De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Volgens madame Soleil is er een grote kans dat de beurs nog 20% daalt , kans bestaat ook dat ze stijgt met 25%….
Er bestaat ZELFS een kans dat de beurs met 99% daalt.
Sterker nog: Er is een ZEKERHEID dat de beurzen gaan crashen met meer dan 20%. Ik garandeer het u. Wanneer dat zal gebeuren weet ik niet.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Ik loop achterDivi schreef: ↑22 januari 2023, 11:17 Lop,je loopt precies wat achter,hoor !
ik ga er niet veel woorden meer aan vuil maken,want inderdaad het hoort hier niet thuis.
Maar weet dat het allemaal wetgeving is,en als je het niet doet,serieuze geldboetes tot gevolg aan het Vlaams Energiecentrum te betalen !
Ze kennen niet eens het verschil tussen een verluchting en ventilatie systeem .
Moet ik verder gaan ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Statistiek en kansrekening gebaseerd op historisch relevante data, deductie en logisch denken.
Eigenlijk kan je daar niet zeker van zijn...
Het is niet uitgesloten dat het nooit nog gebeurt, tot het einde der tijden
Je kan hoogstens zeggen dat het mogelijk is, niet dat het zeker is
Het is niet uitgesloten dat het nooit nog gebeurt, tot het einde der tijden
Je kan hoogstens zeggen dat het mogelijk is, niet dat het zeker is
De vraagstelling is weer geweldig
Ik denk dat Kevva vroeg of er kans bestaat dat de beurzen in 2023 gaan crashen. Het antwoord daarop is ja maar hoe groot die kans is weet niemand. Er is zelfs een kans dat de beurzen vandaag al gaan crashen.
en 20% wordt dan nog niet eens als een crash aanzien, maar eerder een correctie.
Je moet al naar 40-50% gaan om echt van een crash te spreken.
En natuurlijk zal dat nog eens gebeuren, maar wie ondertussen niet belegt, die verlies, niet de belegger...
Je moet al naar 40-50% gaan om echt van een crash te spreken.
En natuurlijk zal dat nog eens gebeuren, maar wie ondertussen niet belegt, die verlies, niet de belegger...
Er is al meer rendement verloren door op een crash te wachten dan in de crash zelf.
Inderdaad. 20% dalingen komen zeer frequent voor. De 50% dalingen zijn al een heel stuk zeldzamer, maar die maak je als belegger toch ook een aantal keer mee in je leven.
De s&p 500 ging gemiddeld 7% omhoog per jaar ( de afgelopen 100 jaar ) had ik ergens gelezen. Dus waarom zou je je druk maken als de beurs eens 50% zakt ? Time in the market vs. Timing the market. Lange termijnvisie.