Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
ik heb enkele dagen geleden via belfius direct net wel een termijnrekening kunnen onderschrijven. Niet mogelijk via app tot op heden.
Was een test, ik heb een van 1 maand. ongeveer 1% netto interest.
Jamesken, het is pas vanaf gisteren (15 maart) dat hun online shop met termijnrekeningen gesloten is. Je kan zelfs geen rendementen meer zien.
Laatst gewijzigd door evita op 16 maart 2023, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
[/quote] ik heb enkele dagen geleden via belfius direct net wel een termijnrekening kunnen onderschrijven. Niet mogelijk via app tot op heden.
Was een test, ik heb een van 1 maand. ongeveer 1% netto interest.[/quote]
Dus 0,0833% intrest op je inleg.
Was een test, ik heb een van 1 maand. ongeveer 1% netto interest.[/quote]
Dus 0,0833% intrest op je inleg.
ik kan er eens mee op cafe gaan
-
- Hero Member
- Contacteer:
Misschien is Jamesken miljonair. Dan is een maandje een test met 0,0833 niet zo slecht denk ik.
Ik neem altijd een Duveltje in een mini koeltasje mee op mijn fietstochten en drink dat dan op een rustig gelegen bankje in de natuur. Veel goedkoper dan een terrasje
-
- Full Member
- Contacteer:
Gisteren zeiden ze dat het nog tot vrijdag lukt om online termijnrekening te openen en daarna enkel nog via het kantoor, heb ook de reden gevraagd waarom dit niet meer gaat kunnen. Onbekend...
-
- Full Member
- Contacteer:
Bij mij lukt het nochtans altijd om simulatie te doen of te openen hoor. Heeft wel kweetnie hoelang geduurd vooraleer ik simulatie kon doen nadat ik termijnrekening geopend had(4 a 5 dagen). Moest eigenlijk telkens nieuwe rekening openen om hun rentes te kunnen zien. (Misschien fouten in hun systeem?)
Had ik al laten uitschijnen in mijn post van 9 maart 10u56 … enige bedenking die ik nog heb en dat we na het weekend kunnen ontdekken … als je de termijnrekening hebt, kan men dan nog online intekenen via Belfius Direct Net ?Gwendoline1 schreef: ↑16 maart 2023, 20:20 Gisteren zeiden ze dat het nog tot vrijdag lukt om online termijnrekening te openen en daarna enkel nog via het kantoor, heb ook de reden gevraagd waarom dit niet meer gaat kunnen. Onbekend...
Gwendoline1, ik heb dus een algemene termijnrekening waarin al een paar termijnrekeningen staan. Waar klik je dan op om die algemene termijnrekening te openen? Ik zie het niet. Vóór 15 maart geraakte ik bij de termijnrekeningen via 'Product aankopen', maar dat lukt nu niet meer.Gwendoline1 schreef: ↑16 maart 2023, 20:26Bij mij lukt het nochtans altijd om simulatie te doen of te openen hoor. Heeft wel kweetnie hoelang geduurd vooraleer ik simulatie kon doen nadat ik termijnrekening geopend had(4 a 5 dagen). Moest eigenlijk telkens nieuwe rekening openen om hun rentes te kunnen zien. (Misschien fouten in hun systeem?)
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad Natal, had jouw post toen ook gelezen, wel goeie vraag, als je ze al hebt of je dan nog kan intekenen online...
Evita normaal via beleggingen en dan produkt aankopen, zo lukte het me toch.
Evita normaal via beleggingen en dan produkt aankopen, zo lukte het me toch.
lukt het via:
in het menu rekening -> rekening openen -> prive -> type rekening: termijnrekening
Ik ga het nu zelf niet opnieuw doen want dan heb ik er weer eentje bij dat ik nog niet nodig heb mocht het werken .
in het menu rekening -> rekening openen -> prive -> type rekening: termijnrekening
Ik ga het nu zelf niet opnieuw doen want dan heb ik er weer eentje bij dat ik nog niet nodig heb mocht het werken .
Groot gelijk.
met de fiets doe ik dat ook wel eens zo. Dat is zeker goedkoper. Wanneer we met de hond gaan wandelen neem ik liever niets extra mee.
Dan stoppen we onderweg wel ergens ik ga ook wel eens graag op cafe.
Waarom 2.50 euro voor een Duvel betalen op een druk terras terwijl het ook voor 0.85 euro kan ?