CPI - Care Property Invest
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: CPI - Care Property Invest
Bolero
Ik heb ondertussen dit gevonden:
https://www.bolero.be/nl/analyse-en-inz ... &utm_term=
Hier kan ik wel verder mee.
-
- Full Member
- Contacteer:
Je gaat gewoon naar berichten. Dan kan je bij corporate events intekenen.
deadline is 19 jan
koers daalt
beter wachten om te zien of de koers naar 12 duikt, ipv nu al kopen?
koers daalt
beter wachten om te zien of de koers naar 12 duikt, ipv nu al kopen?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik moet toegeven dat het mij toch niet helemaal duidelijk is. Wil iemand die zelf bij Bolero zit en op dit aanbod intekent even aangeven hoe hij of zij tewerk gaat? Dat zou ik erg appreciëren.Maneblusser schreef: ↑12 januari 2023, 11:28 Bolero
Ik heb ondertussen dit gevonden:
https://www.bolero.be/nl/analyse-en-inz ... &utm_term=
Hier kan ik wel verder mee.
ik begrijp het zo:
je krijgt X rechten (ifv aantal aandelen)
Vb: 100 rechten, want je hebt 100 aandelen
3 rechten / 1 aandeel
prijs per aandeel is 12
dus je wil 30 aandelen => dan wissel je 90 rechten in
je vult in bij rechten die je wil inwisselen: 90
je hebt nog 10 rechten over (mogelijks krijg je hier nog iets voor aangezien die rechten verkocht worden?)
dit kost je 30 * 12 = 360€
3 rechten / 1 aandeel
prijs per aandeel is 12
je hebt nog 10 rechten over (mogelijks krijg je hier nog iets voor aangezien die rechten verkocht worden?)
iemand bij saxo die weet hoe je intekent? Bij Binck was dit eenvoudig, bij saxo lukt het me niet...
Bij Saxo kan je vanaf morgen intekenen.
Stond pas in hun 4de mail van vandaag juist.
Eerst een mail zonder data, dan 2 mails met foute data.
1 zelfs met deadline voor inschrijven op gisteren
Stond pas in hun 4de mail van vandaag juist.
Eerst een mail zonder data, dan 2 mails met foute data.
1 zelfs met deadline voor inschrijven op gisteren
-
- Full Member
- Contacteer:
Het is vooral de praktische gang van zaken die me niet helemaal duidelijk is. Ik heb zonet ingetekend en heb nu een aantal rechten. Worden die automatisch omgezet in aandelen of moet ik zelf nog stappen ondernemen?depie schreef: ↑12 januari 2023, 12:23 ik begrijp het zo:
3 rechten / 1 aandeel
prijs per aandeel is 12
Eens ingetekend, verloopt eigenlijk alles vanzelf: op datum van de levering van de nieuwe aandelen(of dag erna, afhankelijk van bank/broker) komen de aandelen waarvoor ingetekend automatisch bij op je effectenrekening en het aankoopbedrag gaat van je geldrekening af. Het eventuele saldo aan rechten dat je nog had, wordt meestal verkocht en hiervoor ontvang je dan ook nog een kleine vergoeding. Dit gebeurt ook automatisch. Je kan de resterende rechten zelf ook nog verkopen, maar dit is dikwijls niet aan de orde gezien de relatief hoge (transactie)kosten die hiermee gepaard gaan.
Ingetekend op rechten en nog extra bij gekocht,defensief aandeel.(gisteren 10% van koers, moment om bij in te slaan)
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik zie dat er bij Degiro automatisch een lijn CARE PROP(SUB)C17 (BE0970182854) in mijn account is bijgeschreven. Verder nog geen communicatie gekomen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dat is zeer helder. Bedankt!landethk schreef: ↑13 januari 2023, 11:24 Eens ingetekend, verloopt eigenlijk alles vanzelf: op datum van de levering van de nieuwe aandelen(of dag erna, afhankelijk van bank/broker) komen de aandelen waarvoor ingetekend automatisch bij op je effectenrekening en het aankoopbedrag gaat van je geldrekening af. Het eventuele saldo aan rechten dat je nog had, wordt meestal verkocht en hiervoor ontvang je dan ook nog een kleine vergoeding. Dit gebeurt ook automatisch. Je kan de resterende rechten zelf ook nog verkopen, maar dit is dikwijls niet aan de orde gezien de relatief hoge (transactie)kosten die hiermee gepaard gaan.
Hm. Het aandeel verloor op 3 jaar tijd meer dan de helft van zijn waarde. Wie het aandeel 9 jaar geleden kocht staat nog altijd op verlies. Zo defensief vind ik dat niet. Een Colruyt in het klein.