nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Ik ben overigens goed op weg om dit jaar met minder 12.000 euro rond te komen dankzij enkele besparingen .
-
- Hero Member
- Contacteer:
Neen, 2 maal omdraait om hem vervolgens niet te spenderen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Als ze zelf champagne meebrengen.
Hij had het beloofd te doen, maar deed het niet. Tot wanneer ging hij wachten? Sint Juttemis? Dat jullie die familie nu nog niet beter kennen ...Yaris schreef: ↑20 maart 2023, 19:50Je geeft de feiten verkeerd weer. Hij had beloofd het geld aan het Kankerfonds te geven maar stort het terug aan het parlement. Zo hoort het ook. Iets dat je te veel krijgt moet je teruggeven aan de oorspronkelijke gever, niet verdergeven aan iemand anders.pukkie007 schreef: ↑20 maart 2023, 17:47 Oei, Hermanneke heeft weer eens gelogen. Hij heeft nog niks aan het kankerfonds gestort en zal dat ook niet doen. Hoe klein kan je zijn als ex-politieker? Dit was dé kans om zijn ballen te tonen/zijn zoon te steunen door én het geld terug aan de staat te betalen én het beloofde geld aan het kankerfonds te schenken. Hier krijg ik ( weeral/ook) horens van.

Het zegt genoeg over hoeveel die familie in hun leven bij elkaar hebben gegraaid om zomaar efkes 210k terug te storten als was het een peuleschil.
En hij doet dat niet uit naastenliefde maar gewoon uit eigenbelang en om zijn zoontje niet verder te compromiteren en een mogelijks gerechtelijk onderzoek voor te zijn.
Dan heb ik eigenlijk meer respect voor Bracke die gewoon zegt, kust mijn kl*ten, gekregen is gekregen.
En hij doet dat niet uit naastenliefde maar gewoon uit eigenbelang en om zijn zoontje niet verder te compromiteren en een mogelijks gerechtelijk onderzoek voor te zijn.
Dan heb ik eigenlijk meer respect voor Bracke die gewoon zegt, kust mijn kl*ten, gekregen is gekregen.
Het imperium van de Bracke's is dan ook aanzienlijk kleiner als dat van de De Croo's.
Respect moet je voor geen van beiden hebben, Bracke heeft natuurlijk geen zoon op de ministerpost zitten. Scheelt wat.

Respect moet je voor geen van beiden hebben, Bracke heeft natuurlijk geen zoon op de ministerpost zitten. Scheelt wat.
En wat kunnen die besparingen zijn? Een beetje research leert me het volgende:
Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of hij/zij op deze manier wil leven …Brembos schreef: ↑4 september 2022, 20:33
Zelfs bij - 5 wordt het bij mij niet frisser dan 16 graden en staat de verwarming op een minimum. Meer is echt niet nodig voor mij.
Brembos schreef: ↑19 september 2022, 08:31
Wie heeft er trouwens de verwarming al aangezet bij deze frissere temperaturen ? … De koude douches schelen ook een pak in het gasverbruik.
Brembos schreef: ↑7 september 2022, 19:27
Bij het douchen of een bad nemen kan je ook makkelijk gas besparen. Zo gaan de tienerkinderen van mijn buren samen onder de douche of in bad. Dat bespaart enorm.
Brembos schreef: ↑19 september 2022, 09:05
Afwas gaat inderdaad net zo goed met koud regenwater als je hem direct na het eten doet en niet alles laat indrogen.
Brembos schreef: ↑19 september 2022, 08:51
De sporadische warme douche , waarvoor ik het water opvang voor de afwas , voelt eerder onaangenaam aan wanneer je gewend bent aan het genot van de koude douche.
Brembos schreef: ↑20 september 2022, 06:43
Ik bezoek dagelijks de goed verwarmde bibliotheek recht tegenover mijn deur om kranten en tijdschriften te lezen in een goed verwarmde omgeving. Dit bespaart me een duur kranten en tijdschriften abonnement en ik kan dit combineren met een bezoek aan het toilet.
Brembos schreef: ↑21 september 2022, 06:08
Voor de koudere wintermaanden denk ik er aan om met een bevriende vrachtwagenchauffeur mee te rijden naar Spane om daar een tijdje te overwinteren. Fiets kan dan ook mee.
Brembos schreef: ↑21 september 2022, 09:14
Ik draag meestal niets binnenshuis , bespaart me veel was.

-
- Full Member
- Contacteer:
"Op die manier" wil leven ... mocht ik geen koukleum van een vrouw hebben dan stond de verwarming bij mij ook nooit hoger dan 15°, daar valt perfect in te functioneren.
Douche, idem dito, ...
Zo extreem als Brembos ben ik niet, denk ik toch (alhoewel

Langs de andere kant worden "spaarders" op geen enkele manier beloond en vraag ik me soms af waarom ik zo "bendig" leef.
Het is gewoon een van mijn vele hobby’s. Ik ben altijd met cijfers en hoofdrekenen bezig. Zo weet ik bijvoorbeeld reeds op voorhand het bedrag dat in de supermarkt op het kassaticket gaat staan door reeds tijdens het winkelen de bedragen op te tellen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hier is de verwarming maar 1 keer aangegaan in heel de winter. En nu zit ik met een 22 graden zonder verwarming binnen. Heel goed geïsoleerd appartement.
De zoveelste blunder van Brembos zijn onbekwame held.
https://www.hln.be/binnenland/hln-onder ... ~a5354902/
https://www.hln.be/binnenland/hln-onder ... ~a5354902/
Deze kan je in meerdere topics posten. Ik zette hem net in het corona-topic ...
Opdat de VDB-aanhangers het zeker zouden lezen, om het daarna te weerleggen en uiteindelijk te bagatelliseren. Het is dan volledig zijn bevoegdheid ... Spijtig dat het spul niet brandbaar is. 

Ach er zijn erger zaken. Het is tenslotte maar geld he….
Misschien betaal jij graag mee voor de blunders van uw vriend maar ik niet.