Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Anders nog iets te klagen of iets goed over mv ? Ik zit al over de 100 euro cadeautjesgeld bij mv..
Het wordt tijd dat ik daar eens een abonnement voor neem opnieuw.
Voor een jaar of zo..
Het wordt tijd dat ik daar eens een abonnement voor neem opnieuw.
Voor een jaar of zo..
Laatst gewijzigd door haelewyn op 28 oktober 2022, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb U bericht gestuurd
Ik heb al meerdere aanvragen ontvangen, jongens ... Ik heb niet genoeg punten verzameld, vrees ik, om iedereen te bedienen. Ik zou ze eigenlijk per opbod moeten verkopen dan
Zonet een kerstaankoop gedaan bij Bookspot via de vikingpunten. De persoon waarvoor ik een cadeau moet kopen wil graag een boek. Bookspot staat bij Mobile Vikings met 10% vikingpunten (mooi meegenomen dus).
Ben een benieuwd of ik ze zal krijgen. Heb voor de zekerheid 2x op de link geklikt (kunnen ze niet zeggen dat ik niet via hun link geweest ben).
Ben een benieuwd of ik ze zal krijgen. Heb voor de zekerheid 2x op de link geklikt (kunnen ze niet zeggen dat ik niet via hun link geweest ben).
Op cashbackxl krijg ik 9% zonder verplicht te zijn bij een inferieure -overpriced- operator te zitten.
Hier 20%
https://www.shopbuddies.be/kortingscode ... verzending
Dat MV hun Vikingpunten kan steken waar de zon nooit schijnt. Zo'n marketing bullshit.
Sorry dat ik de spaargids senioren hiermee schoffeer.
Hier 20%
https://www.shopbuddies.be/kortingscode ... verzending
Dat MV hun Vikingpunten kan steken waar de zon nooit schijnt. Zo'n marketing bullshit.
Sorry dat ik de spaargids senioren hiermee schoffeer.
Iemand nog een plaats vrij voor vikingclan, of samen eentje op te richten? Ik kom precies net niet toe met mijn 10 gb. Volgens mij zit er ergens een datalek op de telefoon, maar vind het niet.
Overstappen naar Hey!
Dan moet je:
- Niet bedelen vr CLANgroepje (met mensen die je nt kent)
- Heb je 20 GB na 1 jaar
- Heb je VoWiFI/VoLTE
- Betaal je -bij promo's- 10 ipv 15€/maand (MV) 24 maand. Hello Bank bestaat nl. niet meer 2023.
- Geen labiele netwerkbeheerder transatel (tot ze definitief op proximus zitten)
En nu ga ik weer kar stront over me krijgen dat ik Hey! Verkoper ben en van de okraleden dat Vowifi 'op niks trekt' (op hun Nokia 3310 )
Dan moet je:
- Niet bedelen vr CLANgroepje (met mensen die je nt kent)
- Heb je 20 GB na 1 jaar
- Heb je VoWiFI/VoLTE
- Betaal je -bij promo's- 10 ipv 15€/maand (MV) 24 maand. Hello Bank bestaat nl. niet meer 2023.
- Geen labiele netwerkbeheerder transatel (tot ze definitief op proximus zitten)
En nu ga ik weer kar stront over me krijgen dat ik Hey! Verkoper ben en van de okraleden dat Vowifi 'op niks trekt' (op hun Nokia 3310 )
geen probleem om Hey aan te bevelen. Eens nagekeken. Als ik zelfde formule neem als nu bij MV (10 gb, onbeperkt bellen en sms'en) kom ik even duur uit als met Mobile vikings. Enkel als ik zou kiezen voor 200 sms/min kan ik goedkoper uitkomen bij hey. Maar sommige maanden zal dat op het randje worden.
Voorlopig blijf ik bij MV, maar ik zal het zeker verder opvolgen.
Voorlopig blijf ik bij MV, maar ik zal het zeker verder opvolgen.
Ik denk dat je Hey telecom verwart met youfone. Bij Hey! krijg je 10gb en onbeperkt bellen voor €10/maand. Na een jaar (soms zijn er promo's die 2 jaar duren) wordt dit €15/maand maar krijg je ook 20gb data na eerste jaar (25% meer data na elk kwartaal).
Ik ben in januari overgeschakeld naar het goedkoopste abo van hey! via een promo. Simkaart snel gekregen, overdracht vlot verlopen en bij eerste factuur meteen promo toegepast (terwijl ik las dat dit vaak verkeerd liep bij de eerste factuur van nieuwe klanten). Geen klagen dus.
Qua signaalsterkte lijkt mijn 2de Jim mobile-simkaart
(technisch idem aan MV) meestal wel een beter signaal te hebben (doorgaans 1 streepje meer). Maar dit is vermoedelijk regiogebonden.
Ik ben in januari overgeschakeld naar het goedkoopste abo van hey! via een promo. Simkaart snel gekregen, overdracht vlot verlopen en bij eerste factuur meteen promo toegepast (terwijl ik las dat dit vaak verkeerd liep bij de eerste factuur van nieuwe klanten). Geen klagen dus.
Qua signaalsterkte lijkt mijn 2de Jim mobile-simkaart
(technisch idem aan MV) meestal wel een beter signaal te hebben (doorgaans 1 streepje meer). Maar dit is vermoedelijk regiogebonden.
Als mensen al niet kunnen lezen. Mss doorverwijzen nr. Pearl.
Ja, en als je in een goed geïsoleerd huis zit met wifi heb je ALTIJD ontvangst + HD calls bij Hey!. Bij MV 'met uw streepke meer', heb je 0 streepjes binnen.
U begrijpt me, maar de meeste OKRA leden hier niet. Zelfs het lezen is al moeilijk.
https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
En MV is nog altijd geen FULL Proximus, enkel de masten.
Daardoor Transatel beheerder, ZONDER VoWIFI en VoLTE.
En minder stabiel.
Orange heeft dit al 5 jaar.
Mss. eind 2023 wel FULL pxm (onder voorbehoud)
Maar ze gaan nooit meer prijsbreker zijn.
1 Sim in ONE pakket heeft 300 gb.
2 sims in ONE pakket 600 gb
3 sims in ONE pakket in totaal 900 gb.
+ aparte data sim. (verbruik gaat af van de 3 sims)
Dus zomaar stellen Hey is het beste.
Mijn eigen sim staat nu op naam van dochter (heeft ONE).(20 € per maand voor 300 gb)
Laatst gewijzigd door burgundy op 10 maart 2023, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Als iemand nog MV punten heeft die hij niet opkrijgt.
Let me know (via pm) :-)
Let me know (via pm) :-)