Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Alles wijst er op dat je ze gewoon niet kan wijzigen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.keytradebank.be/nl/hulp/geb ... debetkaart
Wat moet ik doen als ik 3 keer een foute pin-code heb ingegeven?
Na 3 foutieve pin-codes wordt uw kaart automatisch geblokkeerd.
Indien u uw code nog kent, kan u ons contacteren om uw kaart te deblokkeren, of om een nieuwe code aan te vragen.
Ik wil m'n eigen code kiezen. Die keuze heb ik niet.EarthNvstr1 schreef: ↑17 maart 2023, 19:17https://www.keytradebank.be/nl/hulp/geb ... debetkaartWat moet ik doen als ik 3 keer een foute pin-code heb ingegeven?
Na 3 foutieve pin-codes wordt uw kaart automatisch geblokkeerd.
Indien u uw code nog kent, kan u ons contacteren om uw kaart te deblokkeren, of om een nieuwe code aan te vragen.
Als ik een nieuwe code aanvraag, dan genereert Keytrade de zelf één.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Lijkt logisch maar dat is het dus niet.EarthNvstr1 schreef: ↑17 maart 2023, 19:24Ja, dat is normaal. Je krijgt een code en vervolgens wijzig je die naar een code van jouw keuze.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dan contacteer je gewoon Keytrade voor ondersteuning daarbij ...Kevva schreef: ↑17 maart 2023, 19:43Lijkt logisch maar dat is het dus niet.EarthNvstr1 schreef: ↑17 maart 2023, 19:24
Ja, dat is normaal. Je krijgt een code en vervolgens wijzig je die naar een code van jouw keuze.
Bizar. Ik heb ze ooit (jaren geleden) wel kunnen wijzigen aan een bankautomaat van Belfius.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Jij werkt duidelijk niet in de IT.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je kan je pincode wel degelijk wijzigen aan een bankautomaat die de mogelijkheid biedt. Dat is niet bij alle automaten het geval. Men is het aantal automaten drastisch aan het verminderen en je kijkt best in je buurt waar je een neutrale automaat vindt, die niet aan een bepaalde bank verbonden is. Zeker voor Keytrade heb je geen keuze, want bij de grote banken kan je meestal enkel de pincode wijzigen van hun eigen kaarten.
Het lukt, want ik heb zelf een paar dagen geleden een nieuwe debetkaart gekregen van Keytrade en de pincode veranderd.
Het lukt, want ik heb zelf een paar dagen geleden een nieuwe debetkaart gekregen van Keytrade en de pincode veranderd.
Zegt degene die niet verder komt dan "contacteer Keytrade voor ondersteuning".EarthNvstr1 schreef: ↑17 maart 2023, 20:17Jij denkt duidelijk verkeerde dingen te weten en concludeert duidelijk verkeerde dingen.
Bij de nieuwe debetkaarten wordt er geen woord meer gerept over zelf kiezen van een pincode, maar als het aan een onafhankelijke automaat wel nog steeds lukt zoals mouche getuigt, zoveel te beter.
Laatst gewijzigd door Didymus op 17 maart 2023, 21:20, 3 keer totaal gewijzigd.