Rechtsbijstand - Verzekering.
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: Rechtsbijstand - Verzekering.
DAS werd vroeger beschouwd als de beste rechtsbijstandsverzekeraar op de Belgische markt. Maar die reputatie is fors aan het tanen. Op ARAG heb ik niet zo'n zicht, maar Euromex werpt zich de laatste tijd op als nummer 1.
Eerste keer beroep moeten doen op mijn rechtsbijstand bij Euromex nadat ik in februari op het fietspad ben omver gereden door een wagen. Tegenpartij, een buitenlandse huurwagen van een internationale verhuurder die zichzelf verzekert, heeft op alle mogelijke manieren tijd gerokken en kwam in september plots met het standpunt dat ze de aansprakelijkheid betwisten. Schets op het EAF, gemaakt door de politie, gaf nochtans ondubbelzinnig mijn versie weer.
Tegenpartij heeft mij na veel gepalaver toch een behoorlijk bedrag uitbetaald voor bewezen medische kosten en forfaitair voor kledij, verplaatsingsonkosten en morele schade. De schade aan mijn fiets heeft Euromex betaald.
Echt snel is de afhandeling niet gegaan, maar eens mijn dossier was samengesteld hebben Euromex en mijn makelaar het in handen genomen.
Tegenpartij heeft mij na veel gepalaver toch een behoorlijk bedrag uitbetaald voor bewezen medische kosten en forfaitair voor kledij, verplaatsingsonkosten en morele schade. De schade aan mijn fiets heeft Euromex betaald.
Echt snel is de afhandeling niet gegaan, maar eens mijn dossier was samengesteld hebben Euromex en mijn makelaar het in handen genomen.
Ik denk eraan om de rechtsbijstandverzekeringen die ik bij alle verzekeringen (familiale/2x auto/woning) onderschreven heb, apart te nemen.
Is dat een goed idee? Wat kost dat en wat raden jullie aan?
Is dat een goed idee? Wat kost dat en wat raden jullie aan?
De beste is diegene die men nooit nodig heeft.
Er is de prijs van de gewone en die fiscaal aftrekbaar polis.
De gewone kost ongeveer 200 € ruim voldoende deze polis.
Echtscheiding en bouw problemen is niet aanwezig wel bij de fiscale.
Wat te nemen, normaal werken ze vandaag allemaal onafhankelijk.
Wat wel mogelijk is bij de ene alle motorvoertuigen in, bij een andere meer dan een bijbetalen.