Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
Heb een Zichtrekening geopend en ging vlot; ook onmiddellijk een Keyplan. No Problem.
Dat kan toch gewoon online? Als het nu, drie maanden later, nog niet in orde is zou ik toch eens informeren.
Mijn ervaring is dat als je zelf niet achter alles aan loopt, er niet veel gebeurt. Je denkt dat je dossier in hun computer zit en opgevolgd wordt, dat ze met je zaak bezig zijn, maar als je er zelf niet achter zit vergeten ze je gewoon.
Er was die maand een peterschap actie waar zowel aanvrager als peter 50 € kregen.
Heb alles online aangevraagd. Er moesten nog documenten met email opgestuurd worden om aan te tonen dat ik mocht aanvragen (zoals bv. Geboorteakte). Heb die een paar dagen na de aanvraag opgestuurd.
Om de paar weken bel ik en iedere keer is het antwoord dat ze een groot aantal succesvolle actie hebben gehad en veel aanvragen en dat ze een grote achterstand hebben en de achterliggende dienst doet wat ze kan om bij te werken.
Bijkomend probleem is dat mijn zoon eind volgende maand 18 wordt en hoop dat de rekening dan in orde is, want anders zijn we weer vertrokken voor bijkomend papierwerk.
Heb alles online aangevraagd. Er moesten nog documenten met email opgestuurd worden om aan te tonen dat ik mocht aanvragen (zoals bv. Geboorteakte). Heb die een paar dagen na de aanvraag opgestuurd.
Om de paar weken bel ik en iedere keer is het antwoord dat ze een groot aantal succesvolle actie hebben gehad en veel aanvragen en dat ze een grote achterstand hebben en de achterliggende dienst doet wat ze kan om bij te werken.
Bijkomend probleem is dat mijn zoon eind volgende maand 18 wordt en hoop dat de rekening dan in orde is, want anders zijn we weer vertrokken voor bijkomend papierwerk.
ik ben klant geworden omdat Keytrade en andere bank overgenomen heeft, vroeger waren ze ook nalatig,daardoor heb ik 2 spaarrekeningen gesloten en alleen een zichtrekening behouden...
gij kunt ook een afspraak maken en naar kantoor in Brussel gaan..
gij kunt ook een afspraak maken en naar kantoor in Brussel gaan..
2 weken later en vele telefoons nog altijd geen rekening geopend.
Heb zelfs gedreigd met alle geld weg te halen en rekeningen te sluiten, maar haalt zelfs niets uit.
Naar mijn inziens zit er 1 persoon op die dienst die alle aanvragen moet verwerken en door de vele promoties niet vooruit geraakt. Op alle fora, facebook pagina's hoor ik hetzelfde. Droevig eigenlijk.
Heb zelfs gedreigd met alle geld weg te halen en rekeningen te sluiten, maar haalt zelfs niets uit.
Naar mijn inziens zit er 1 persoon op die dienst die alle aanvragen moet verwerken en door de vele promoties niet vooruit geraakt. Op alle fora, facebook pagina's hoor ik hetzelfde. Droevig eigenlijk.
heb ondertussen klacht ingediend by Keytrade en het duurt 4 weken volgens de autoreply voor dat ze mijn mail beantwoorden.
Ik heb twee weken geleden aan pensioensparen gedaan. De nieuwe storting is nu nog altijd niet aan het fonds toegevoegd.
Ja, voor de klanten die vroeger pensioensparen bij Rabobank.be hadden.
Gedaan; met een Keyplan in de rugzak.
Ik wens je succes. Als jij het hebt heb ik het misschien ook. Ik ben namelijk zelf begonnen met een beleggingsplan bij MeDirect.
Ik zit al meer dan elf jaar in fondsen die ik zelf gekozen heb. De laatste tijd zit er echter weinig beweging in. Ze wiebelen wat op en neer en gaan niet sterk vooruit. Evenmin gaan ze zo sterk achteruit dat er koopopportuniteiten zijn. Ik ben er wat op uitgekeken. Tijd voor een nieuwe formule. Daarom heb ik ingetekend op MeManaged van MeDirect.
Je kunt misschien beter ineens een rekening openen voor je kleinkind. Misschien dat die rekening geopend is tegen dat je kleinkind er is.
Iemand een idee wanneer de actie 50 EUR bij nieuwe klant terug zou komen?