De Beurs vandaag
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Als je 10 jaar met die SUV rijdt en er 10 jaar plezier van hebt...Kevva schreef: ↑26 januari 2023, 09:30Dan moeten die kinderen dat verstandig gebruiken. Een 25-jarige kan ook altijd nog zeggen van 'met die 30.000 euro koop ik een SUV'.Galactic schreef: ↑26 januari 2023, 07:16
Het antwoord is simpel. Dat is biologisch hardwired in het menselijke brein samen met een hele boel andere zaken.
Mijn ouders denken dat ook, en ik heb ook nooit iets meegekregen. Zelf vind ik dat echt enorm egoistisch en hoop ik dat mijn kinderen niet aan te doen. Want je krijgt direct een achterstand is de huidige maatschappij. Gelukkig kregen wij van ouders van mijn vriendin, wel een kleine som van iets minder dan een jaarloon mee, en vooral als je jong bent maakt dat een ENORM verschil.
Na 10 jaar schiet daar ook niets meer van over. En dan ben je alsnog de sukkelaar in de maatschappij (maar je hebt wel een paar jaar kunnen pronken met je auto).
Je leeft maar 1 keer, hé.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik stel mij altijd de vraag of mensen die daar zoveel geld aan uitgeven daar nu echt plezier van hebben. Of ik nu zelf in een dacia, mercedes of lamborghini rijd, het maakt me geen flikker uit. Dat ding dient enkel om van A naar B te rijden en liefst zo goedkoop mogelijk.
Binnen 20 jaar ga je toch niet denken van toen ik met mijn bmw 7 rondreed in 2023 dat was toch plezant e? .
Binnen 20 jaar ga je toch niet denken van toen ik met mijn bmw 7 rondreed in 2023 dat was toch plezant e? .
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik geniet elke dag van mijn auto.
Elke keer als ik de contactsleutel omdraai en de zescilinder tot leven komt.
We zijn wel een beetje aan het afdwalen
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Welk plezier heb je aan de contactsleutel om te draaien om te gaan werken voor uw dure auto te betalenCharlesvdw schreef: ↑26 januari 2023, 22:36 Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik geniet elke dag van mijn auto.
Ik geniet ook van de geruisloze 0 cilinderkracht van mijn Tesla model y. Een contactsleutel omdraaien ? Waarvoor is dat nog nodig ??
-
- Hero Member
- Contacteer:
Jullie weten niet wat echt geluk is mensen
Als ik mijn contact sleutel omdraai en mij 20 jarige Yaris START.... Dan ben ik pas gelukkig.
Als ik mijn contact sleutel omdraai en mij 20 jarige Yaris START.... Dan ben ik pas gelukkig.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Ik ben ongelukkig als mijn wagen niet start, de rest zal me worst wezen
Ik ben wel gelukkig van de beurskoersen sinds de start van het jaar
Ik ben wel gelukkig van de beurskoersen sinds de start van het jaar
Ik ben een tevreden eigenaar van een Golf uit 2012, en nam me voor om toch een goedkopere wagen te kopen want tenslotte moet het me maar van punt A naar B brengen.Charlesvdw schreef: ↑26 januari 2023, 20:32 Fantastische wagen, zo'n 7.
En nog ecologisch ook deze:
https://lampe-debussere.be/nl/te-koop/d ... 1#pictures
Tot ik vorig jaar in IJsland een jonge Dacia Duster huurde... deze wagen had ik zo vaak vervloekt!
Wat comfort van een middenklasser maakt lange ritten zoveel aangenamer, het hoeft niet duur te zijn (hoewel ik toch graag een heerlijke rit met de 7 wil maken).
Duur is ten eerste al zeer relatief, hé Lop. Er zijn mensen die jaarlijks meer geld uitgeven aan reizen ( dan ik aan mijn auto's). Een trip naar Azië zegt mij niks en een ( digitale) fotoalbum van mijn verblijf ginder nog minder. Vaak is de auto het goedkoopste vervoermiddel, dan rij je al eens naar Southampton, Genève of Berlijn, nietwaar? Dat velen de fun van autorijden niet begrijpen, daar kan ik in komen. En toegegeven, in 1983 was het velen malen leuker om met een auto te rijden dan anno 2023.lop schreef: ↑27 januari 2023, 02:08Welk plezier heb je aan de contactsleutel om te draaien om te gaan werken voor uw dure auto te betalenCharlesvdw schreef: ↑26 januari 2023, 22:36 Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik geniet elke dag van mijn auto.
Gaat Tesserderlo ditmaal wel in zijn opzet slagen?
Tegenwoordig is er niet veel leuks meer aan om met de auto te rijden. Ofwel sta je in de file ofwel moet je constant loeren hoeveel je eigenlijk mag rijden en zit je constant te scannen naar een flitspaal of flitsauto. Er rijden ook alsmaar meer idioten rond die meer op hun telefoon bezig zijn dan met het verkeer.
[quote
Wat comfort van een middenklasser maakt lange ritten zoveel aangenamer, het hoeft niet duur te zijn (hoewel ik toch graag een heerlijke rit met de 7 wil maken).
[/quote]
De Golf 7 is inderdaad een prima auto.
[/quote]
De Golf 7 is inderdaad een prima auto.
Misschien een domme vraag van een amateur-belegger hier maar heeft iemand een idee waarom bedrijven die hun outlook behaald (2022) hebben, toch vrij zwaar zakken in waarde? Is dit korte termijn denken van beleggers of zie ik verschillende zaken over het hoofd.
Waarschijnlijk omdat hun outlook voor 2023 minder goed is. Beleggers kijken altijd naar de toekomst.
Immobel dik 8% omhoog,iemand nieuws?