Nieuwe algemene voorwaarden Medirect
Nieuwe algemene voorwaarden Medirect
Deze week bericht in de mailbox op mn Medirect account dat er nieuwe algemenen voorwaarden zijn,bij het downloaden en openen van het doceument....65paginas leesplezier.... Ik vraag me af,is dit een standaard iets,of is het echt wel de moeite om dit es te lezen omdat er eventuele grote veranderingen in staan??
Re: Nieuwe algemene voorwaarden Medirect
Lees het eens door en geef een "round-up".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
round up is toch verboden in de handel :-)
Ik denk het niet; werd toch "tijdelijk" gedoogd in de EU...
Wat is de meest afgelegde valse verklaring? Een vinkje zetten in het vakje "Ik heb de algemene voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord".
Ik vroeg me net hetzelfde af. Ik heb het hele document doorbladerd, op zoek naar een samenvattend 'verschil met vorige algemene voorwaarden'. Jammer genoeg nergens gevonden.redbulke schreef: ↑1 januari 2023, 21:53 Deze week bericht in de mailbox op mn Medirect account dat er nieuwe algemenen voorwaarden zijn,bij het downloaden en openen van het doceument....65paginas leesplezier.... Ik vraag me af,is dit een standaard iets,of is het echt wel de moeite om dit es te lezen omdat er eventuele grote veranderingen in staan??
Hoe weten we waarmee we akkoord moeten gaan t.o.v. de vorige versie? De vorige had ik (diagonaal) gelezen en was ik akkoord mee, ze kunnen toch niet verwachten dat bij elke wijziging hun klanten telkens het hele document (her-)lezen?
Helaas hebben ze, zoals bij andere banken/brokers meestal wel gebeurd, niet vermeld wat veranderd is.
Je moet ook nergens aanvinken of je akkoord verklaren met de nieuwe voorwaarden. Alleen als je niet akkoord gaat, moet je dat laten weten, en wordt je relatie met MeDirect beëindigt.
Van zodra je een order ingeeft, verklaar je je akkoord met de nieuwe voorwaarden, anders automatisch 2 maanden na het versturen van het bericht.
Je moet ook nergens aanvinken of je akkoord verklaren met de nieuwe voorwaarden. Alleen als je niet akkoord gaat, moet je dat laten weten, en wordt je relatie met MeDirect beëindigt.
Van zodra je een order ingeeft, verklaar je je akkoord met de nieuwe voorwaarden, anders automatisch 2 maanden na het versturen van het bericht.
Misschien moet iemand het eens vragen aan de klantendienst? Weten we meteen hoe snel die reageert op "complexe" vragen.
Iemand al een overzicht gevonden of ontvangen van wat de belangrijkste wijzigingen zijn tegen over vorige versie?
Nee, heb het opgevraagd via hun klantendienst.
Lijkt me een goed idee dat zoveel mogelijk mensen dit doen. Dat verhoogt de druk om bij een volgende wijziging proactief een ‘overzicht van wijzigingen’ mee te communiceren…