Media markt masterkaart
Media markt masterkaart
Ik kreeg deze mail van Media Markt:
Beste,
Wist je dat Media Markt een speciale MasterCard* heeft? Deze kaart biedt heel wat flexibiliteit wat aankopen betreft. De kaart is zowel bij Media Markt als in andere winkels bruikbaar en dit overal ter wereld waar het MasterCard-logo is aangeduid. Ook cash geld afhalen vormt met deze kaart geen probleem. Dankzij deze Media Markt MasterCard met een minimale aflossing van slechts 25 euro per maand**, beschik je over een geldreserve die kan oplopen tot 5000 euro***.
Wil je meer te weten komen over de voordelen en mogelijkheden van deze kaart, haast je dan snel naar jouw dichtstbijzijnde Media Markt. Onze medewerkers staan voor jou klaar om je alle noodzakelijke informatie te geven.
De novembermaand staat bij Media Markt in het teken van kredietverlening. We pakken uit met een heuse 0% JKP-actie. Dat betekent dat je jouw aankopen kunt spreiden over 12 maanden zonder dat hieraan extra kosten verbonden zijn.
Hou zeker onze flyer van 11 november 2009 in de gaten! Hierin staan de laatste nieuwe producten aan superprijzen opgenomen. Wat dacht je bijvoorbeeld van een fototoestel aan 1 euro per dag?
Meer info...
Beste,
Wist je dat Media Markt een speciale MasterCard* heeft? Deze kaart biedt heel wat flexibiliteit wat aankopen betreft. De kaart is zowel bij Media Markt als in andere winkels bruikbaar en dit overal ter wereld waar het MasterCard-logo is aangeduid. Ook cash geld afhalen vormt met deze kaart geen probleem. Dankzij deze Media Markt MasterCard met een minimale aflossing van slechts 25 euro per maand**, beschik je over een geldreserve die kan oplopen tot 5000 euro***.
Wil je meer te weten komen over de voordelen en mogelijkheden van deze kaart, haast je dan snel naar jouw dichtstbijzijnde Media Markt. Onze medewerkers staan voor jou klaar om je alle noodzakelijke informatie te geven.
De novembermaand staat bij Media Markt in het teken van kredietverlening. We pakken uit met een heuse 0% JKP-actie. Dat betekent dat je jouw aankopen kunt spreiden over 12 maanden zonder dat hieraan extra kosten verbonden zijn.
Hou zeker onze flyer van 11 november 2009 in de gaten! Hierin staan de laatste nieuwe producten aan superprijzen opgenomen. Wat dacht je bijvoorbeeld van een fototoestel aan 1 euro per dag?
Meer info...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Media markt masterkaart
Alweer een poging om mensen in armoede te storten...
JKP = 16%
JKP = 16%
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De kaart wordt blijkbaar uitgegeven door BNP Paribas.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Dat ze zulke praktijken nog steeds niet verboden hebben.
En dan is het raar dat er zoveel mensen een beroep moeten doen op de schuldbemiddeling van het ocmw.
En dan is het raar dat er zoveel mensen een beroep moeten doen op de schuldbemiddeling van het ocmw.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
alles voor de economie.
daar na is hun zorg niet.
ocmw lost dat wel op.
als de omzet er maar is.
daar na is hun zorg niet.
ocmw lost dat wel op.
als de omzet er maar is.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Er zijn jammer genoeg altijd mensen die hun geld niet kunnen beheren en hierop ingaan. Een verbod op zulke kredieten is mijn inziens hoognodig om in de toekomst nog meer financiële drama's te vermijden.
Het ergste is dan nog dat er veel mensen zijn die het gewoon nooit zullen leren om hun budget in evenwicht te houden, ook al hebben ze enkele serieuze katers aan menige kredietlijnen overgehouden.
Het ergste is dan nog dat er veel mensen zijn die het gewoon nooit zullen leren om hun budget in evenwicht te houden, ook al hebben ze enkele serieuze katers aan menige kredietlijnen overgehouden.
Tsja, het is niet vreemd dat BNP Paribas Fortis meedoet aan degelijke bloedzuigerspraktijken. Ik vind dat men dit soort problemen meer aan de basis moeten oplossen door kinderen reeds van jongsaf aan met geld te leren omgaan, liefst door lessen te geven op school want als veel kinderen een voorbeeld moeten nemen aan hun ouders dan loopt het sowieso slecht af.
het lijkt ook allemaal relatief onschuldig... die ene euro per dag kan ik wel missen als ik daar een (ik zeg maar) wii voor in de plaats heb
Bij Mediamarkt zijn het meestal oplichters en bedriegers.
Vriendin van mij heeft er zeer slechte ervaringen mee, en als je eens googled weet u genoeg.
Ik moet die kerels niet, en ook niet hun kaarten. Ze kregen van mij een streepje achter hun naam.
Vriendin van mij heeft er zeer slechte ervaringen mee, en als je eens googled weet u genoeg.
Ik moet die kerels niet, en ook niet hun kaarten. Ze kregen van mij een streepje achter hun naam.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Hierin heb je een goed punt. Maar in wezen is opvoeden nog altijd de eerste taak van de ouders. Wanneer men bovenop de huidige lessenroosters nog eens kinderen moet gaan leren hoe ze later op financieel gebied hun plan kunnen trekken, is het ofwel meer lesuren, ofwel moet men bepaalde lessen en/of vakken hiervoor gaan schrappen.Wook schreef:Tsja, het is niet vreemd dat BNP Paribas Fortis meedoet aan degelijke bloedzuigerspraktijken. Ik vind dat men dit soort problemen meer aan de basis moeten oplossen door kinderen reeds van jongsaf aan met geld te leren omgaan, liefst door lessen te geven op school want als veel kinderen een voorbeeld moeten nemen aan hun ouders dan loopt het sowieso slecht af.
De theorie is moeilijk in praktijk te brengen.