Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
2.5 is nog goedkoop.
Ach niet alle terassen zijn even druk hoor. Er zijn nog leuke cafes bij ons in de buurt. Met een mooie bierkaart.
Ach niet alle terassen zijn even druk hoor. Er zijn nog leuke cafes bij ons in de buurt. Met een mooie bierkaart.
Gisteravond 3,7€ betaald voor 0,0 blonde Leffe...
-
- Full Member
- Contacteer:
Net even gekeken bij Belfius en termijnrekeningen zijn inderdaad verdwenen online om te openen, dus telkens afspraak kantoor maken om de interesten te weten of om temijnrekening te openen...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zelfs al heb je al een termijnrekening, je kan er geen geld meer bijzetten via on line.
Dat is voor mij hetzelfde als geen geld meer op een spaarrekening kunnen storten, tenzij je langs kantoor gaat.
Voor termijnen langer dan 1 jaar daar nog aan toe maar die bieden ze niet eens aan.
Ik kan natuurlijk wekelijks langsgaan om 1250€ op termijn 1md te laten zetten, als de intrest schappelijk is.
Zoniet, niks dan. Dat gaat hen veel geld kosten aan personeelsuren zeh
Klik je op Beleggingen > Een product aankopen; dan staat er Ons globaal aanbod maar dat is dus vanaf nu een leugen, want de termijnrekeningen staan er niet meer bij.
Goe bezig...
Ik wens Belfius bij deze hetzelfde lot toe als Credit Suisse
Dat is voor mij hetzelfde als geen geld meer op een spaarrekening kunnen storten, tenzij je langs kantoor gaat.
Voor termijnen langer dan 1 jaar daar nog aan toe maar die bieden ze niet eens aan.
Ik kan natuurlijk wekelijks langsgaan om 1250€ op termijn 1md te laten zetten, als de intrest schappelijk is.
Zoniet, niks dan. Dat gaat hen veel geld kosten aan personeelsuren zeh
Klik je op Beleggingen > Een product aankopen; dan staat er Ons globaal aanbod maar dat is dus vanaf nu een leugen, want de termijnrekeningen staan er niet meer bij.
Goe bezig...
Ik wens Belfius bij deze hetzelfde lot toe als Credit Suisse
Wie begrijpt nu zoiets? Een termijnrekening is toch een belegging als een ander hé.
Er is maar één logische verklaring voor: ze verkopen ze liever niet!!
Er is maar één logische verklaring voor: ze verkopen ze liever niet!!
Vermits mijn contactpersoon bij Belfius ook niet weet waarom je online geen termijnrekening meer kan openen, heb ik een mailtje naar Brussel gestuurd. Ben benieuwd.
Geld bijzetten op een reeds bestaande termijnrekening kan nergens, en voor zover ik het mij herinner heeft die mogelijkheid ook nooit bestaan.spaarfreakje schreef: ↑20 maart 2023, 02:22 Zelfs al heb je al een termijnrekening, je kan er geen geld meer bijzetten via on line.
...
Een termijnrekening wordt altijd geopend voor een vaste termijn én voor een vast bedrag.
Ik heb in januari een termijnrekening geopend bij Belfius en ondertussen al 12 keer een storting gedaan binnen deze termijnrekening, telkens voor 6 maanden.
Dus...
Zal straks eens kijken of dit daadwerkelijk niet meer mogelijk is op dit moment...
Dus...
Zal straks eens kijken of dit daadwerkelijk niet meer mogelijk is op dit moment...
Dan maak je waarschijnlijk iedere keer een nieuwe termijnrekening aan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb me verkeerd uitgedrukt.
Op mijn termijnrek staan 3 bedragen op 3md;
4 op 2 md
en... 12 op 1 md.
Telkens schijven van 1250 €
Interesten veranderen dagelijks, vandaar.
Ik wil er verder mee gaan maar moet nu dus naar kantoor...
Als ze dat product zo aanbieden, moeten ze het ook verkopen he, anders is het enkel een lokmiddel.
Hun intrest voor 1250 of voor 99 000 is krak dezelfde, tja dan kies ik voor 79 kleine schijven op verschillende data en kans op steeds hogere intresten en het geld blijft optimaal beschikbaar
Op mijn termijnrek staan 3 bedragen op 3md;
4 op 2 md
en... 12 op 1 md.
Telkens schijven van 1250 €
Interesten veranderen dagelijks, vandaar.
Ik wil er verder mee gaan maar moet nu dus naar kantoor...
Als ze dat product zo aanbieden, moeten ze het ook verkopen he, anders is het enkel een lokmiddel.
Hun intrest voor 1250 of voor 99 000 is krak dezelfde, tja dan kies ik voor 79 kleine schijven op verschillende data en kans op steeds hogere intresten en het geld blijft optimaal beschikbaar
Dat is niet zeker.
Deze stortingen waren binnen 1 en dezelfde rekening, het zijn geen 12 aparte rekeningen.
Maar nu is niets meer mogelijk bij Belfius om online iets te doen ivm een termijnrekening.
Ben benieuwd voor de toekomst...
Maar nu is niets meer mogelijk bij Belfius om online iets te doen ivm een termijnrekening.
Ben benieuwd voor de toekomst...
-
- Hero Member
- Contacteer: