt levensnoodzakelijk en kan he gerust laten.
Dat hangt van je garderobe af, hé Brembos. Als daar 3 truien en 2 huispakken in liggen, dat moet je idd niet strijken. Ga je met een hemd en een geklede broek buiten, dan strijk je die toch best. Daar hoef je echt geen snob voor te zijn.
-
- Verbannen Gebruiker
Capaciteitstarief is enkel in Vlaanderen. Tinne niets mee te makenvortex schreef: ↑1 januari 2023, 08:50Inderdaad ja, na de doortocht van Tinne vd S gaat dat de oplossing zijn. Het klootjesvolk moet zelf maar investeren in hun energie bevoorrading en de strijk, de vaat, de was, enz... doen wanneer de zon schijnt. Gedaan met al die mooi weer vrije tijdsbestedingen, voortaan blijven al die huishoudelijke energie consumerende taken noodgedwongen liggen totdat de zon schijnt
Ongeveer 10 jaar geleden had ik een ongeval, waardoor ik gedurende bijna een jaar mijn rechterhand niet meer correct kon gebruiken. Een strijkijzer vasthouden was één van de dingen die ik tijdelijk niet meer kon.
Ik heb toen ondervonden dat "niets strijken" ook kon. Nu strijk ik nog maar heel zelden (soms katoenen keukenhanddoeken of zo).
Kledij (ook hemden) kan makkelijk in "strijkvrije" versies aangekocht worden. Ik raad alle strijkverslaafden aan het eens te proberen: een hoop frustraties minder; méér vrije tijd en minder energieverbruik.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tutut, je moet maar een windmolen in je lochting zettenvortex schreef: ↑1 januari 2023, 08:50Inderdaad ja, na de doortocht van Tinne vd S gaat dat de oplossing zijn. Het klootjesvolk moet zelf maar investeren in hun energie bevoorrading en de strijk, de vaat, de was, enz... doen wanneer de zon schijnt. Gedaan met al die mooi weer vrije tijdsbestedingen, voortaan blijven al die huishoudelijke energie consumerende taken noodgedwongen liggen totdat de zon schijnt
Ook van mijnentwege een gelukkig en gezond 2023 voor alle spaargidsers!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik strijk nooit iets. Ik draag enkel t-shirts van Metallica, truien en flodderbroeken.
Bij een T-shirt van Metallica hoort een mooi gestreken broek!
Life is ours, we live it our way
All these words, I don't just say
And nothing else matters
Life is ours, we live it our way
All these words, I don't just say
And nothing else matters
Hush, little baby, don't say a word
And never mind that noise you heard
It's just the beasts under your bed
In your closet, in your head.
And never mind that noise you heard
It's just the beasts under your bed
In your closet, in your head.
https://www.bing.com/videos/search?&q=e ... ajaxhist=0
Early Monday mornin', still in (my) pyjamas.
Back on topic now.
Early Monday mornin', still in (my) pyjamas.
Back on topic now.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jess Greenberg
Ik heb hier een reputatie hoog te houden
Ook op Twitter een paar goeie gelezen over hun nieuwste uitvinding, het capaciteitstarief:
Eureka! Als het kouder is dan 14° en mijn vrouw zit in bad mét een espresso, dan rijd ik beter op benzine dan mijn hybride auto op te laden
Eerst de aardappelen klaarmaken vervolgens aardappelen opeten, pauze, daarna de groenten klaarmaken vervolgens de groenten eten, pauze, daarna vlees klaarmaken en vlees opeten... De overheid raadt aan dit zoveel mogelijk te spreiden in de tijd zodat je energie kan besparen ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Maarten Boudry plaatste een alleszeggende infograph:
Nucleair verslaat met de vingers in de neus de andere energieopwekkers wat betreft de benodigde materialen alsook de ingenomen ruimte
Nucleair verslaat met de vingers in de neus de andere energieopwekkers wat betreft de benodigde materialen alsook de ingenomen ruimte
CarpeNoctem schreef: ↑2 januari 2023, 09:46 Jess Greenberg
Ik heb hier een reputatie hoog te houden1988 ( gokje), ..., 2022, 2023, ... 2103 ... Carpe will never change.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Laat het ons hopen
Toegeven, muzikaal was jouw clipje misschien beter Maar het oog wil ook wat ...
Heb je ooit deze gezien?
Dave Grohl van de Foo Fighters roept een 10-jarige jongetje op het podium in Kansas City waarop die een paar Metallica-songs speelt op de gitaar. Machtig! Zowel van dat jongetje (Collier) als van de band. Collier is huiswaarts getrokken met de gitaar
Taylor Hawkins zijn we spijtig genoeg kwijtgeraakt verleden jaar.
Requiescat in pace
Nope, nooit gezien.
Is wel geweldig entertainment! Ben Metallica-fan sinds the early days en hun eerste 4 albums zijn 'the real shit'. Maar we zijn nog steeds off-topic...
Hoe zit het eigenlijk met de deal van de regering met Engie?
Is wel geweldig entertainment! Ben Metallica-fan sinds the early days en hun eerste 4 albums zijn 'the real shit'. Maar we zijn nog steeds off-topic...
Hoe zit het eigenlijk met de deal van de regering met Engie?