Keyplan promotiecode
TIP
Re: Keyplan promotiecode
Heeft er iemand al succes gehad?
Mij is het nog nooit gelukt om iemand te overtuigen.
Mij is het nog nooit gelukt om iemand te overtuigen.
Ook hier een Voucher Code ( --KNIP--) voor een nieuwe klant of rechtstreekse link via PM te verkrijgen ..... met 50 euro bonus voor ons beiden.
We believe there's nothing more valuable than a happy customer. And we love to share this happiness. If you recommend our bank to your friends, you can earn up to 500EUR. And they will get 50EUR as well. As long as they also become one of our happy customers*.
terms and conditions:
https://welcome.keytradebank.be/images/ ... -22_en.pdf
We believe there's nothing more valuable than a happy customer. And we love to share this happiness. If you recommend our bank to your friends, you can earn up to 500EUR. And they will get 50EUR as well. As long as they also become one of our happy customers*.
terms and conditions:
https://welcome.keytradebank.be/images/ ... -22_en.pdf
Alle codes werden hier verwijderd. Ik herinner jullie hieraan dat we dit niet toestaan op spaargids.
Codes kunnen wel via pb gedeeld worden, daar hebben we geen zicht op.
Codes kunnen wel via pb gedeeld worden, daar hebben we geen zicht op.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
LOL. In die link naar Spydeals van ludo staat een code die 1085 keer gebruikt is. De eigenaar daarvan heeft dus 1085 x 50 = 54250 euro verdiend met die actie.
Het maximum is €500 

Link van ludo is ook weg.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
er is nu ook een actie voor de keytradeklanten 3 gratis transactie + 30 euro als deze aankoopt (van 10/10 tot 4/11)
-
- Newbie
- Contacteer:
Heeft iemand een promotiecode voor bij het opstarten van een KEYPLAN aub? Graag in privé bericht dan, dankuwel!
Loopt er een actie ? Tot hiertoe nog niets gekregen...
Er loopt geen actie, net nog extra nagekeken in mijn account.
de vorige member gets member (beide 50€) actie liep van 19/09/2022 tot 31/10/2022.
de vorige member gets member (beide 50€) actie liep van 19/09/2022 tot 31/10/2022.
Er loopt blijkbaar toch een actie, maar niet voor iedereen tegelijk.
Actievoorwaarden: --KNIP--
Ik kan momenteel promocodes uitdelen, voor opening rekening tot 31/08/2023.
Wie er eentje wil doet dus maar een privebericht naar me.
Let erop dat je dus een rekening moet openen (nieuwe klant) binnen de actieperiode + zelf minstens 50€ moet storten naar je eigen rekening. Vervolgens krijg je van keytrade 50€ op +- 03/09/2023 gestort (en ik ook).
Actievoorwaarden: --KNIP--
Ik kan momenteel promocodes uitdelen, voor opening rekening tot 31/08/2023.
Wie er eentje wil doet dus maar een privebericht naar me.
Let erop dat je dus een rekening moet openen (nieuwe klant) binnen de actieperiode + zelf minstens 50€ moet storten naar je eigen rekening. Vervolgens krijg je van keytrade 50€ op +- 03/09/2023 gestort (en ik ook).
Ze mogen hun plan zelf houden.
Je moet eens een mail sturen naar Keytrade, 2-3 weken vooraleer je reactie krijgt.
Twee weken geleden gevraagd om fondsen uit mijn Keyplan te halen, nog steeds geen reactie.
Dan maar telefonisch proberen, constant wachttoon.
Nieuwe klanten lokken is makkelijk, maar ze deftig bedienen is heel wat anders.
Je moet eens een mail sturen naar Keytrade, 2-3 weken vooraleer je reactie krijgt.
Twee weken geleden gevraagd om fondsen uit mijn Keyplan te halen, nog steeds geen reactie.
Dan maar telefonisch proberen, constant wachttoon.
Nieuwe klanten lokken is makkelijk, maar ze deftig bedienen is heel wat anders.

Waar kan je vinden dat er een actie voor jezelf loopt?