Argen-Co
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Argen-Co
De doelstelling van de cooperatie is dan ook niet om elk jaar "een zo hoog mogelijk dividend" uit te betalen en ook niet om "elk jaar een hoger dividend" uit te betalen.MiseryIndex120 schreef: ↑18 december 2022, 19:46 ... omdat ik niet tevreden was met de beperkte stijging van het dividend van 3,25% naar 3,30% ...
Er is trouwens ook een wettelijk maximum van 6% van de nominale waarde na aftrek van RV.
De doelstelling van een coöperatieve is dat de coöperanten kunnen mee investeren en meedelen in de winst. Kan de ontevredenheid wel verstaan wanneer slechts 26% van de winst wordt uitgekeerd.EarthNvstr1 schreef: ↑19 december 2022, 18:38
De doelstelling van de cooperatie is dan ook niet om elk jaar "een zo hoog mogelijk dividend" uit te betalen en ook niet om "elk jaar een hoger dividend" uit te betalen.
Er is trouwens ook een wettelijk maximum van 6% van de nominale waarde na aftrek van RV.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik ken Argen-Co niet en ben er ook geen cooperant van en ook niet van plan.vortex schreef: ↑19 december 2022, 18:50De doelstelling van een coöperatieve is dat de coöperanten kunnen mee investeren en meedelen in de winst. Kan de ontevredenheid wel verstaan wanneer slechts 26% van de winst wordt uitgekeerd.EarthNvstr1 schreef: ↑19 december 2022, 18:38
De doelstelling van de cooperatie is dan ook niet om elk jaar "een zo hoog mogelijk dividend" uit te betalen en ook niet om "elk jaar een hoger dividend" uit te betalen.
Ik mag hopen dat één van de doelstellingen van Argen-Co is om de cooperanten een billijk dividend uit te keren, ja.
Daarnaast staan wellicht nog een heleboel andere doelstellingen.
Dat iemand de balans tussen de doelstellingen niet goed vindt en/of het dividend te laag vindt, kan ik uit uiteraard ook begrijpen. Of dat terecht is, daar spreek ik mij niet over uit.
Vandaag een mail gehad dat het terug mogelijk is om in te tekenen.
Dat ga ik ook doen, met een beperkt bedrag.
Dat ga ik ook doen, met een beperkt bedrag.
Bedankt. Ik zie niet meteen voordelen bij Argenta bank en verzekeringen zelf?karine schreef: ↑23 februari 2023, 15:29Enkele voordelen maar eerder voor het dividend.
https://www.argenco.be/benefits
Ik kan de voordelen ook niet zien, maar het lijken mij precies allemaal de reguliere "voordelen" die je pakweg bij Luminus of Engie ook krijgt als je klant bent.
Zoiets koop je voornamelijk voor het dividend net als een Cera, Ecopower, Beauvent, enz enz.