Medirect: Nieuwe verhoging spaarrente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Medirect: Nieuwe verhoging spaarrente
Is het eigenlijk niet beter dan nog eventjes te wachten om de overschrijvingen tussen de rekeningen te doen want als je die van ECB hoort zijn de renteverhogingen nog niet voorbij (kwestie van dat 3 keren veranderen al op zijn voor het einde van het jaar)?
Ook al die bedenking gemaakt.
Ik zou wachten tot tegen de zomer. Op iedere rentesprong reageren is natuurlijk iets waarop de banken rekenen...
![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
PS Wanneer springt SANTANDER?
-
- Full Member
- Contacteer:
QUOTE VAN: santanderbank-t26757-390.html
Hoe kan je dan bij MeDirect de nieuwe getrouwheidspremie vastklikken?triumph_st schreef: ↑3 maart 2023, 15:38NIET voor getrouwheidspremie! Bij Santander kan men tot maximaal vijf spaarrekeningen van hetzelfde type aanmaken en van daaruit van de ene naar de andere overboeken. De maximaal drie overboekingen per jaar om getrouwheidspremie te behouden gelden per rekening. De getrouwheidspremie wordt dan pro rata berekend; x aantal maanden rente van 'oude' rekening en x aantal maanden van 'nieuwe' rekening met in totaal 12 maanden.
Deze info komt rechtstreeks van Santander.
Bij MeDirect bijvoorbeeld kan men maar één spaarrek per type aanmaken (zal wel zijn om 'switchen' tegen te gaan en in feite niet netjes dus van MeDirect.
Door over te schrijven tussen de Dynamic en de Fidelity spaarrekening en terug.
-
- Full Member
- Contacteer:
MountainTop schreef: ↑13 maart 2023, 12:33 Dank u!
Geld Fidelity -> Dynamic -> Fidility als één of als twee van de drie toegestane jaarlijkse overschrijvingen?
De correcte methode contacteer Me via telefoon.
De data spelen een rol.
succes
Je kunt van elke spaarrekening drie keer naar een andere rekening overschrijven.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Moet ik bellen voor uitleg of zodat zij de overschrijving kunnen doen?burgundy schreef: ↑13 maart 2023, 12:44MountainTop schreef: ↑13 maart 2023, 12:33 Dank u!
Geld Fidelity -> Dynamic -> Fidility als één of als twee van de drie toegestane jaarlijkse overschrijvingen?
De correcte methode contacteer Me via telefoon.
De data spelen een rol.
succes
----------
Yaris & EarthNvstr1 - ook bedankt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mail voor uitleg.MountainTop schreef: ↑13 maart 2023, 20:26 Moet ik bellen voor uitleg of zodat zij de overschrijving kunnen doen?
Of gewoon lezen wat hier op het forum staat.
Gewoon van rekening A naar B en terug, met een dag ertussen voor de veiligheid. Dat kun je zo drie keer doen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je blijft je verkeerd uitdrukken...
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Correcter is wellicht:
Gewoon van rekening A naar B en terug, rekening houdend met de behandeling van de bank. Dat kan je zo drie keer per kalenderjaar per vertrekkende rekening doen, rekening houdend met alle andere voorwaarden/reglementeringen.
Of gewoon: Zie de-gereglementeerde-spaarrekening-t3160 ... ml#p574965