Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
Zitten er nou echt mensen te wachten op de uitbetaling van de getrouwheidspremie? Her belangrijkste is dat hij verworven is. De uitbetaling volgt vanzelf, al is het drie maanden later. Wat maken drie maanden uit voor zo een klein bedrag?
Dat heeft eerder met mijn rapportering te maken dan dat ik er echt zit op te wachten hoor
Anders ben je inderdaad niet goed bezig.
Anders ben je inderdaad niet goed bezig.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb 2 vision plus rekeningen waar beide rente op is ontvangen. Van 1 rekening heb ik het rentebedrag overgeschreven naar mijn crelan rekening
Als ik de andere vision plus rekening wil selecteren om de rente over te schrijven dan lukt dat niet. Ik kan alleen de andere vision plus rekening selecteren om geld over te schrijven
Bij iemand bekend waar dit aan ligt ?
Als ik de andere vision plus rekening wil selecteren om de rente over te schrijven dan lukt dat niet. Ik kan alleen de andere vision plus rekening selecteren om geld over te schrijven
Bij iemand bekend waar dit aan ligt ?
Ik kreeg een foutmelding bij overschrijving via de app voor bedragen na de komma (aangezien ik enkel een punt kon zetten en geen komma). Het lukte mij wel om overschrijvingen te doen van mijn 2 vision plus-rekeningen (ook naar zichtrekening bij Crelan) als er geen bedrag achter de komma werd ingevoerd.
Of als je de website gebruikt.Yvekes schreef: ↑3 januari 2023, 21:23 Ik kreeg een foutmelding bij overschrijving via de app voor bedragen na de komma (aangezien ik enkel een punt kon zetten en geen komma). Het lukte mij wel om overschrijvingen te doen van mijn 2 vision plus-rekeningen (ook naar zichtrekening bij Crelan) als er geen bedrag achter de komma werd ingevoerd.
Zelfde probleem hier kan via de app geen bedrag achter de komma zetten. Weet iemand of dit een instelling is die je kan aanpassen op de gsm?Yvekes schreef: ↑3 januari 2023, 21:23 Ik kreeg een foutmelding bij overschrijving via de app voor bedragen na de komma (aangezien ik enkel een punt kon zetten en geen komma). Het lukte mij wel om overschrijvingen te doen van mijn 2 vision plus-rekeningen (ook naar zichtrekening bij Crelan) als er geen bedrag achter de komma werd ingevoerd.
Op basis van uw instellingen moet er soms een punt gebruikt worden in plaats van een comma.jv1 schreef: ↑4 januari 2023, 10:30Zelfde probleem hier kan via de app geen bedrag achter de komma zetten. Weet iemand of dit een instelling is die je kan aanpassen op de gsm?Yvekes schreef: ↑3 januari 2023, 21:23 Ik kreeg een foutmelding bij overschrijving via de app voor bedragen na de komma (aangezien ik enkel een punt kon zetten en geen komma). Het lukte mij wel om overschrijvingen te doen van mijn 2 vision plus-rekeningen (ook naar zichtrekening bij Crelan) als er geen bedrag achter de komma werd ingevoerd.
Kan men deze instelling ergens wijzigen?
Een punt plaatsen bij decimale getallen, in plaats van een komma, is iets wat ik tijdens mijn beroepscarriere in de bedrijfswereld altijd al gezien heb bij Amerikaanse bedrijven.
In de meeste Europese landen was, en is het nog steeds gebruikelijk om een komma te plaatsen.
Maar zoals tegenwoordig met alles, doen hier steeds meer Amerikaanse gebruiken hun intrede.
In de meeste Europese landen was, en is het nog steeds gebruikelijk om een komma te plaatsen.
Maar zoals tegenwoordig met alles, doen hier steeds meer Amerikaanse gebruiken hun intrede.
Het probleem was dat ik via hun app geen komma kon plaatsen. Dit teken werd gewoon niet overgenomen, dacht ik waarna ik toen maar een punt geprobeerd heb wat erna een foutmelding gaf bij het bevestigen van de overschrijving. Dit ligt niet aan mijn eigen instellingen want bij andere apps/websites of tekstberichten kan ik die komma wel gewoon ingeven.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Kan na update niet meer inloggen via de app. Zegt dat ik teveel keer fout paswoord ingaf (wat niet het geval is)
Die melding heb ik ook al paar keer gehad. Wanneer je app volledig afsluit, terug opent en dan opnieuw gebruikersnaam (die dan niet meer opgeslagen is) en wachtwoord ingeeft, kan je weer wel inloggen.
Als je gebruikersnaam zelfs niet opgestaan wordt, waarom maken jullie eigenlijk gebruik van de app in plaats van in de browser van je smartphone naar https://secure.santanderconsumerbank.be ... session/nl te gaan? Werkt uitstekend, spaart opslagruimte uit, en dan is het kommaprobleem ook meteen opgelost.