Euthanasie voor Evi
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Euthanasie voor Evi
we zijn toch al met 4 spaargidsers die minder dan 50K hebben (bijna hadden) bij vanlanschot.
Ik laat het nog even in hun fonds zitten. is ook een beperkt bedrag , kwestie van diversifiëren.
Ben benieuwd wanneer ze zullen overzetten (naar argenta in mijn geval) . ik stort niet bij omdat ik vrees dat ze nu vragen om boven 50K te gaan en misschien bunnen 3 jaar vragen om boven de 100K te gaan. Maar wie zal het ons laten weten indien dit het geval is ...
Ik laat het nog even in hun fonds zitten. is ook een beperkt bedrag , kwestie van diversifiëren.
Ben benieuwd wanneer ze zullen overzetten (naar argenta in mijn geval) . ik stort niet bij omdat ik vrees dat ze nu vragen om boven 50K te gaan en misschien bunnen 3 jaar vragen om boven de 100K te gaan. Maar wie zal het ons laten weten indien dit het geval is ...
bericht gekregen van vanlanschot.
De effecten werden blijkbaar over geplaatst.
Nu komende dagen eens checken of ze goed zijn toe gekomen.
Ooit nog klant geweest bij Rabobonk toen ze meer interesten gaven . dan evi/vanlanschot nu ook gedaan.
Heb echt het gevoel dat ik geen klik heb met Nederlandse banken ...
De effecten werden blijkbaar over geplaatst.
Nu komende dagen eens checken of ze goed zijn toe gekomen.
Ooit nog klant geweest bij Rabobonk toen ze meer interesten gaven . dan evi/vanlanschot nu ook gedaan.
Heb echt het gevoel dat ik geen klik heb met Nederlandse banken ...
Tijdslijn hier
26/01 Mail verstuurd voor verkoop
26/01 Fonds verkocht
03/02 Geld aangekomen bij andere bank
26/01 Mail verstuurd voor verkoop
26/01 Fonds verkocht
03/02 Geld aangekomen bij andere bank
doordat ik niet verkocht heb is het mij gelijk bij wie ze staan tot wanneer .
feit is nu heb ik een bank minder , maar vind ik zeker niet erg . Hopelijk stijt het fonds rustig verder bij argenta .
feit is nu heb ik een bank minder , maar vind ik zeker niet erg . Hopelijk stijt het fonds rustig verder bij argenta .
Ik krijg geen antwoord op wat de kosten gaan zijn bij verkoop bij Argenta. Jullie wel?
heb ik niet naar gevraagd ...
elk online bank- en beleggingssysteem heeft toch een simulatietool,
geef even een verkoop in die tool in en je weet direct of er kosten worden aangerekend.
Aangezien Argenta zelf geen uitstapkosten aanrekent, denk ik dat er enkel taksen zullen afgaan, zou geen verschil mogen zijn tov vorige bank
geef even een verkoop in die tool in en je weet direct of er kosten worden aangerekend.
Aangezien Argenta zelf geen uitstapkosten aanrekent, denk ik dat er enkel taksen zullen afgaan, zou geen verschil mogen zijn tov vorige bank
Volgens de bankier bij Argenta is dit onmogelijk nu te bepalen