Termijnrekening Belfius
TIP
Termijnrekening Belfius
Termijnrekening openen bij Belfius in Euro voor 6 maanden aan 2.03% bruto of 1.42% netto of 12m aan 1.75% bruto of 1.22% netto.
Met kapitaalsgarantie (max 100.000) en geen kosten lijkt dit mij Interessant of zijn er volgens jullie betere alternatieven die dezelfde veiligheid bieden?
Met kapitaalsgarantie (max 100.000) en geen kosten lijkt dit mij Interessant of zijn er volgens jullie betere alternatieven die dezelfde veiligheid bieden?
-
- Verbannen Gebruiker
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Termijnrekening Belfius
Dag Filip71
Dat lijken me erg scherpe tarieven.
Heb jij soms print-screentje van deze info?
Mvg
Dat lijken me erg scherpe tarieven.
Heb jij soms print-screentje van deze info?
Mvg
Interessante rentes, maar Belfius laat mij weten dat de rentes van hun termijnrekeningen niet kunnen meedelen ondanks ik klant ben. Ben benieuwd vanwaar u deze rentes hebt
Nochtans kan u als klant (net als ik) via Belfius Direct Net een perfecte simulatie doen
volgweg: Beleggingen/een product aankopen/termijnrekening/creëren
@ Huisjetuintjefiets
"Ook interessante usd: 4,73% bruto op 12m"
Hoe bedoel je dat precies?
"Ook interessante usd: 4,73% bruto op 12m"
Hoe bedoel je dat precies?
-
- Verbannen Gebruiker
Als reactie op de post van MiseryIndex120 van 18/12/2022 op forum "Belfius verhoogt spaarrente", heb ik gisteren mijn FINTRO-Agent aan de lijn gehad en hem geproken over de Termijnrekening die MiseryIndex120 zou hebben afgesloten, looptijd op 11 maanden tegen een intrest van meer dan 2% bruto voor een minimuminleg van 25.000,-€, en hij viel compleet uit de lucht. Hij zou zich hierover bevragen, maar heb tot nu toe geen enkele reactie van hem ontvangen.
Weet iemand hier meer over?
Weet iemand hier meer over?
OK, merci. Dat vind ik wel interessante tarieven.huisjetuintjefiets schreef: ↑3 januari 2023, 13:16DB biedt ook termijnrekeningen in USD aan. Die op 12 maand geeft 4,73% bruto.
Ze hebben ook kortere looptijden in USD die ook meer dan 4% bruto geven.
Hoe zit dat dan met de RV? Is dat ook 30%?huisjetuintjefiets schreef: ↑3 januari 2023, 13:16DB biedt ook termijnrekeningen in USD aan. Die op 12 maand geeft 4,73% bruto.
Ze hebben ook kortere looptijden in USD die ook meer dan 4% bruto geven.
Waar zit het addertje?
Belgische staatobligaties noteren rond de 2,75% op een jaar resterende looptijd.
(https://stat.nbb.be/Index.aspx?DataSetC ... RT&lang=nl)
Die kan je ook zelf kopen wel kosten en taksen maar roerende voorheffing is lager want destijds uitgegeven met heel lage coupon => netto 2% is mogelijk
(https://stat.nbb.be/Index.aspx?DataSetC ... RT&lang=nl)
Die kan je ook zelf kopen wel kosten en taksen maar roerende voorheffing is lager want destijds uitgegeven met heel lage coupon => netto 2% is mogelijk
-
- Verbannen Gebruiker
@ Zeverare
waar koop jij die ? en tegen welke kosten?
mvg
waar koop jij die ? en tegen welke kosten?
mvg
-
- Hero Member
- Contacteer: