Wat is een portefeuillegesprek ?
Wat is een portefeuillegesprek ?
Een bank waar ik alleen mijn brandverzekering heb nodigt me uit (niet de bank maar de verzekeraar) voor een portefeuillegesprek.
Gebruikelijk gelul met als thema : wat kunnen we je nog meer aansmeren ?
Gebruikelijk gelul met als thema : wat kunnen we je nog meer aansmeren ?
Re: Wat is een portefeuillegesprek ?
Of: zou je niet beter vertrekken met 1 enkele verzekering bij een bank/verzekeraar?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Gratis koffie?
Heen portefeuillegesprek …. Dat is hoe kan de bank in uw portefeuille zitten.
Gisteren kreeg ik telefoon van een nieuwe bediende op het kantoor van mijn verzekeringsmaatschappij...
Hij moest eens een en ander met me bespreken deze week..
Ik vroeg hem of het een commercieel gesprek was dat hij wou doen maar het was administratief, volgens hem.
Waarna ik wel in mijn email een uitnodiging voor een 'portefeuillegesprek' zie komen.
Als ik daar mijn tijd moet in steken en me ook nog eens verplaatsen : ik zou wel goed zot moeten zijn om op hun kantoor op te komen draven op hun verzoek.
Alles wat ze willen weten kunnen ze me imho ook telefonisch of in een email vragen.
Eigenlijk krijg ik hiervan zin om ergens anders eens een portefeuillegesprek te gaan doen.
Ik vroeg hem of het een commercieel gesprek was dat hij wou doen maar het was administratief, volgens hem.
Waarna ik wel in mijn email een uitnodiging voor een 'portefeuillegesprek' zie komen.
Als ik daar mijn tijd moet in steken en me ook nog eens verplaatsen : ik zou wel goed zot moeten zijn om op hun kantoor op te komen draven op hun verzoek.
Alles wat ze willen weten kunnen ze me imho ook telefonisch of in een email vragen.
Eigenlijk krijg ik hiervan zin om ergens anders eens een portefeuillegesprek te gaan doen.
Intussen heb je waarschijnlijk al meer tijd er ingestoken hier op spaargids dan dat je gewoon weg op dit gesprek was geweesthaelewyn schreef: ↑28 februari 2023, 10:33 Gisteren kreeg ik telefoon van een nieuwe bediende op het kantoor van mijn verzekeringsmaatschappij...
Neen... Verre van zelfs.
Minder tijd, ik heb me niet moeten verplaatsen, er waren bijgevolg geen verplaatsingskosten.
Minder tijd, ik heb me niet moeten verplaatsen, er waren bijgevolg geen verplaatsingskosten.
Er zijn naar ik denk maar 3 reden wanneer een bank je uitnodigt om op kantoor te komen.
1/ Inlezen van je ID kaart ( kan meestal ook al via de bankautomaten )
2/ Uitleg verschaffen over verdachte transactie
3/ Verkopen van hun eigen produkten
De koffie als ze die al aanbieden is gratis..
De koffie is gratis maar slechts één padje voor 3 klanten. Dus met een beetje geluk ben jij het eerst aan de beurt als het padje wordt vervangen.ludo schreef: ↑28 februari 2023, 19:09 Er zijn naar ik denk maar 3 reden wanneer een bank je uitnodigt om op kantoor te komen.
Men zou toch minstens een Dolce Gusto capsule mogen aanbieden !