De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Grappig. De Europese beurzen en Amerikaanse futures startten de dag dieprood. Nu staan ze allemaal in het groen. Wat is er veranderd tegenover drie uur geleden?
De beleggers zien licht aan het eind van de tunnel. Als het maar niet het licht is van een aanstormende trein.
Ik heb hem bij de buurman in de brievenbus gestoken. Hij heeft naar het schijnt geen nagel om aan zijn achterwerk te krabben.
Buy the dip kopers? Speculanten? Opportunisten die gekocht hebben? Langtermijnkopers die ingestap zijn... Of een combinatie van dat alles, het blijft een MARKT van VRAAG en AANBOD. De vraag is groter dan het aanbod als alles groen kleurt, dat is zowat de essentie. In crisistijden zie je vaak rond 9.00-10.00 het dag dieptepunt al in Europa (zo ook vandaag op +- 9.20u), dat kan enkel nog veranderen als het in Amerika zwaar tegen zit, soms gaat het dan nog lager.
- Vincent2018
- Full Member
op naar de volgende ... Short Seller That Nailed FTX, SVB, and Silvergate Says ‘They’ May Be Next... https://youtu.be/X538TJSsaHM
A perfect storm is brewing in the United States. Inflation, bank collapse, severe drought in the agricultural belt, recession, food shortages, diesel fuel and heating oil shortages, baby formula shortages, available automobile shortages and prices, the price of living place. It's all coming together and it could lead to a real disaster towards the end of this year (or sooner). With inflation currently at about 6%, my primary concern is how to maximize my savings/retirement fund of about $300k which has been sitting duck since forever with zero to no gains.
A perfect storm is brewing in the United States. Inflation, bank collapse, severe drought in the agricultural belt, recession, food shortages, diesel fuel and heating oil shortages, baby formula shortages, available automobile shortages and prices, the price of living place. It's all coming together and it could lead to a real disaster towards the end of this year (or sooner). With inflation currently at about 6%, my primary concern is how to maximize my savings/retirement fund of about $300k which has been sitting duck since forever with zero to no gains.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
ik heb 2500 € om long term te beleggen in aandelen, welke aandelen zouden jullie adviseren?
een deeltje Bankaandelen bv. KBC? (ideale instapmoment?)
...
een deeltje Bankaandelen bv. KBC? (ideale instapmoment?)
...
-
- Hero Member
- Contacteer:
En zeker er een holding bijnemen ...
2500€ en spreiden?
daarmee koop je max 2 aandelen als je beetje creatief bent...
Koop iets wat je interesseert, beste advies
Dat maakt het des te leuker
daarmee koop je max 2 aandelen als je beetje creatief bent...
Koop iets wat je interesseert, beste advies
Dat maakt het des te leuker
-
- Hero Member
- Contacteer:
Onder de 10.000 euro moet je niet beginnen met beleggen naar mijn (misschien niet populaire) mening.
Oh jawel, maar je moet beginnen met 1 aandeel, en dan 2 , dan 3, 4, 5, etc