BKCP te vertrouwen of bedrog, oplichting? Kosten?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: BKCP te vertrouwen of bedrog, oplichting? Kosten?
Bedankt
Dit is pas een duidelijk antwoord.
Wij hebben dit voor onszelf al nagerekend, en het klopt, jammer dat de bank onze vrienden niet zo'n duidelijk antwoord gegeven heeft.
Daaruit leiden wij af, dat de aangekondigde jaarrente in feite een dagrente is ivp van een jaarrente.
Dit is pas een duidelijk antwoord.
Wij hebben dit voor onszelf al nagerekend, en het klopt, jammer dat de bank onze vrienden niet zo'n duidelijk antwoord gegeven heeft.
Daaruit leiden wij af, dat de aangekondigde jaarrente in feite een dagrente is ivp van een jaarrente.
Wel,
Met een maandelijkse kost van 3.16€ beb ik alsook niet tevreden.
Indien je spaargeld ter beschikking geeft is het de bedoeling hier ook iets (ook al is het in huidige tijden niet veel) aan te verdienen.
Zoals hier reeds aangehaald heb ik destijds een gratis rekening geopend.
Hierbij werden alsook enkele termijnrekeningen geopend.
Ineens rekent men kosten aan en je zit vast. Tja...
Kort samengevat, een bank om bij weg te blijven!!!
Met een maandelijkse kost van 3.16€ beb ik alsook niet tevreden.
Indien je spaargeld ter beschikking geeft is het de bedoeling hier ook iets (ook al is het in huidige tijden niet veel) aan te verdienen.
Zoals hier reeds aangehaald heb ik destijds een gratis rekening geopend.
Hierbij werden alsook enkele termijnrekeningen geopend.
Ineens rekent men kosten aan en je zit vast. Tja...
Kort samengevat, een bank om bij weg te blijven!!!
ik ben ooit terecht gekomen bij bkcp voor een deel van mijn spaargeld ter spreiding, ze boden toen een mooie intrestvoet.
Dan werd de rente plots wel erg fors verlaagd: van 2,5% naar 2% (basis+getrouwheid), dat is dus een kwart minder intrest.
Nog geen maand later steeg de intrest dan weer vrij fors, van 2% naar 2,3%
https://www.spaargids.be/sparen/bkcp-ni ... ing38.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/bkcp-ni ... ening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou moe. Dan hoefde het voor mij niet meer. Onbetrouwbaar.
Rekening afsluiten was ook al een heel gedoe, je moest er persoonlijk voor langsgaan (was nog nooit in kantoor geweest)
Dan werd de rente plots wel erg fors verlaagd: van 2,5% naar 2% (basis+getrouwheid), dat is dus een kwart minder intrest.
Nog geen maand later steeg de intrest dan weer vrij fors, van 2% naar 2,3%
https://www.spaargids.be/sparen/bkcp-ni ... ing38.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/bkcp-ni ... ening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou moe. Dan hoefde het voor mij niet meer. Onbetrouwbaar.
Rekening afsluiten was ook al een heel gedoe, je moest er persoonlijk voor langsgaan (was nog nooit in kantoor geweest)
Naar mijn mening de meest onbetrouwbare bank waar ik ooit klant was! Ze veranderen eenzijdig de regels tijdens je contract en je kan helemaal niet kosteloos uitstappen / opstappen. Je behaalt de vooropgestelde rente dus niet omdat men via andere wegen (on)kosten begint aan te rekenen voor gekoppelde diensten welke GRATIS waren bij ondertekening en welke je MOET nemen.
Ik heb er alles afgesloten door mijn periodes uit te doen.
BKCP is nu BEOBANK geworden.
Dus opletten!
Ik heb er alles afgesloten door mijn periodes uit te doen.
BKCP is nu BEOBANK geworden.
Dus opletten!
Je gelooft het nooit. Zelf dacht ik dat al mijn rekeningen bij BKCP afgesloten waren. Ik was er ooit persoonlijk voor langsgegaan met de duidelijke opdracht om alle rekeningen te liquideren. Blijkbaar ben ik echter nog bijna 10 jaar klant bij ze geweest zonder er één euro te hebben. Dit kwam aan het licht toen die bank verhuisde en mij over de verhuis communiceerde. Ze deden dit naar elke klant. Maar ik was er al heel lang geen klant meer, dacht ik. Ik had toen indertijd zelfs vakantie voor moeten nemen om er fysiek langs te gaan om alles af te sluiten. Dat vergeet je niet. Maar bleek nu dat de toenmalige filiaalhouder een rekening had geopend zonder dat er ooit één verrichting gebeurde. Dit gebeurde op die betreffende dag toen ik langsging om alles op te zeggen en te liquideren. Ik zou dat zelfs ondertekend hebben. Uiteindelijk heeft men die rekening alsnog afgesloten en alle onkosten kwijtgescholden omdat er nooit één verrichting gebeurde. Zo had de toenmalige filiaalhouder wel veel klanten in portefeuille. Hoe meer klanten, des te beter. NU ben ik einderlijk van dat filiaal en de bank verlost.