Ervaringen met Bolero
TIP
Re: Ervaringen met Bolero
Terug on topic: Bolero is heel professioneel van layout maar de evolutie van individuele posities opvolgen is een functionaliteit die blijkbaar ontbreekt. Je ziet wel mooi de huidige cumulatieve situatie van die posities.
Ik heb een account op Bolero maar ik doe er niets mee (zot die transactiekosten!)
Maar ze leveren wel prima informatie. Alhoewel bijvoorbeeld een Yahoo Finance quasi dezelfde info geeft.
Maar ze leveren wel prima informatie. Alhoewel bijvoorbeeld een Yahoo Finance quasi dezelfde info geeft.
Voor de dag zelf zie je per positie wel het procentuele verschil sinds voorgaande koers en gemiddelde aankoopkoers bij portefeuille.
Je kan via de watchlist de prestatie van individuele posities opvolgen sinds opnamedatum. Als je dus aandelen aan de watchlist toevoegt op de dag van aankoop kan je deze functie gebruiken hiervoor.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- Newbie
- Contacteer:
De app is minder volledig dan de online versie op pc.
Voor obligaties ken ik geen betere broker.
Voor een buy and hold strategie zijn de kosten verwaarloosbaar en vind ik Bolero een heel goede broker.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zie voorlopig niet in waarom Bolero vaak als zo'n fantastische broker afgeschilderd wordt.
Heb voorlopig wel enkel ervaring met ETFs en met de webinterface.
Wat zijn de alternatieven qua Belgische brokers? Bolero heeft het uitgebreidste aanbod, beste interface en de vlotste klantendienst.EarthNvstr1 schreef: ↑25 februari 2023, 13:56 Ik zie voorlopig niet in waarom Bolero vaak als zo'n fantastische broker afgeschilderd wordt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Nog iemand die problemen heeft met inloggen op dit moment? Krijg telkens een foutmelding...
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Wel 'leuk' voor mensen die hun gratis makelaarsloon nog niet hebben gebruikt, nog 1 dag en het telt niet meer.Jebus4life schreef: ↑27 februari 2023, 16:50Al de hele namiddag problemen. Ze zullen het straks of morgen ongetwijfeld wel gefixt krijgen.
Dat vind ik nog het minst. Je moet eerst transactiekosten maken en die daarna nog eens maken om deze kosten terug te krijgen. Bolero gaat met dat soort zever mij niet extra laten handelen.
Dat is nu eenmaal de actie: de kosten die je maakt in januari krijg je als tegoed in februari. Dat lijkt mij geen slechte actie, eigenlijk. Ik heb niet de indruk dat andere Belgische brokers iets dergelijks (of voordeligers) doen.
Mijn grootste frustratie met bolero (lagere limiet in de app dan online) hebben ze in ieder geval net aangepakt . Verder tevreden klant. De makelaarskosten zijn misschien niet de laagste, maar aanbod is zoals hierboven al gezegd top.