nieuwe federale regering
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Het antwoord op uw vraag staat tussen de haakjes in mijn initiële berichtEarthNvstr1 schreef: ↑26 maart 2023, 15:48En elke 18 of 19 jarige is fulltime werkende volgens jou ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Omdat het hier natuurlijk startte met het gedoe van Delhaize , de angsten rond hun nieuwe verloningen (of waar het ook op zal uitdraaien ...)EarthNvstr1 schreef: ↑26 maart 2023, 16:00'k Zal het anders verwoorden: waarom leg jij zo de nadruk op volwassenen ? (of enkel 18 en 19 jaar)
En als voorbeeld verwees naar wat ik onlangs opmerkte aan AH ...
Belachelijk lage uurlonen .... en neen, niemand moet daar op ingaan....maar het is me toch toegestaan dat verwerpelijk te vinden....
Maar goed, het verzandt hier misschien iets teveel in Delhaize, AH, uurlonen , retailsector, vakbonden , ...
Een eigen topic daaromtrent had dan beter geweest zodat de federale regering verder kan opgevolgd worden ...

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Natuurlijk mag je dat vinden.
Eventueel kan dit een startpunt zijn om je erin te verdiepen: https://werk.belgie.be/nl/themas/verloning
Heb gisteren een Delhaize topic gestart, maar werd jammer genoeg nog niet goedgekeurd ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
We zitten al volop in verkiezingsmodus. We zijn nog meer dan een jaar verwijderd van verkiezingen????
En dan moet je in de politiek nog geloven
Niet moeilijk dat mensen op anti systeem partijen stemmen.
En dan moet je in de politiek nog geloven

Niet moeilijk dat mensen op anti systeem partijen stemmen.
Een vakkenvuller ? Ik heb net gesolliciteerd voor de functie van zakkenvuller bij de Vlaams Blok fractie maar ze hebben er reeds genoeg…
Je maakt meer kans bij de VLD, zeker als je een zwarte krullenpruik opzet.
Staken is niet meer van deze tijd...

When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Je kan ook bij andere partijen inspiratie zoeken (en vinden) …
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 26 maart 2023, 20:25, 4 keer totaal gewijzigd.
Is dat de heer De Winter Flup ?
-
- Full Member
- Contacteer:
Neen, dat is die man die uit het niets door zijn mateke op de post volksgezondheid is gezet en die de bevolking vervolgens een jaar of twee heeft mogen gijzelen met de meest absurde maatregelen eerst in de strijd tegen corona, dit te allen tijde gepaard gaand met een schoolmeestervingertje in de lucht en belerend taalgebruik.
Gijzelen ? Dan heb ik iets gemist want ik heb daar niets van gemerkt. Heeft hij dan heel Europa gegijzeld of waren die zogenaamd verschrikkelijke maatregelen enkel van toepassing in Belgie. Ik meende Flup te herkennen die zijn uittredingsvergoeding , die hij volgend jaar zal krijgen ,aan het opscheppen was.
FDB die “harde” maatregelen neemt / of genomen heeft , “het land gegijzeld” , enz ….
Woke ?

Woke ?