Ervaringen met Lynx
TIP
Re: Ervaringen met Lynx
Feit is wel dat bij Lynx je wel moet weten waarmee je bezig bent, als je ten volle gebruik wil maken van de mogelijkheden (ze hebben btw ook een basic platform, wat dan weer te gemakkelijk is )
Maar als je wilt beleggen met echt geld, is het dan niet ok om te verwachten dat je weet waarmee je bezig bent?
Ik vind dat het platform iets verminderd is qua kwaliteit tegenover vroeger, maar ik heb ook zitten sukkelen even met mijn lay-out wegens nieuwe pc. Maar ik had echt de indruk dat ik vroeger veel meer informatie zag erop, dat ik nu niet meer terug vind.
De overgang naar de Ierse tak (luxemburg is volgens mij enkel voor de happy few) is zonder enig probleem verlopen...
Geen idee of ik ooit niet aan het geld kon, maar wie wilt er nu in godsnaam op 1 tot 2 januari aan zijn geld kunnen?
Dat is echt problemen verzinnen waar er geen zijn
Dat is hetzelfde als klagen dat je bankkantoor niet open is om middernacht om 100.000€ af te halen in cash.
Maar als je wilt beleggen met echt geld, is het dan niet ok om te verwachten dat je weet waarmee je bezig bent?
Ik vind dat het platform iets verminderd is qua kwaliteit tegenover vroeger, maar ik heb ook zitten sukkelen even met mijn lay-out wegens nieuwe pc. Maar ik had echt de indruk dat ik vroeger veel meer informatie zag erop, dat ik nu niet meer terug vind.
De overgang naar de Ierse tak (luxemburg is volgens mij enkel voor de happy few) is zonder enig probleem verlopen...
Geen idee of ik ooit niet aan het geld kon, maar wie wilt er nu in godsnaam op 1 tot 2 januari aan zijn geld kunnen?
Dat is echt problemen verzinnen waar er geen zijn
Dat is hetzelfde als klagen dat je bankkantoor niet open is om middernacht om 100.000€ af te halen in cash.
LYNX heeft woensdag voor de tweede keer op rij de Gouden Stier gewonnen en mag zich daardoor wederom een jaar lang ‘Broker van het jaar’ noemen.
Ze maken die awards aan de lopende band karine .
Als je in google in geeft broker van het jaar vind je
- Saxo beste broker van 2022
- Lynx 2 de keer op rij gouden stier
- Bolero beste beleggings bank
- De giro 2 de jaar op rij beste broker
Normaal kan er maar een de beste zijn maar bij brokers moet je maar bestaan en ben je al gewonnen
Betekend niks en spaargids mag ook al awards uitdelen vraag me af op wat ze zich basteren op de prentjes gok ik
Dus bij Milano - Sanremo zondag wint iedereen
Beter niemand starten dus .
Gaven ook nog eens een premie van €250 voor nieuwe klanten, wel voor aankopen tot april 2023.(zwak natuurlijk)
Blijf de tarieven tussen Lynx en Mexem wel opvallend vinden.
Trackers bv, Lynx vanaf €6, Mexem vanaf €1,8, commissie €0,06
Blijf de tarieven tussen Lynx en Mexem wel opvallend vinden.
Trackers bv, Lynx vanaf €6, Mexem vanaf €1,8, commissie €0,06
En mr Philipsen gaat winnen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wil dat "exclusief" zeggen dat als je klant bent bij IB via Lynx, je niet daarnaast ook klant kan zijn bij IB via bv. Mexem ?Indien u via LYNX gaat beleggen, gaat u twee overeenkomsten aan: één met LYNX en één met Interactive Brokers Ireland Limited (IB).
U gaat een cliëntovereenkomst aan met LYNX. De dienstverlening van LYNX is beperkt tot het ontvangen en exclusief doorgeven van uw orders in financiële instrumenten aan IB. Daarom openen wij in uw naam en voor uw rekening en risico rekeningen bij IB. Daarvoor geeft u ons dus toestemming.
Dat ze een order alleen doorgeven aan IB, en niet aan een 3de partij.
En ze zeggen eigenlijk dat ze gewoon je order doorsturen, en dat ze verder eigenlijk niks doen.
Je kan nog altijd klant worden van anderen, niks mee te maken
En ze zeggen eigenlijk dat ze gewoon je order doorsturen, en dat ze verder eigenlijk niks doen.
Je kan nog altijd klant worden van anderen, niks mee te maken
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik meen wel ergens gelezen te hebben dat klanten van Lynx geen klant meer kunnen worden bij IB.
Je wordt toch lid van IB IE via Lynx, niet van US
Volgens mij kan het wel, maar je kan het altijd eens aan Lynx vragen...
Volgens mij kan het wel, maar je kan het altijd eens aan Lynx vragen...
Even aan het bekijken. Ze houden geen RV in op buitenlandse dividenden, klopt dat nog steeds?
Ben op zoek naar een goedkoper alternatief dan Bolero, vooral voor de Amerikaanse markt. De wisselkoersmarge van 0.6% vind ik schaamteloos. Liefst niet degiro
Liefst geen buitenlandse broker want wanneer je dan overschrijft krijg je blijkbaar witwasvragen.
Ben op zoek naar een goedkoper alternatief dan Bolero, vooral voor de Amerikaanse markt. De wisselkoersmarge van 0.6% vind ik schaamteloos. Liefst niet degiro
Liefst geen buitenlandse broker want wanneer je dan overschrijft krijg je blijkbaar witwasvragen.